مدرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با نصب عرشه سکوهای A۲۰ و A۲۱ میدان ابوذر در نیمه دوم سال جاری، تولید نفت این شرکت حدود ۱۰ هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به ۳.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به 3.5 میلیون بشکه در روز می‌رسد.
رئیس‌جمهور افزایش تولید نفت را که به واسطه تلاش متخصصان و کارکنان تلاشگر شرکت نفت حاصل شده است، شایسته قدردانی دانست.
رئیس‌جمهور افزایش تولید نفت را که به واسطه تلاش متخصصان و کارکنان تلاشگر شرکت نفت حاصل شده است، شایسته قدردانی دانست.
با اجرای عملیات برپاسازی پایه سکوی سرچاهی طرح توسعه و نگهداشت میدان نفتی رسالت در شرکت نفت فلات قاره ایران، گامی دیگر در مسیر افزایش تولید این میدان نفتی برداشته شد.
مدیرعامل شرکت نفت دولتی سوریه اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا تولید نفت و گاز این کشور را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
دیپلمات نفتی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد که روسیه صادرات نفت خود را در ماه اوت، به میزان ۵۰۰ هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد.
با نصب پایه سکوی F۱۹ میدان مشترک فروزان در آینده نزدیک، عملیات حفاری تا پایان سال جاری بر روی آن آغاز خواهد شد که با تکمیل چاه‌های مربوطه تولید از این میدان مشترک افزایش می‌یابد.
آتیار گفت: با انجام بیش از ۵ هزار نفر ساعت کار مستمر، کمپرسور پروپان تاسیسات پالایشگاه گاز هنگام در این منطقه عملیاتی راه‌اندازی شد و با این اقدام، تولید میعانات گازی افزایش می یابد.
یک مقام روس گفت: علی‌رغم عرضه گسترده نفت از سوی کشورهای خاورمیانه، اما جهان طی سال‌های آینده با کمبود نفت مواجه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت‌خام این شرکت در سکوی سروش خبر داد و گفت:۷ چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت‌خام این شرکت در سکوی سروش خبر داد و گفت:۷ چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد.
آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد: تولید روزانه نفت ایران در چهارمین ماه سال جاری میلادی ۶۰ هزار بشکه افزایش یافت و ایران چهارمین تولیدکننده اوپک در این ماه شد.
مدیر منطقه عملیاتی بهرگان در شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: این منطقه عملیاتی در چند سال گذشته در تولید نفت سنتزی و تامین خوراک پالایشگاه‌های کشور جایگاه ویژه‌ای داشته است.
مجری پروژه طرح توسعه میدان رسالت گفت: با استقرار دکل حفاری در مجاورت سکوی DP-R1 میدان نفتی رسالت واقع در منطقه لاوان، گامی دیگر در راستای افزایش تولید این شرکت برداشته شد.
مدیر امور تولیدشرکت نفت فلات قاره ایران ضمن تکذیب هجمه‌ و عددسازی درفضای مجازی مبنی برکاهش تولید در این شرکت اظهار کرد:عدد و رقمی که درباره تولید این شرکت اعلام شده است به هیچ‌وجه صحت ندارد.
وزیر نفت گفت: ما از نظر عملکرد در کانال تولید روزانه ۳ میلیون بشکه نفت قرار گرفتیم و ظرفیت تولید نفت سبک نیز به روزانه ۲۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرد.
تولید گاز شرکت نفت فلات قاره با بهره‌برداری از پروژه افزایش ظرفیت تولید گاز در منطقه عملیاتی قشم و برقراری جریان از چاه‌های میدان گورزین، ۳۰ تا ۳۵ میلیون فوت‌مکعب‌ در روز افزایش یافت.
عراق در نوامبر، ۴.۴۳ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرد که ۲۲۱ هزار بشکه در روز در مقایسه با اکتبر کاهش داشت.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از هدف‌گذاری این مجموعه برای رسیدن به تولید روزانه حدود ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در پنج سال آینده خبر داد.
مالزی تایید کرد که تصمیم کشورهای عضو اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت به اتفاق آرا و پس از در نظر گرفتن لزوم مقابله با ابهام در بازار گرفته شده است.
شرکت‌های آمریکایی برای تامین گاز داخلی با چالش روبرو شده‌اند و اخیرا به آنها گفته شده تا برای تامین گاز داخلی، صادرات به اروپا را کم کنند.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: یکی از برنامه‌های این شرکت بازگرداندن توان تولید نفت خام به دوران قبل از تحریم‌ها بود که امروزه توانایی تولید نفت به قبل از تحریم‌ها برگشت.
جیمز وب احتمالا تا آن زمان از بین خواهد رفت؛ اگرچه امید است که این رصدخانه فضایی برتر تا اوایل دهه ۲۰۴۰ کار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ