معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن ایرانی لخ پوزنان فرصت بازی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های اروپایی را نخواهد داشت.
نیمار پیش از سفر به عربستان در تمرین پی‌اس‌جی حضور یافت و با هم‌تیمی‌های سابقش خداحافظی کرد.
در دیدار هفته اول لیورپول و چلسی یک گل هر کدام از دو تیم پس از بازبینی در VAR مردود اعلام شد.
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، برای خداحافظی با هم‌بازی‌های سابقش در تاتنهام از گروه واتس‌اپی بازیکنان این تیم استفاده کرد تا دور از چشم رسانه‌ها با آنها خداحافظی کند.
ستاره سابق والیبال اسلوونی از دنیای بازی خداحافظی کرد.
سعید سحرخیزان با انتشار یک استوری از هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد.
در میان نمایندگان فعلی مجلس یازدهم تنها سید مصطفی میرسلیم نماینده جنجالی تهران که متولد ۱۳۲۶ است به خاطر سن بالای ۷۵ سال دیگر نمی‌تواند کاندیدای انتخابات شود و باید از نمایندگی مجلس خداحافظی کند، اما سایر نمایندگان منع شرایط سنی ندارند.
استاد دانشگاه تهران معتقد است که فاش شدن مذاکرات، سیگنالی است برای اینکه به توافق قطعی نزدیک نشده‌‌‌اند. اگر مذاکرات مسقط را در نظر بگیریم در کتاب خاطرات خانم وندی شرمن آمده است که وقتی می‌‌‌خواست برای رفتن به این مذاکرات با همسرش خداحافظی کند به او نمی‌‌‌گوید که برای چه ماموریتی و به کجا می‌رود. یعنی فضا حداقل تا یک مقطع زمانی محرمانه باقی مانده بود.
سید ابراهیم رئیسی در جواب به رئیس جمهور ونزوئلا برای سفر آینده‌اش به تهران گفت: قدم شما روی چشم.
سرمربی آبی پوشان پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست برابر سرخپوشان تهرانی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد.
سرمربی آبی پوشان پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست برابر سرخپوشان تهرانی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد.
امسال، تهران رمضانی متفاوت را تجربه کرد؛ شهر بیش از هرسال رنگ و بوی رمضانی داشت.
دربی 78 تهران یک اتفاق ویژه و شوک‌آور را در خود جای داده بود؛ خداحافظی سعید مظفری‌زاده از دنیای قضاوت.
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر گفت: حال جای پل یا چراغ قرمز گذاشته می‌شود و یا موارد دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما این سازه فلزی جمع‌آوری خواهد شد. این پل قرار بود موقت باشد، اما سال‌هاست که از آن استفاده می‌شود. ما مجبوریم مدام این پل‌ها را مورد بازدید قرار دهیم و اگر سازه دچار شکست شده باشد باید سریع مشکل را برطرف کنیم.
آن شکست، ولی سرآغازی بر مطرح‌شدن شایعاتی بود که هنوز هم بر سر تیم آبی‌پوش تهرانی سایه افکنده است. شایعاتی که خبر از قطع همکاری احتمالی استقلال با ریکاردو سا پینتو استقلالی داد و از سوی دیگر انگشت اتهام را به سمت تعدادی از بازیکنان این تیم گرفت که با کم‌کاری سعی در تسریع روند اخراج سا پینتو دارند.
عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به مصوبه جدید شورای شهر، مدیرعامل سازمان فاوا باید تغییر کند.
محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: این دانشجو که شهاب نام داشته از مرداد سال ۹۴ در رشته کارشناسی تحصیل می‌کرده و با پتوی مسافرتی، خود را از میله‌ای که به سقف بوده آویزان کرده و به زندگی اش پایان داده است. در بازرسی از جیب‌های پسر ۳۵ ساله، دستنوشته‌ای تک برگی، یافت شد که خطاب به مادرش بوده و از او حلالیت خواسته و خداحافظی کرده است.
شهردار تهران طی احکامی جداگانه ۱۵ شهردار را در سمت خود ابقا، ۴ شهردار را در مناطق دیگر و ۳ شهردار را به عنوان مشاور معاون منصوب کرد.
با توجه به پایان احکام شهرداران تهران، پیگیری‌ها حکایت از تغییر سه نفر از شهرداران مناطق دارد.
با توجه به پایان احکام شهرداران تهران، پیگیری‌ها حکایت از تغییر سه نفر از شهرداران مناطق دارد.
آردا توران، ستاره مشهور و البته پر از جنجال و حاشیه فوتبال ترکیه، با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
رضا نوروزی، مهاجم سابق تیم‌های پرسپولیس، فولاد، نفت تهران و استیل‌آذین پس از خداحافظی از فوتبال وارد رشته بدنسازی شده و در مسیر جدید خود توانسته به موفقیت برسد.
مهدی چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مطابق رای دیوان عدالت امکان خدافظی زاکانی از شهرداری تهران وجود دارد، گفت: رای دیوان عدالت اداری چیز دیگری است و ربطی به آقای زاکانی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ