گزارش‌ها حاکی از توافق نهایی ناصر الخلیفی و دنیل لوی برای خرید ۲۵ درصد از سهام تاتنهام توسط قطری‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی اعلام کرد که پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال گذشته رشد ۴۵.۳ درصدی و در سه ماهه اول ۱۴۰۲ نیز رشد ۲۵.۸ درصدی داشته است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آن‌ها را اجرا کنند.
در یک همایش کارشناسی اعلام شد؛ از مجموع ۲۴ میلیون تن نیاز نهاده دامی کشور در سال ۱۴۰۰ حدود ۷۵ درصد از طریق واردات و ۲۵ درصد در داخل کشور تولید شده است.
درحالی که قرار بود بلیت مترو تهران ۲۵ درصد افزایش داشته باشد و افزایش کرایه تاکسی ها نیز مطابق با رفاه حال کارگران و رانندگان باشد اما مشاهده می‌شود که این اتفاق رخ نداده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: نسبت به متوسط ۲۵ درصد کمبود بارش داشته ایم.
در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران بهای بلیت مترو تهران تعیین شد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اجرای شخم زمستانه بیش از ۲۵ درصد از شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: رعایت تقویم زراعی از سوی شالیکاران گیلانی باید مورد توجه قرار گیرد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: میزان آلودگی هوای اصفهان در تابستان امسال ۲۵ درصد افزایش داشت که علت آن تشدید گردوغبار و ذرات معلق بوده است.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: میزان آلودگی هوای اصفهان در تابستان امسال ۲۵ درصد افزایش داشت که علت آن تشدید گردوغبار و ذرات معلق بوده است.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی باید ۲۵ درصد باقیمانده همسان سازی حقوق بازنشستگان را تعیین تکلیف کنند.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی باید ۲۵ درصد باقیمانده همسان سازی حقوق بازنشستگان را تعیین و تکلیف کنند.
وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی از افزایش ۲۵ درصدیِ حقوق کارمندان در سال آینده خبر داد و گفت که میزان عیدی کارگران نیز تقریبا معادل دو حکم حقوقی آنان است که ان‌شاءلله پرداخت می‌شود.
به گفته وزیر تجارت هند اپل که هم اکنون ۵ تا ۷ درصد محصولات خود را در هند تولید می کند، قصد دارد این رقم را به ۲۵ درصد برساند.
معاونت علمی اعلام کرد در حال حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، ۲۵ درصد از کل شرکت‌های فعال در حوزه صنعت گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی را به خود اختصاص داده‌اند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه تحقیقات و فناوری کشور باید در راستای رفع نیازهای حوزه سلامت ریل گذاری شود، گفت: ۲۵ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند.
با تصمیم هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا جریمه ۲۵ درصدی برای بازیکنان و کادرفنی این تیم در نظر گرفته شد.
توئیتر که هفته پیش به ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا و اسپیس ایکس فروخته شد، ۲۵ درصد از نیروی انسانی خود را اخراج می کند.
سخنگوی وزارت صمت در توییتی از افزایش ۲۵ درصدی صادرات غیرنفتی کشور در مهر ماه خبرداد.
نایب رئیس مجلس گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم در نظر گرفته شده بود که از این تعداد حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها تخصیص داده شد.
باشگاه استقلال از ۲۵ درصد مبلغ خود در بورس برای پرداخت بدهی‌هایش استفاده کرده است.
مدیر دفتر تأسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه تهران به سومین سال خشک و کم بارش وارد شده است، گفت: سهم آب آشامیدنی تهران از ذخایر سدها ۲۵ درصد کاهش می یابد.
اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با لایحه دو فوریتی دولت قرار است برای نیمه دوم سال ۲.۵ تا ۲۰ درصد به حقوق کارمندان اضافه شود.
اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران کمتر از ۲ درصد ظرفیت اتمی جهان را در اختیار دارد، اما ۲۵ درصد بازرسی جهان در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و برجام را با تخریب و زیر سوال بردن زیر ساخت هسته‌ای شروع کردند.
اعضای تیم هوادار با بیست و پنج درصد دریافتی فصل را آغاز خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ