از یک کاوشگر اقمار یخی مشتری گرفته تا یک سفر شش روزه خصوصی به ماه و بازگشت آن به سیاره زمین سال ۲۰۲۳ میلادی دوره طلایی جدیدی از پرتاب‌های فضایی را در برابر ما قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.
مربی نساجی مازندران می‌گوید فلسفه بازی نساجی وقت تلف کردن نیست و آنها هیچ‌گاه دست به چنین روشی نمی‌زنند.
ماسال مقصد یکی از تورهای این روزهاست که به صورت دو و نیم روزه تعریف شده است. در این تور که خدماتی از قبیل اتوبوس VIP، مینی‌بوس، اقامتگاه بوم گردی، چهاروعده غذایی، پیاده روی و طبیعت گردی در مراتع و جنگل‌های ییلاقی اولسبلنگاه، شالمای ماسال، چسلی، گشت ییلاق اسبه ریسه گنجانده شده، هر گردشگر باید سه میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان بپردازد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
یکی از مشکلات شایع در پخت کیک، فرو رفتن سطح کیک یا گنبدی شدن بیش از حد آن بعد از پخت است که ظاهر نازیبایی به کیک می‌دهد.
دادستان مرکز استان ایلام گفت: پنج عضو دیگر از اتحادیه مرغداران استان در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل فروش و توزیع خارج از شبکه نهادهای دامی بازداشت شدند.
بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی، پنج شنبه گرم ترین روز تهران خواهد بود.
بعد از پایان مسابقات لیگ ملت‌ها از تیم رویایی مسابقات رونمایی شد.
بلافاصله بعد از کشیدن دندان، به‌ویژه دندان عقل، نمی‌توانید به‌راحتی هر چه می‌خواهید بخورید. اما با استفاده از این ۵ خوراکی می‌توانید دوران نقاهت را بهتر بگذرانید.
افشین پیروانی می‌گوید حضور کریم باقری به سود پرسپولیس خواهد بود.
لیونل مسی پنج سال پیش پیش‌بینی کرده بود که روزی برای اینتر میامی، تیم دیوید بکام، بازی خواهد کرد. اتفاقی که بالاخره رخ داد.
لیونل مسی پنج سال پیش پیش بینی کرده بود که روزی برای اینتر میامی، تیم دیوید بکام، بازی خواهد کرد. اتفاقی که بالاخره رخ داد.
لیونل مسی پنج سال پیش پیش بینی کرده بود که روزی برای اینتر میامی، تیم دیوید بکام، بازی خواهد کرد. اتفاقی که بالاخره رخ داد.
در تجاوز هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک منطقه مرزی در لبنان که بامداد امروز چهارشنبه رخ داد، پنج عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل به شهادت رسیدند.
دوربین‌های نصب شده روی یونیفرم پلیس آمریکا لحظه تبادل آتش با ضارب تیراندازی روز دوشنبه ۲۱ فروردین در لوئیزویل را ثبت کرد که در یکی از بانک‌های این شهر در ایالت کنتاکی آمریکا رخ داد. در جریان این درگیری، پنج نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند و هشت تن دیگر به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در جریان تبادل آتش با پلیس محلی کشته شد. این پانزدهمین تیراندازی ماه آوریل و صدوچهل‌وششمین تیراندازی سال ۲۰۲۳ در خاک آمریکا بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز خرسندی از راهیابی پنج کشتی گیر وزن نخست به دیدار فینال گفت: صعود هر پنج نماینده روز اول ایران به فینال اتفاق زیبایی را رقم زد.
منابع خبری بامداد پنج شنبه از وقوع زلزله‌ای شدید در شرق تاجیکستان خبر دادند؛بر اساس این گزارش، زلزله‌ای به قدرت ۷.۳ ریشتر در منطقه مرزی بین شین جیانگ و تاجیکستان رخ داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج رویداد پلیسی در سطح استان رخ داده است، گفت: با هرگونه فرد، اشخاص، گروه یا نهاد مخل امنیت به طور جد برخورد می شود.
یک خبرنگار صهیونیست در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در اردوگاه کفر عقب به ضرب گلوله نظامیان این رژیم، درباره عملیات تلافی جویانه مقاومت فلسطین در واکنش به این رخداد هشدار داد.
منابع اردنی از جان باختن پنج نفر در جریان آتش سوزی که در جنوب اردن رخ داد، خبر دادند.
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اعلام کرد:: شب گذشته ریزش در معدن ۱۲ - ۱۴ زغالسنگ کوهبنان واقع در شمال استان کرمان رخ داد که پنج حادثه‌دیده داشت که سه تن نجات یافتند و ۲ نفر از حادثه‌دیدگان درون معدن محبوس شدند؛ و جان خود را از دست دادند.
مهم‌ترین و بحث‌برانگیزترین رخداد در حیات سیاسی گورباچف صدور فرمان اصلاحات اقتصادی و سیاسی پروستیئکا و گلاسنوست توسط او در سال ۱۹۸۹ بود. اکثر قریب به اتفاق ناظران سیاسی. البته شخص گورباچف بر این باور هستند که این دو تصمیم بزرگ، زمینه‌ساز سقوط شوری شد
در میان بسیاری از رویداد‌های غیر قابل تصوری که در طول جنگ سرد رخ داد تعداد کمی از آن رخداد‌ها به اندازه زمانی که سیا یک موشک روس را به گروگان گرفت جالب توجه بوده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ