رقابت‌های گراپلینگ قهرمانی آسیا با نایب قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
تیم والیبال نوجوانان ایران رتبه دوم رقابت های جهانی این رده سنی را در کشور آرژانتین از آن خود کرد.
تیم فوتبال ساحلی کشورمان با شکست مقابل بلاروس به مقام دوم رقابت‌های کشورهای مشترک المنافع دست پیدا کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال و نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال بانوان را تبریک گفت.
تیم ملی پاراتکواندوی ایران در رقابت های آزاد قهرمانی جهان موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۴ برنز و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
تیم ملی پاراتکواندوی ایران در رقابت های آزاد قهرمانی جهان موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۴ برنز و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
در پایان رقابتهای کراپلینگ قهرمانی آسیا تیم ملی ایران موفق شد سکوی نایب قهرمانی را از آن خود کند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های بین المللی جام وهبی امره ترکیه با کسب 9 مدال رنگارنگ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
تیم فوتبال امید ایران قهرمانی رقابت های زیر ۲۳ سال غرب آسیا را در ضیافت پنالتی از دست داد.
لاتزیو با نتیجه 1-0 از سد اودینزه گذشت تا رتبه سومی خود در سری آ را مستحکم کند.
تیم ملی مچ اندازی با کسب 54 مدال رنگارنگ و کسب عنوان نایب قهرمانی بخش بزرگسالان به کار خود در بیست و یکمین دوره مسابقات آسیایی پایان داد.
کاروان اعزامی ایران به اولین دوره مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با کسب 37 مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.
تیم فوتبال پیشگامان شیراز مقام قهرمانی لیگ برتر زیر 18 سال کشور در فصل ورزشى 1402_1401 را کسب کرد.
تیم ملی هاکی روی یخ مردان ایران به عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشور‌های اسلامی دست یافت.
عنوان نایب قهرمانی تورنمنت کافا به تیم نونهالان دختر ایران رسید.
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی کسب نخستین عنوان نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان را تبریک گفت.
رئیس‌جمهور در پیامی نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد را تبریک گفت.
محمدحسین محمدیان در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم ضربه شد تا دستش از مدال کوتاه بماند و تیم ملی کشتی آزاد ایران در مجموع با ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان پایان داد.
تیم ملی پدل ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های مقدماتی قهرمان جهان از راهیابی به جدول اصلی جام جهانی قطر بازماند.
تیم ملی پدل مردان ایران در جدول مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان در جایگاه دوم قرار گرفت.
تیم دومیدانی مجتمع مس سونگون و تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه که به نمایندگی از شرکت مس در قالب کاروان ورزشی «رهپویان محرم» جهت شرکت در مسابقات ورزشی کارگری شرکت‌های جهان عازم روسیه شده بودند توانستند مدال‌های این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
تیم شنای نیروهای مسلح با مسئولیت ارتش جمهوری اسلامی ایران، موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز در بخش‌های تیمی و انفرادی مسابقات دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش های جهان (سیزم) شد.
براساس اعلام ابراهیم رئیسی و  احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد یارانه تیرماه ۱۴۰۱ به صورت نقدی پرداخت می‌شود. اما بعید نیست که در مراحل بعدی دولت به شکل آزمایشی یارانه را به صورت کالابرگ الکترونیکی پرداخت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ