متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید پس از پایان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردا آخرین ملهت اسامی وزنه‌برداران ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان به فدراسیون جهانی است.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
سعید صادقی مدال قهرمانی خود را به پدرش تقدیم کرد.
متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم عرضه خودرو از سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند.
رییس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
السیلیه فردا با بهره‌مندی از مهاجم ایرانی خود رقابت حساسی مقابل الاهلی برگزار می‌کند.
همچنین مرحله شفاهی این آزمون در روزهای پایانی خرداد ماه یعنی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهاذشنبه ۲۹، ۳۰ و ۳۱ آخرین ماه از فصل بهار برگزار می‌شود.
تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.
دفتر رهبر معظم انقلاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فردا جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با ۳۰ رمضان المبارک ۱۴۴۴ هجری قمری است.
بنا بر اخبار واصله هلال ماه شوال در غروب روز پنجشنبه ۳۱ فروردین رؤیت نشد و فردا جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با ۳۰ رمضان المبارک ۱۴۴۴ هجری قمری است.
سازمان حفظ نباتات کشور آخرین مهلت ثبت‌ نام محصولات باغی در سامانه سماک را بیستم فروردین اعلام کرد.
پپ گواردیولا بازی فردا برابر ساوتهمپتون را مهمتر از بازی سه شنبه برابر بایرن مونیخ عنوان کرد.
­سخنگوی وزارت صمت گفت: مهلت انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه تا زمانیکه آخرین فرد متقاضی بتواند فرایند ثبت نام خود را نهایی کند تمدید می‌شود.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران فردا در سومین و آخرین بازی گروهی در جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام صدرنشین می رود و برای صعود باید برنده از میدان خارج شود.
بورس فردا دوشنبه اول اسفند ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
بورس فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
ستایشی: درباره آخرین وضعیت استرداد در خصوص اولیور ون کاستیل تبعه بلژیکی گفت: این فرد تبعه کشور بلژیک است و هیچ کشوری در قبال اقداماتی که در راستای جاسوسی صورت می‌پذیرد و نسبت به جاسوسان، مسامحه و کوتاهی ندارد. مردم و ملت ما اقدامات مسئولان را رصد می‌کنند و چنین اجازه‌ای به ما و هیچ مرجعی نمی‌دهند که نسبت به آن‌ها مسامحه کنیم
امروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ خبر‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، سیاسی و بورسی در رسانه‌ها منتشر شد که این ده خبر می‌توانند برای بورس فردا مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
سازمان هواشناسی آخرین وضعیت دما و هوای کشور را اعلام کرد.
فرآیند ۸ روزه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ که از روز یک‌شنبه ۲۲ آبان آغاز شده، فردا ۲۹ آبان ماه به پایان می‌رسد.
آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی از فردا در خانه کشتی برگزار می‌شود.
فردا آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان جذب شده همگی با نظر مورایس به تیم آمده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ