پیتزا، نان‌ها، غذا‌های سرد، سوپ و بوریتو‌ها پنج عامل اصلی در افزایش مصرف سدیم هستند. در صدر این لیست پیتزا با ۵.۳ درصد از کل سدیم دریافتی رژیم غذایی قرار دارد و پس از آن نان‌ها و رول‌ها با ۴.۷ درصد قرار دارند. سپس غذا‌های سرد و گوشت‌های پخته شده با ۴.۶%؛ سوپ با ۴.۴٪؛ بوریتو و تاکو با ۴.۳%؛ تنقلات شور با ۴.۱%؛ و طیور ۴% قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در ماه‌های نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان رسوب در کالاهای وارداتی به میزان ۱۵ درصد کاهش یافته است.
وزیرکار گفت: فکر می‌کنم در ویرایش نهایی لایحه برنامه توسعه هفتم مواد ۱۵و ۱۶ که در مورد کاهش دستمزد کارگران تازه‌کار بود، حذف شده و احتمالا این موضوع دیگر در دستور کار نیست.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کاهش ۱۵ درصدی ورود مواد مخدر به ایران و کاهش انتقال مواد از کشور از طریق ضربه به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان خبر داد.
داشتن یک خواب خوب در شب یکی از بهترین کار‌هایی است که می‌توانید برای حفظ وزن سالم و سلامت کلی انجام دهید. مطالعات نشان می‌دهند که کم خوابی با افزایش وزن و سایر اختلالات سلامتی مرتبط است.
وزیر نفت با تأکید بر اهمیت اچ‌اس‌ئی و ارتقای مدیران در این حوزه، از کاهش ۳۵ درصدی حوادث صنعت نفت در ۱۵ سال اخیر خبر داد.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش ۱۵ درصدی تصادفات موتور سواران طی سال گذشته در پایتخت خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، از کاهش ۱۵ درصدی انجام عملیات امدادونجات در ارتفاعات کوهستانی و مناطق جنگلی در طرح نوروزی خبر داد.
براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود و در سواحل دریای خزر افزایش ابر و بارش خفیف باران رخ خواهد داد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: علی‌رغم نگاه مثبت دولت به شوراها، شاهد کاهش ۱۵ درصدی بودجه این شورا بوده‌ایم که با تعاملاتی که با مجلس شورای اسلامی داریم، امیدواریم این نقیصه رفع شود.
عشرتی درباره پیش بینی از وضعیت کرونا طی روز‌های آتی، تصریح کرد: تا ۱۵ روز آینده همین شرایطی که اکنون برقرار است، ادامه خواهد داشت. معمولا بعد از تعطیلات طولانی مدت مثل نوروز، افزایش موارد بیماری قابل انتظار است اما، پیش‌بینی برای اینکه شدت بیماری چقدر خواهد شد فعلا زود است. از سوی دیگر امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان همزمان با تعطیلات نوروز این احتمال هم وجود دارد که سفر‌ها و دید و بازدید‌ها کمتر شود که متعاقب آن بیماری زایی کاهش یابد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی ۱۵ ماه گذشته خبر داد و گفت: ۵۸ گود رهاشده از شهریور ماه ۱۴۰۰ تا دی ماه ۱۴۰۱ ایمن سازی شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی ۱۵ ماه گذشته خبر داد و گفت: ۵۸ گود رهاشده از شهریور ماه ۱۴۰۰ تا دی ماه ۱۴۰۱ ایمن سازی شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی ۱۵ ماه گذشته خبر داد.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند که راهبرد‌های کاهش وزن زیادی وجود دارند که هیچ ربطی به ورزش ندارند. اصطلاحا مغز شما باید به دهان شما برسد و سیگنال سیر شدن تان را بفرستد و این کار زمانی که با سرعت در حال خوردن غذا هستید سخت‌تر می‌شود.
دبیر انجمن صنفی جوجه یک روزه گفت: ۱۵ میلیون تخم مرغ نطفه دار که برای جوجه ریزی در نظر گرفته شده بود برای تعدیل مازاد از گردونه تولید خارج شده و به مصارف دیگر رسید.
مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که بازماندگان سرطان سینه که در سطوح متوسط ورزش می‌کنند از جمله پیاده روی روزانه به مدت بیش از ۱۵ دقیقه همان مزایای بقای افرادی را که ورزش‌های شدیدتر انجام می‌دهند تجربه خواهند کرد.
شهردار منطقه ۴ تهران از پیش‌بینی برای کاهش بار ترافیکی در پی بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۵ آبان ماه اعلام شد.
سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه تا الان ۷۶ درصد کاهش بارندگی را در سطح کشور داشته ایم، گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون ۱۵ درصد ورودی‌ سدهای کشور کاهش پیدا کرده است.
سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه تا الان ۷۶ درصد کاهش بارندگی را در سطح کشور داشته ایم، گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون ۱۵ درصد ورودی‌ سدهای کشور کاهش پیدا کرده است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
سبزوار ـ مسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار گفت: خشکسالی و شرایط اقلیمی نامناسب در سال زراعی گذشته سبب کاهش ۱۵ درصدی تولید محصول پسته شهرستان سبزوار نسبت به سال گذشته شده است.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت روغن ۵ کیلویی از ۴۰۰ هزار به ۲۹۵ هزار و روغن مایع ۹۰۰ گرمی از ۶۸ هزار به ۵۵ هزار تومان رسیده است.
گیاهان حاوی مقدار زیادی مواد مغذی گیاهی هستند که اثر آنزیمی دارند آنزیم‌ها به تجزیه غذا نیز کمک می‌کنند. هم چنین، آنزیم‌ها به هورمون‌ها کمک می‌کنند تا به مکان‌های گیرنده هورمونی در بدن (مانند انسولین، تستوسترون و استروژن) برسند. گیاهان می‌توانند به متابولیسم موثرتر این مواد کمک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ