میلان اعلام کرد الساندرو فلورنزی، خرید تابستانی این باشگاه، تحت عمل جراحی قرار گرفته و پنج ماه قادر به حضور در میادین نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنالتی ملوان در دقایق ابتدایی دیدار با استقلال را گلر آبی‌ها به زیبایی مهار کرد.
مدافع باتجربه ملوان در آستانه دیدار با استقلال به دلیل بیماری از لیست تیمش خارج شد.
مدیران رئال مادرید دیگر تصمیمی برای خرید بازیکن جدید در پنجره تابستانی ندارند.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، می‌گوید مشخص نیست لیونل مسی به زودی با پیراهن این تیم به میدان برود.
در نامه‌ نظام وظیفه که به دست خبرنگار ما رسیده، آمده که از اول شهریور باید از ادامه حضور میلاد در پرسپولیس جلوگیری شود.
رافائل سیلوا در شرایطی قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کرد که درباره میزان طلب او از آبی ها، ابهاماتی وجود دارد.
با وجود توافق شفاهی میان بایرن و کیم مین جائه با توجه به موضوع خدمت سربازی بازیکن کره ای هنوز تفاهم نامه ای میان طرفین امضا نشده است.
مالدینی که تمام دوران بازیگری خود را در باشگاه میلان گذراند به افتخارات فراوانی با پیراهن قرمز و مشکی دست یافت و در نهایت هم با همین پیراهن از فوتبال خداحافظی کرد.
لاتزیو امشب مقابل میهمان خود لچه به تساوی 2-2 رسید تا در آستانه از دست دادن رتبه سوم سری آ قرار بگیرد.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، در دقیقه 12 بازی امروز تیمش برابر لاتزیو به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران تعویض شد.
کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرد به زودی و بعد از مداوای دقیق میزان دوری کوین یامگا از ترکیب استقلال را اعلام خواهد کرد.
بدترین خبر در آستانه ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه برای بارسلونا از راه رسید و باشگاه کاتالان دریافت که پدری نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود.
اگر هدف امیر عبداللهیان، از به میان کشیدن بحث توافق بر سر تبادل زندانیان با آمریکا، در قالب همیاری تیم اقتصادی دولت بوده، به جرات می‌توان گفت که مسیر اشتباه بوده است. اقتصاد، پدیده‌ای نیست که با چند پالس دگرگون شود یا تاثیرات عمیقی را تجربه کند. شاید مخابره پالس‌های مثبت، در کاهش نرخ ارز اثرگذار باشد اما بدون تردید، اقتصاد در سطح کلان هوشمندتر و پیچیده‌تر از آن است که با مخابره چند پالس تحولات شگرف را تجربه کند
باشگاه تاتنهام در آستانه دیدار با میلان در لیگ قهرمانان تایید کرد که رودریگو بنتانکور با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده است و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
ساری- فصل شخم و شیار شالی نزدیک است در حالی که شالیکاران نگران فروش محصول انبار شده خود هستند و در این میان مافیای برنج با واردات بیشتر به بازار شوک وارد می کند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، کدام سکه بالای ۱۵۰ درصد بازدهی داشت؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، پیش ‌بینی | هدف بعدی شاخص بورس کجاست؟، خریداران پژو ۲۰۷ از بورس‌کالا چقدر سود کردند؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، دو خبر مهم برای سهامداران خودرو، مجمع پاسا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، عملکرد بازارگردان پالایش یکم چگونه بود؟ | صدای سهامدار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اکثر جوانانی که در سال جاری علیه محدودیت‌های کووید اعتراض کردند از آن اعتراض مرگبار بیش از ۳۰ سال پیش خاطره‌ای در ذهن ندارند و یا اصلا در آن زمان متولد نشده بودند و هیچ تصویری از اعتراض در میدان تیان آنمن که توسط رژیم در اخبار و گزارش‌ها سانسور شده در ذهن نداشته‌اند. به نوعی، خطرناک‌ترین شوک برای شی می‌تواند بیداری سیاسی بسیاری از ذهن‌های جوان و تحصیل کرده باشد که آماده هستند به طور علنی علیه او ظاهر شوند.
در روز‌های اخیر شایعاتی درباره تحویل خودرو‌هایی گرانقیمت از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال به برخی مسئولان پیشین باشگاه استقلال شنیده شده که شوک تازه‌ای را میان استقلالی‌ها به وجود آورده است
جرارد پیکه که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ از فوتبال ملی خداحافظی کرده‌ بود، حال با وجود عملکرد ضعیفش در تیم بارسلونا، نامش در میان اسامی بازیکنان اعزامی به جام‌جهانی قطر دیده‌ می‌شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
میلان اعلام کرد الساندرو فلورنزی، خرید تابستانی این باشگاه، تحت عمل جراحی قرار گرفته و پنج ماه قادر به حضور در میادین نیست.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند میلان قصد دارد در صورت پیوستن رافائل لیائو به چلسی، برای پر کردن جای خالی او گابریل مارتینلی را از آرسنال به خدمت بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ