ملارد- نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: به جرأت می‌توان گفت، که یک ریال از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به ملارد تا امروز تخصیص پیدا نکرده است..
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از توقیف محموله یک میلیارد ریالی مرغ زنده در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰۰ قطعه مرغ زنده در پاسگاه افتر کشف و ضبط شد.
محمدرضا فرزین گفت: تمام مشکلات نظام بانکداری ما از تسهیلات تکلیفی نبوده و برخی از بانکها بدون ارائه یک ریال تسهیلات زیانده هستند.
محمدرضا فرزین گفت: تمام مشکلات نظام بانکداری ما از تسهیلات تکلیفی نبوده و برخی از بانکها بدون ارائه یک ریال تسهیلات زیانده هستند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار انواع لوازم خانگی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال ارزش کالاهای مکشوفه و احتکار شده در این انبار برآورد می شود.
دزفول- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل عملیات اجرایی تکمیل پل میانرود دزفول برآورد شده است.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سقف تعرفه یک دقیقه تماس تصویری برای سیم‌کارهای دائمی و اعتباری را ۱۵۰۰ ریال (۱۵۰ تومان) تعیین و ابلاغ کرد.
امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال، از اینکه بار دیگر برابر چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان خواهند رفتف خوشحال و هیجان زده بود.
رئال مادرید تی وی با پخش یک ویدیوی جنجالی، اشتباهات کلوس گومز، داور سابق اسپانیایی، در جریان بازی های رئال را مرور کرد.
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: ملی‌پوشان ایران بدون وایلدکارت و امتیاز هدیه‌ای که فدراسیون جهانی می‌دهد، به فینال مسابقات جهانی راه یافتند که این بسیار ارزشمند است.
غلامرضا علیزاده، دکترای اقتصاد می‌گوید: اگر همین روال را ادامه دهیم افراد بیشتری مخصوصا در شهر‌های بزرگ به زیر خط فقر سقوط خواهند کرد. یکی از اشتباهات دولت‌ها حفظ نکردن طبقه متوسط بود؛ طبقه‌ای که ضربه گیر و در عین حال علامت دهنده و موتور محرک توسعه یک جامعه است. دولت این طبقه را ذلیل و علیل کرد، هم ضربه گیر و علامت دهنده را از دست داد و هم موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی را از کار انداخت.
رئال مادرید در شبی که اشتباهات دفاعی فاحشی داشت فینال سوپرجام را با بارسلونا واگذار کرد و یک جام را از دست داد.
مدیرعامل تیم توفارقان آذرشهر گفت: ما تا پایان مسابقه با صنایع هرمزگان در زمین حضور داشتیم و اگر باخت فنی زده شده، اشتباه داوران بوده است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت سال آینده می تواند تا یک میلیون و هشتصد و پنجاره هزار میلیارد ریال، انواع اوراق مالی اسلامی (ریالی- ارزی) را منتشر کند.
تفاهم‌نامه همکاری برای ساخت پروژه‌های مسکونی در مناطق کم برخوردار تهران، بین اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران و اداره موقوفات مروی منعقد شد.
سرمربی تیم پاس گرگان از وضعیت تیمش ابراز رضایت کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه فقط یک ریال در حساب این باشگاه موجودی بوده است، گفت: مصطفی آجورلو در استقلال حداقل ۲۵۰ میلیارد بیشتر از آنچه که حق داشته استفاده کرده است.
مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی سه شنبه هفته گذشته ۱۷ آبان به بررسی عملکرد دولت در اجرای بودجه اشتغالزایی موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداخت و مشخص شد متاسفانه دولت سیزدهم با وجود گذشت ۸ ماه از سال و عجیب‌تر این که علی رغم تحقق ۸۰ درصد درامدها، براساس گزارش رسمی وزارت اقتصاد که نامه آن موجود است، هنوز حتی یک ریال از اعتبارات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را که برای اشتغالزایی و افزایش تولید است را پرداخت نکرده است.
فتح‌الله‌زاده: استقلال را بدون یک ریال پول بمن دادند
در هفته های اخیر در پی رویداد‌ها و اعتراضات اخیر محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در سخنانی عنوان کرد که حاضر است با منتقدان و معترضان این روزها دیدار و گفتگو داشته باشد و حرف های آنها را بشنود. این نخستین بار نیست که برخی از رجال سیاسی، صحبت از گفتگو می‌کنند. بعد از رویداد‌های سال ۸۸ هم چندین بار مسئله گفتگوی ملی و یا آشتی ملی از سوی فعالان سیاسی مطرح شد. اما هیچ گاه نتوانست وارد مرحله عمل شود و صرفا یک ایده باقی ماند.
مشهد ـ مدیر امور آبفا قوچان گفت: در پی یک پارچه سازی شرکت‌های آبفا شهری و روستایی حدود ۲۷۶ میلیارد ریال اعتبار صرف تأمین و توزیع آب در روستاهای این شهرستان شده است.
کاشمر ـ معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تصویب ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی پایدار به یک مجتمع در شهرستان کاشمر با ۱۷ روستا خبر داد.
کاشمر ـ معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تصویب ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی پایدار به یک مجتمع در شهرستان کاشمر با ۱۷ روستا خبر داد.
بررسی اطلاعات یک نهاد نظارتی بیانگر آن است که ۲۲ بانک از ۲۷ بانک عامل پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، هیچ وام ساخت مسکنی پرداخت نکرده‌اند و ۴ بانک هم کمتر از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات داده‌اند و بخش کمی از تسهیلات هم توسط بانک مسکن پرداخت شد.
در نهایت هم محمد هادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار به موضوع سرنوشت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ورود کرد. او پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شده است که سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق اقدام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ