علی علیپور می‌گوید در سال‌های آینده تمام بازیکنان مازندران در نساجی دور هم جمع خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلگری در پاسخ به سوالی در مورد احتمال جذب موراتا پاسخی صریح داد: احترام زیادی برای موراتا قائلم، ولی در حال حاضر تیم فعلی کامل است و به اندازه کافی مهاجم در اختیار داریم.
مرسدس همچنین در نمایشگاه امسال تلاش‌های خود در زمینه تولید خودروهای برقی را به صورت پر رنگی مطرح خواهد کرد. این اولین باری خواهد بود که این شرکت کل مدل‌های برقی فعلی خود را در یک مکان در هر برندی در اختیار دارد. این نمایشگاه همچنین میزبان اولین نمایش جهانی E-Class All-Terrain (کلاس برقی) جدید خواهد بود
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
معظمی با بیان اینکه تجربه سنوات گذشته نشان داده است که این کلاهبرداران به هیچ عنوان سوالات را در اختیار قرار نمی‌دهند، گفت: برخی از کلاهبرداران نیز هستند که در این حوزه فعال هستند و بعضا سوالات مربوط به سال‌های قبل و سوالاتی را که زمان امتحان گذشته را در اختیار افراد قرار می‌دهند و کلاهبرداری می‌کنند و پول‌هایی را تحت عنوان بیعانه دریافت می‌کنند.
در‌حالی‌که دوره اعضای حقیقی و هیئت رئیسه جبهه اصلاحات به پایان رسیده است، این جبهه با پایان دوره همان اعضای سابق را فعلا به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه در اختیار دارد. البته به نظر می‌رسد این ادامه فعالیت طی دو ماه اخیر به صورت صوری بوده است؛ چنانچه پس از اینکه بهزاد نبوی از ریاست جبهه استعفا کرد، عملا فعالیتی از سوی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان صورت نگرفته است.
علیرضا بیرانوند همچنان عنوان دروازه بان ثابت تیم ملی را در اختیار دارد.
از قهرمانی جام حذفی فرانسه تا بلژیک و برزیل و البته سلطان قهرمانی‌های لیگ ایران؛ یحیی گل‌محمدی مجموعه بازیکنانی را در اختیار دارد که جام گرفتن با آنها عجین شده است.
اپلیکیشن کافه بازار امکانی تحت عنوان بازار کودک را برای کودکان معرفی کرده است که در آن تمام محتواهای تولید مختص رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) گنجانده شده است و  با فعال کردن حالت کودک، پدر و مادرها می‌توانند مطمئن باشند که سایر محتواهای موجود در بازار، به فرزندانشون نمایش داده نخواهد شد.
کافه بازار اپلیکیشنی تحت عنوان بازار کودک را برای کودکان معرفی کرده است که در آن تمام محتواهای تولید مختص رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) گنجانده شده است و  با فعال کردن حالت کودک، پدر و مادرها می‌توانند مطمئن باشند که سایر محتواهای موجود در بازار، به فرزندانشون نمایش داده نخواهد شد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
ثابتی در سال ۵۷ یکباره فهرست بلندبالایی از ۱۵۰۰ نویسنده و فعال سیاسی و مذهبی تهیه می‌کند و در اختیار محمدرضا پهلوی قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که آن‌ها را بازداشت کند و احتمالا بعد از بازداشت برای شکنجه به خود ثابتی تحویل‌شان دهد و همه جوره مخالف نرمش‌های پهلوی دوم در سال‌های آخر حکومتش بود.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای زاکانی در آن انتخابات ادعا کرد «۸۰ درصد مشکل کشور بی عرضگی مدیران است»، امروز این آقا مدیریت کلانشهر تهران را در اختیار دارد و با یک برف چند سانتی متری خیابان‌های شهر قفل شد.
وزیر اقتصاد گفت: دولت هر چه ارز در اختیار دارد با نرخ نیما برای خرید کالای اساسی به واردکنندگان می‌دهد بنابراین اگر قیمت ارز به ۲ برابر نرخ فعلی هم برسد، دولت نفعی نمی‌برد.
طبق گفته کارشناسان این حوزه دسترسی به اینترنت استارلینک نیازمند تجهیزات است. از همین رو هر کسی که این تجهیزات را اختیار دارد می‌تواند به آن متصل شود. به‌طور کلی امواج دستگاه‌های استارلینک از طریق ماهواره ارسال می‌شود و کاربر می‌تواند برای دریافت امواج آن از تجهیزات ویژه آن یعنی دیش و دریافت کننده امواج استفاده کند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم در دولت فعلی به بحث شایسته سالاری توجه بیشتری شود و زنان بیش از سی درصد پست‌های مدیریتی را در اختیار بگیرند.
قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: این حوادث برنامه ریزی شده بود؛ جریان فوت مرحومه مهسا امینی فقط یک نقطه‌ای برای شروع فاز عملیاتی بود. دشمنان به دنبال یک نقطه شروع و زمانی می‌گشتند، اما احساس کردند فوت مهسا امینی همه گسل‌های فعال را دارد و می‌توانند گسل‌های مختلف مانند حوزه‌های آزادی زنان، قومیتی، مذهبی و جوان و ... را ایجاد کنند. پدر مهسا امینی هم در ادامه با کنار گذاشتن اخلاق دینداری گفت دختر من جز بیماری سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکرده است که اگر جوانمرد بود می‌گفت دختر من بیماری زمینه‌ای داشت و قضیه می‌توانست بسیار متفاوت باشد.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من بیش از هر جای دیگری به سمپاد علاقه مند هستم و این فرصت خوشبختانه فعلاً در اختیار من است و خبری هم از احتمال جابجایی‌ها ندارم.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من بیش از هر جای دیگری به سمپاد علاقه مند هستم و این فرصت خوشبختانه فعلاً در اختیار من است و خبری هم از احتمال جابجایی‌ها ندارم.
در پایان مسابقات 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم صربستان در صدر رده بندی تیمی قرار گرفته است.
پالایشی یکم و دارایکم دو صندوقی بودند که دولت قبل به منظور تامین بخشی از بودجه خود و فروش سهام در اختیار خود آن ها را به مردم عرضه کرد. دو نمادی که کمتر روزی از معاملات توانستند در قیمت های فروخته شده معامله شوند! دولت فعلی تصمیم به بهبود وضعیت این دو صندوق گرفته است!
هشت سال دولت هاشمی، هشت سال دولت خاتمی و هشت سال دولت روحانی فرصت اصلاحی بود که در اختیار امثال حزب کارگزاران سازندگی بود، اما نتیجه چه شد؟ آنچه این روز‌ها وضعیت موجود کشور است، حاصل اصلاحات همین افراد است.
علی شمخانی گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها ظرفیت‌های بسیار خوبی را برای پیگیری کامل سیاست مقاومت فعال در اختیار کشور قرار داد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: فعلاً حدود ۷ هزار هکتار از اراضی مازادی که در اختیار دستگاه هاست را شناسایی کردیم که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به وزارت راه و شهرسازی منتقل نکرده اند.
ویژگی جدید یوتیوب برای مشترکین Premium ارائه شده است. این قابلیت امکان بزرگنمایی همه ویدئو‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت امکاناتی تقریبا مشابه زوم را برای ویدئو‌های یوتیوب فعال می‌کند و در حالت افقی، عمودی و تمام صفحه کار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ