وزیر امور خارجه کشورمان در این ارتباط تلفنی آخرین تحولات مربوط به گفتگو برای لغو تحریم‌ها و پاسخ شب گذشته ارسال شده از سوی کشورمان برای هماهنگ کننده اروپایی را به اطلاع بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که ۳ قهرمانی آورده این طور برگزار شود؟
اولین اظهارات رائفی‌پور از عربستان: من تمام قوانین عربستان را رعایت کردم. خیلی امر و نهی می‌کنند/ این مسئله باید حل بشود که هر ایرانی که وارد عربستان بشود، تن و بدنش بلرزد. چنین مسائلی در عراق حل شد. نوبت عربستان است/ در عربستان تغییراتی آغاز شده و برخی در برابر این تغییرات دارند شیطنت و مقاومت می‌کنند.
اولین اظهارات رائفی‌پور از عربستان: من تمام قوانین عربستان را رعایت کردم. خیلی امر و نهی می‌کنند/ این مسئله باید حل بشود که هر ایرانی که وارد عربستان بشود، تن و بدنش بلرزد. چنین مسائلی در عراق حل شد. نوبت عربستان است/ در عربستان تغییراتی آغاز شده و برخی در برابر این تغییرات دارند شیطنت و مقاومت می‌کنند.
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
تصاویر بخشی از اظهارات لیلا کریمی در تشریح این سوء استفاده را مشاهده می‌کنید.
کریستوف گالتیه در نشست خبری بازی با لانس به اتهام سنگین اخیر علیه خودش واکنش نشان داد و گفت از مطرح شدن چنین اتهامی شوکه و منقلب است.
اولین مصاحبه تند سال با اظهارات طوفانی ابراهیم اشکش، سرمربی نفت مسجدسلیمان رقم خورد.
چوپان گفت: «من توانستم به عنوان هفدهمین نفر در ۵۸ سال گذشته که از برگزاری مسترالمپا می‌گذرد، مجسمه ساندو را به نام ایران کنم. ساندو مردی آلمانی و اولین کسی بود که تناسب اندام را به مردم معرفی کرد. این مجسمه هر سال به قهرمان می‌رسد و اکنون به نام من است.»
سابیتزر از اشتیاق بالای خود برای حضور در ترکیب منچستریونایتد و بازی کردن زیر نظر تن هاخ خبر داد.
در اظهارات اولیه متهم حادثه آمده بود که همسرش فروردین ماه امسال به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مراجعه کرده و از آن پس به منزل مراجعه نکرده است.
صبح امروز یک فرد مسلح با ورود به سفارت آذربایجان اقدام به تیراندازی نمود که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
سردار رادان فرمانده جدید فراجا گفت: مبنای برنامه‌های من در فرماندهی کل انتظامی کشور، معماری فراجای آینده است.
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار یک پست در اینستاگرامش به اظهارات توهین‌آمیز اخیر واکنش نشان داد.
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار یک پست در اینستاگرامش به اظهارات توهین‌آمیز اخیر واکنش نشان داد.
کاپیتان سابق استقلال پس از پایان دوران بازداشت خود به بازی ایران با آمریکا واکنش نشان داد.
صبح یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خبر دستگیری توماج صالحی؛ خواننده رپ منتشر شد. دادستان اصفهان درباره جزئیات اتهامات توماج صالحی و دستگیری او گفت: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. حالا ویدیویی از توماج صالحی منتشر شده است که پس از دستگیری می‌گوید: اشتباه کردم، منظور من شما نبودید.
هاشمی طبا با اشاره به اظهارات تند و توهین آمیز برخی از سیاستمداران گفت: بی ادبی را بخشی از مسئولان شروع کردند و اولین نفر نیز توسط آقای احمدی نژاد بی ادبی‌ها شروع شد. دیگران نیز دیدند می‌شوند فحش داد، فحش دادند. باید گفت چرا برخی مسئولان و افراد سن بالا رفته فحاشی می‌کنند.
جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارشاتی داریم که بعضی از اشخاص از جریان معاند از قبل در بیمارستان حضور داشتند و دنبال این بودند که اتفاقی پیش بیایید و کار خود را شروع کنند، گفت: سرعت عمل ما در نشر اخبار صادقانه در اولین لحظات خیلی تاثیرگذار بود و چه خوب میشد اگر این اتفاق می‌افتاد. عقب افتادن ما در پخش اخبار صدق باعث سردرگمی مردم شد و کسی نبود که اطمینان‌سازی کند.
فیروز کریمی سرمربی نفت آبادان در اولین تجربه هدایت این تیم در لیگ برتر اظهارات عجیب و جالبی مطرح کرد.
سرمربی نفت آبادان در اولین تجربه هدایت این تیم در لیگ برتر اظهارات عجیبی مطرح کرد.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء ماموریت خود را در بازی نخست برابر البطائح در لیگ امارات سخت توصیف کرد.
نماینده دادستان ادامه داد: متهم در همراهی با مسیح علی‌نژاد به فراخوان وی عمل کرده و ضمن کشف حجاب در معابر عمومی فیلمی از خود گرفته و در فضای مجازی منتشر می‌کند که همان فیلم در شبکه‌هایی همچون شبکه سعودی اینترنشنال منتشر شده است.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: برای اولین بار بود که ممیزی رسمی در مورد این کتاب اتفاق افتاد. در ملاقاتی که با آقای رئیسی داشتم گفتم در سایت درج کرده اند که چه قسمتی از این کتاب ممیزی شده است و در این صورت ممیزی معنای خود را از دست می‌دهد. به نظرم می‌شد با تدبیر بهتری این کار را انجام داد.
در این جلسه اظهارات ۲۲ نفر از اولیای دم متوفیان استماع شد و برخی از وکلای آنان نیز اظهارات خود را بیان کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ