مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی از انتخاب خودروی ۶۴۳ هزار نفر از متقاضیان در سامانه یکپارچه تا ساعت ۱۱ امروز ۲۸ اسفند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته تا حدودی کاهش پیدا کرده و از هر کیلو ۹۵.۸۰۰ تومان در هفته گذشته به ۸۶.۸۰۰ تومان در هفته جاری رسیده است اما تا قیمت مصوب هر کیلو ۶۳هزار تومان، فاصله دارد.
در معاملات روز یکشنبه، شاخص بورس تهران ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحد بالا آمد و نماد‌های کگل، رمپنا و خودرو بزرگان سبز بازار بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. فردا دوشنبه بازار چگونه خواهد بود؟ همچنان مسیر صعودی ادامه دارد؟
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحدی توانست به جایگاه ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحدی رسید.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و همسرش امینه اردوغان از شماری از مجروحان زلزله‌زدگان عیادت کردند. در پی زمین لرزه‌های ۷.۷ و ۷.۶ ریشتری که کانون آن در منطقه پازارجیک و البیستان قهرمان‌مرعش بوده و ۱۰ استان را تحت تاثیر قرار داده، تاکنون ۳۱ هزار و ۶۴۳ نفر در ترکیه کشته شده‌اند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت ۳۸ هزار دانش‌آموز دانش‌آموز دختر و ۲۵ هزار دانش‌آموز پسر در جشن‌های تکلیف دانش‌آموزی در استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ