هواداران رم فقط در عرض چند ساعت تمام بلیت‌های بازی با بایرلورکوزن را خریدند. دو تیم در نیمه نهایی لیگ اروپا با هم روبرو خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینترمیامی بامداد امروز در دیدار برابر فیلادلفیا به پیروزی 1-4 رسید و راهی فینال لیگز کاپ شد.
قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بر خلاف دیروز بدون نوسان بوده است.قیمت دلار امروز، چهار‌شنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح 41 هزار و 278 تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوسی داشته است.
ظرفیت سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه در حالی برای کشتی‌های صبح روز دوم جام تختی تکمیل شد که این شهر از شهرهای صاحب کشتی نیست.
نیوکسل در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-1 برایتون را از پیش رو بردارد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در هر دو زمینه ورزشی و مالی به جواهری برای این باشگاه تبدیل شده است.
مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: گروه خودروسازی سایپا فروردین ماه سال گذشته، 20 هزار دستگاه خودرو تولید کرد و اکنون این عدد به حدود 30 هزار دستگاه خودرو رسیده است، از اینرو رشد 41 درصدی در حالی محقق شده که تولید خودرو در این مجموعه بدون هیچ کسری قطعه بوده و تمام خودروها تجاری شده است.
سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی می گوید نزدیک به 70 درصد مردم کم تحرکی دارند که حتی از کرونا هم خطرناک تر است.
منچسترسیتی امشب در استادیوم سنت‌مری مهمان ساوتهمپتون بود و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را با پیروزی 4-1 از پیش رو بردارد.
آرسنال با پیروزی 4-1 مقابل لیدز، برتری 8 امتیازی‌اش در صدر جدول لیگ برتر را حفظ کرد.
آرسنال امشب در خانه‌اش به راحتی از سد کریستال پالاس عبور کرد تا موقتا و با یک بازی بیشتر از منچسترسیتی اختلاف را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش به 8 امتیاز برساند.
فمکه بول، دونده هلندی رکورد جهانی 400 متر داخل سالن را پس از 41 سال شکست.
بوروسیا دورتموند از تساوی یونیون برلین مقابل شالکه حداکثر استفاده را برد و با پیروزی مقابل هرتابرلین به رتبه دوم جدول بوندس‌لیگا صعود کرد.
بوروسیا دورتموند از تساوی یونیون برلین مقابل شالکه حداکثر استفاده را برد و با پیروزی مقابل هرتابرلین به رتبه دوم جدول بوندس‌لیگا صعود کرد.
آبان ماه امسال بود که تاکسی اینترنتی تپسی، اعلام کرد امکان پرداخت اعتباری (BNPL) را به خدمات خود افزوده و آن را برای بخشی از کاربران خود فعال کرده است. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند.
سرمربی یوونتوس با گلایه از شرایطی که تیمش به خاطر کسر امتیاز پیدا کرده، هدف فعلی خود و شاگردانش را حفظ امتیاز مطمئن برای فرار از سقوط دانست.
پیوستن کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان در همین آغاز کار، تأثیر خود را بیرون از زمین فوتبال نشان داد.
برایتون در شب گل به خودی های بازیکنان چلسی، 1-4 موفق به غلبه بر این تیم شد.
تبانی هایی غیرقابل تصور و عجیب در لیگ دسته دوم آفریقای جنوبی رخ داده است.
میلان امشب در هفته یازدهم سری آ در خانه‌اش به مصاف مونزا رفت و موفق شد حریف خود را 4-1 شکست دهد.
رئال مادرید با درخشش ستاره های برزیلی خود با نتیجه 1-4 از سد مایورکا گذشت.
لیورپول در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان شکستی تلخ را تجربه کرد و در خانه ناپولی بازی را با نتیجه 4-1 واگذار کرد.
رییس سازمان خصوصی سازی وعده داد تا دی ماه مجوز دو تیم استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اخذ خواهد شد.
بارسلونا در هفته دوم فصل جدید لالیگا موفق شد در خانه رئال سوسیداد با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد.
تیم سپاهان دیروز در حالی در حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر موفق به شکست 4-0 تیم خوشه طلایی شد که با سیستم 1-4-1-4 بازی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ