تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های بین المللی جام وهبی امره ترکیه با کسب 9 مدال رنگارنگ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ايران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های آسیایی را تبریک گفت.
تیم والیبال نوجوانان ایران رتبه دوم رقابت های جهانی این رده سنی را در کشور آرژانتین از آن خود کرد.
بنیامین فرجی ملی پوش نوجوان تنیس روی میز ایران در مسابقات آزاد تونس صاحب مدال نفره شد.
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۳ در بین سه نفر شرکت کننده دسته ۸۷ کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ترکیه دست یافت.
شاگردان حسن رنگرز از فردا جدال خود برای کسب عنوان قهرمانی آسیا را در قزاقستان آغاز خواهند کرد، درحالیکه سال گذشته تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان نایب قهرمانی رضایت داد.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک و معاون سابق ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در مورد صدور مجوز رشته‌ای چون ژیمناستیک زنان گفت: لباس ژیمناستیک با این ملاحظات و شرایط فرهنگی مجوز نمی‌گیرد، چون بخشی از نمره قهرمانی مدل لباس و آرایش ورزشکار است. تنها یک رشته ژیمناستیک ریتمیک داشتند که می‌توانستیم مجوز بدهیم اما هیچ ارزش قهرمانی و مدالی نداشت.
کشتی گیر وزن 87 کیلوگرم فرنگی در دیدار پایانی مقابل حریف مجارستانی شکست خورد و نایب قهرمان شد.
تیم علی ارسلان با قبول شکست در فینال، عنوان نایب قهرمانی لیگ کشتی فرنگی صربستان را از آن خود کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملی پوشان در مصاف با قهرمان و نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت‌ها ٱمده بودند دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند.
نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است مهمترین عامل ناکامی شاگردان محمد بنا در رقابتهای جهانی، اُفت مشهود بدنی و فنی آنها در برابر رقبای آماده و قبراق بود.
نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است مهمترین عامل ناکامی شاگردان محمد بنا در رقابتهای جهانی، اُفت مشهود بدنی و فنی آنها در برابر رقبای آماده و قبراق بود.
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت: با توجه به نایب قهرمانی سال گذشته و طلایی شدن مدالم در مسابقات امسال از عملکردم بسیار راضی هستم.
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت: با توجه به نایب قهرمانی سال گذشته و طلایی شدن مدالم در مسابقات امسال از عملکردم بسیار راضی هستم.
نایب قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی رقابتهای جهانی صربستان معتقد است از نظر سن و سال هنوز برای کسب افتخار و مدال در میادین بزرگ فرصت دارد.
نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است محمد بنا می‌توانست زودتر از اینها و در شرایط بسیار بهتری از سرمربیگری کناره گیری می‌کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی سال گذشته و در رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ با ۴ مدال طلا و ۲ برنز بعد از روسیه نایب قهرمان شده بود.
نایب قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان معتقد است کشتی گیران ترکیه عادت دارند در مسابقات بدن خود را چرب کنند.
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای جهانی به مدال نقره دست یافت تا تیم ایران بدون طلا بماند.
با توجه به نتایج بدست آمده در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، قهرمانی قاطع تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان مسجل شده و تیم‌های اوکراین و آذربایجان نیز برای کسب عنوان نایب قهرمانی با یکدیگر رقابت خواهند داشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری سارقان النگو‌های زن ۸۱ ساله/ شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین/ دختری در کافه زیرزمینی!/ مرگ دانشجوی ریاضی در سقوط از طبقه هشتم/ قدرت نمایی داماد مسلح برای پدر زن!/ شرط‌بندی برای سرقت از خانه خانم دکتر/ سرقت‌های دزد شیک پوش تا دوستی خیابانی برای گوشی قاپی!/ پسر آشپز در ایستگاه مرگ
عباس‌پور به دلیل عدم شرکت در جام جهان پهلوان تختی در اسفند ماه، شانس حضور در چرخه تیم ملی فرنگی در سال 2022 را از  دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ