مازندران در سال‌های اخیر مقصد گردشگری بوده و بیش از ۹۵ هزار و ۵۰۰ ویلای استان در تعطیلات به ویژه عید نوروز به طور مضاعف مورد استفاده مسافران قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت دانش بنیان موفق شد برای نخستین‌ بار و طی یک تلاش هشت ساله، به فناوری برداشت مکانیزه گیاه کنجد دست یابد.
برای نخستین‌بار گروه تروریستی «جیش الظلم» عکس گردان انتحاری‌ خود را منتشر کرد.
بلند قامت‌ترین ملی‌پوش والیبال نشسته ایران که برای نخستین‌بار از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته، می‌گوید این غیبت قابل پیش‌بینی بود و با منطق و بدون گلایه آن را پذیرفته است.
ارتش رژیم صهیونیستی از مشارکت خود در رزمایش «شیر آفریقایی» در مراکش برای نخستین بار خبر داد.
محققان می‌گویند برای نخستین‌بار توانسته‌اند با آرایه فرستنده‌های MAPLE پرتو‌های انرژی خورشیدی را که در فضا گردآوری شده بود، از طریق ریزموج‌ها به گیرنده‌ای در پشت‌بام آزمایشگاه «گوردون و بتی مور» در پردیس مؤسسه فناوری کالیفرنیا منتقل کنند.
در پیش نویس تفاهمامه وزارت میراث فرهنگی و سازمان محیط زیست مقرر شد برای نخستین‌بار شاخص احترام به محیط زیست در شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی لحاظ شود.
رئیس اداره بهداشت و درمان نداجا، گفت: برای نخستین‌بار در ناوگروه ۸۶ ارتش، بیمارستانی تخصصی با تمام امکانات به همراه یک تیم کامل تخصصی پزشکی فراهم شده بود.
برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان زنان اروپا، روزها قبل از شروع بازی نهایی، تمامی بلیت‌های مسابقه فروش رفت.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
در ادامه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه، کشورهای این اتحادیه قصد دارند در تازه‌ترین بسته تحریمی علیه مسکو، چند شرکت چینی را تحریم کنند.
گردهمایی فرزندان مستقل شده سازمان بهزیستی در سراسر کشور برای نخستین‌بار در ماه مبارک رمضان به صورت هماهنگ در ۷۵ شهرستان کشور برگزار شد.
نعمت احمدی حقوق‌دان گفت: برای نخستین‌بار در کشور یک کاپیتولاسیون داخلی ایجاد کرده‌ایم. یعنی به هفت نفر مصونیت قضایی دادیم که ظرف ۲ سال اموال و دارایی‌های دولت را به هر کسی و با هر قیمتی بفروشند، بدون اینکه به جایی پاسخگو باشند.
برای نخستین‌بار رقابت‌های MMA قهرمانی کشور روز جمعه در سالن افراسیابی تهران برگزار می‌شود.
تازه‌ترین آمارهای رسمی چین نشان می‌دهد جمعیت این کشور برای نخستین‌بار پس از بیش از ۶۰ سال کاهش یافته؛ رویدادی که کارشناسان نسبت به پیامدهای سیاسی و اقتصادی آن هشدار داده‌اند.
صنیع الدوله که برای نخستین‌بار کارخانه نساجی در ایران دایر کرده بود و طرح راه‌اندازی راه‌آهن سراسری را پیشنهاد کرده بود مقدمه جالبی بر نخستین بودجه ایران نوشته و بر ضرورت خارج‌کردن دخل و خرج عمومی از دست شاه و قراردادن آن در دست نمایندگان مردم تاکید کرد.
تصاویری از جهان‌پهلوان تختی که برای نخستین‌بار رسانه‌ای شده است. امروز ۱۷ دی‌ماه سالروز درگذشت این پهلوان نامی و مردمی ایران است.
فدراسیون شمشیربازی در نظر دارد برای نخستین‌بار و به منظور مشخص کردن وضعیت ورزشکاران این رشته در سطح کشور، رقابت‌های رنکینگ کشوری را در هر اسلحه برگزار کند.
فدراسیون شمشیربازی در نظر دارد برای نخستین‌بار و به منظور مشخص کردن وضعیت ورزشکاران این رشته در سطح کشور، رقابت‌های رنکینگ کشوری را در هر اسلحه برگزار کند.
یک منبع آگاه گفت: برای نخستین‌بار در چهار سال گذشته شرکت شورون آمریکا در حال ارسال دو نفتکش برای بارگیری نفت در ونزوئلا است.
در مرحله عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش اژدر ایرانی میعاد برای نخستین‌بار از زیردریایی طارق شلیک و هدف خود را منهدم کرد.
برای نخستین‌بار قرار است به منظور پیگیری اصولی‌تر برنامه‌های مرتبط با تیم‌های ملی، قرار است «سازمان تیم‌های ملی» در فدراسیون شمشیربازی شکل بگیرد.
برای نخستین‌بار قرار است به منظور پیگیری اصولی‌تر برنامه‌های مرتبط با تیم‌های ملی، قرار است «سازمان تیم‌های ملی» در فدراسیون شمشیربازی شکل بگیرد.
تیم ملی برای نخستین‌بار با یک برند ایرانی راهی جام‌جهانی می‌شود. این خبر زمانی خوشحال‌کننده بود که نتیجه نهایی کار هم رضایت‌بخش از آب درمی‌آمد.
۲۴ هزار مترمکعب نفت سفید ویژه خوراک صنایع برای نخستین‌بار در رینگ داخلی بورس انرژی ایران معامله شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ