رشید مظاهری و حامد لک امروز یک دوئل ویژه را در هفته دوم لیگ برتر با یکدیگر خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان با تجربه مس رفسنجان با کلین‌شیت فصل جدید را آغاز کرد.
دروازه‌بان سابق پرسپولیس در کنار سرمربی این تیم عکس یادگاری انداخت.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
دروازه‌بان مس رفسنجان انگیزه زیادی برای شروع فصل جدید دارد.
یکی از عجیب ترین اتفاقات در مدیریت عجیب! فوتبال ایران گم شدن نزدیک به 140 هزار دلار از حساب باشگاه استقلال است.
مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ پیست در بخش بانوان با حضور سردار آزمون به عنوان یک حامی مالی و سرمایه گذار در این رشته به پایان رسید.
حامد شیری مدافع میانی و کاپیتان نساجی در سن 37 سالگی از این تیم جدا شد و فصل آینده در صورت ادامه ی حضور در لیگ برتر بازی در تیم دیگری را دنبال خواهد کرد.
انتشار اخبار قطعی شدن فروش باشگاه منچستریونایتد به شیخ جاسم بن حامد آل ثانی باعث رشد صعودی سهام این باشگاه شد.
تعداد نفتکش‌های حامل نفت و مواد شیمیایی که امسال به دلیل عدم گذراندن بازرسی در سنگاپور توقیف شده‌اند، افزایش پیدا کرده است.
قرارداد اسپانسرینگ بین شرکت بیمه دات کام و باشگاه پرسپولیس در محل این شرکت رونمایی و به امضای طرفین رسید.
اهواز - در جریان بارگیری ریلی ۱۹۸ دستگاه واگن حامل کالاهای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، ضمن حمل و ارسال ۱۰ هزار و ۷۰۹ تن در یک شبانه روز، رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسید.
حامد صمدی، سرمربی نیان الکترونیک می‌گوید تیمش در بازی سوم مقابل پیکان اسیر کم تجربگی و جوانی شده است.
حامد شیری، مدافع نساجی، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند و به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ رسید.
غلامعلی بِسکی معروف به بابا بسکی حامی فعال و حامی محیط زیست قبل از مرگش نیز فقط به محیط زیست فکر می‌کرد؛ به طوری که وصیت کرده بود حتی بر مزارش هم سنگ قبر کار نشود تا مانع رشد سبزه نباشد.
حامد پاکدل در فهرست نفرات تراکتور برای دیدار با ذوب آهن حضور دارد.
مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تردد ناوگان جاده‌ای ورودی، خروجی وترانزیتی حامل کالادرمرز آستارانسبت به سال گذشته رشد ۱۸ درصدی داشته است.
تیم سیچوان در لیگ بسکتبال چین در حضور ستاره‌ ایرانی‌اش به برتری رسید.
همکاری کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با ژرژ مندس به خاطر اختلافات ایجاد شده به پایان رسید.
تیم بسکتبال سیچوان در روز درخشش ستاره ایرانی خود در لیگ چین به برتری رسید.
در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
میرکاظمی گفت: عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ قانون بودجه در زمینه هدفمندی یارانه‌ها حدود ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بود که دولت در لایحه بودجه امسال پیشنهاد کرد این رقم به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان برسد اما مجلس در نهایت آن را به ۶۶۰ هزار میلیارد تومان رساند که مورد اعتراض سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و همان زمان هم اعلام شد که این منابع قابل وصول نیست زیرا دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی و آب، برق و گاز ندارد.
حامد اسماعیلیون پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس ازین اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ شد اما پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شد.
شوشتر - رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از فوت ۱۶ نفر و مصدومیت هشت نفر در تصادف تریلی و مینی بوس حامل کارگران در شهرستان شوشتر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ