مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: بیش از ۴۵۰ هزار نفر در مراسم دومین شب قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) احیا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به مجوز استخدام ۵ هزار نخبه در دستگاه های اجرایی گفت: پرونده ۴۵۰ نفر از نخبگان به مرحله معرفی به دستگاه ها رسیده و ۵۵۰ نفر ارزیابی علمی شان انجام شده است.
مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی گفت: کشت بهاره با ذخیره بیش از ۴۵۰ هزار تن کودهای یارانه‌ای آغاز شده است و در حال حاضر در ۲۷ روز گذشته ۴۴۰ هزار تن کود، علاوه برذخیره به استان‌های تحویل داد.
معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی گفت: بیش از ۴۵۰ شهر و هشت هزار و ۶۵۰ روستا در کشور در معرض خسارت سیل و تهدید سیل هستند.
در ایران، بیش از ۸ هزار نوع گیاه مختلف رشد می‌کند که حدود ۴۵۰ گونه آن جزو گیاهان دارویی است. گیاهانی که صادرات آنها می‌تواند ارزش افزوده بالایی برای کشور داشته باشد.
سکه امامی امروز سه شنبه در پنجمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
معراج ۵۳۲ از سری پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه است که با برد ۴۵۰ کیلومتر قادر است تا ارتفاع ۱۲ هزار پا به مدت ۳ ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
معراج ۵۳۲،‌ از سری پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه است که با برد ۴۵۰ کیلومتر قادر است تا ارتفاع ۱۲ هزار پا به مدت ۳ ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
رییس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با توجه به نرخ دلار هم اکنون هر کیلو پسته ۴۵۰ هزار تومان است.
رییس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با توجه به نرخ دلار هم اکنون هر کیلو پسته ۴۵۰ هزار تومان است.
۴۵۰ هزار ربع سکه طلا بهار آزادی از روز سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ روز کاری از طریق بورس کالای ایران عرضه می شود.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: بیش از ۴۵۰ هزار لیتر نفت سفید توسط ۲۰ دستگاه تانکر به صورت رایگان‌توزیع و این روند ادامه دارد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به وجود ۳۷۸۳ هکتار سکونتگاه‌ غیررسمی و حاشیه‌ای در شهرهای استان، از اجرای پروژه‌های مختلف برای توانمندسازی این بافت‌ها خبرداد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز گذشته ۱۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز گذشته ۱۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد.
شهردار منطقه ۲ تهران از دسترس‌پذیری ۴۵۰ هزار مترمربع از معابر برای افراد توان‌یاب خبر داد و گفت: ۱۲ بوستان منطقه برای افراد دارای شرایط خاص مناسب سازی می‌شود.
تبریز- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر حدود ۴۵۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی فعال، معطل تصویب نهایی ماده پنج قانون کار در شورای نگهبان هستند.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: با توجه به کاهش نرخ اونس جهانی، کاهش نرخ دلار در بازار تهران و نبود تقاضا، قیمت طلا و سکه از ابتدای هفته تاکنون میانگین ۲ درصد کاهش یافته است.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار زائر مراسم اربعین وارد خاک عراق شده‌اند و حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به ایران بازگشته‌اند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه ۵۵۴ هزار و ۱۰۶ خدمت درمانی در ٣٩ درمانگاه این جمعیت مستقر در کشور عراق طی ۴ روز اخیر خبر داد.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۵۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
شاخص کل بورس شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۶۷۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج اولیه در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد و از تعداد ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۰ هزار و ۴۲۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
جزئیات جدید از علت کاهش رشد پایه پولی طی دو ماه اول امسال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ