نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تکرار برخی ادعاها علیه ایران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیران خارجه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بیانیه ای درباره ایران صادر کرده و به تکرار ادعاها درباره جزایر سه گانه ایرانی پرداختند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تکرار ادعاهای واهی رئیس جمهور اوکراین علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف جلب هر چه بیشتر کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشورهای غربی صورت می‌گیرد.
وزرای خارجه سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه به همراه همتای آمریکایی خود به تکرار ادعاهای نخ نما شده در قبال جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تکرار یاوه گوئی ها درباره ایران گفت که همه گزینه ها در ارتباط با برنامه هسته ای ایران باید روی میز باشد.
فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که منتظر اعلام الزامات فیفا برای میزبانی جام جهانی 2030 است تا درخواست خود را در این خصوص ارسال کند.
وزارت دفاع و ارتش اوکراین ضمن تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران، مدعی شدند که روسیه بار دیگر با استفاده از پهپادهای ایرانی به خاک اوکراین حمله کرده است.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به بیان ادعاها و اظهارات مداخله جویانه درباره یک متهم امنیتی در ایران پرداخت.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین بار دیگر ادعاهای بی‌اساس درباره برنامه ایران برای ارسال تسلیحات به روسیه را تکرار کرد.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در گفتگو با الجزیره اظهارات مداخله جویانه و ادعاها درباره امور داخلی ایران و همچنین مذاکرات هسته ای را تکرار کرد.
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای ضد ایرانی، به طرح ادعاهای تکراری علیه جمهوری اسلامی در موضوع توافق هسته ای ۲۰۱۵، پرداخت.
شهردار تهران با اشاره به ادعای چین درباره جزایر سه گانه گفت:جزایر سه‌گانه جز لاینفک ایران اسلامی است و تکرار ادعاهای واهی پیرامون آن غیر قابل قبول و محکوم است.
وزیر خارجه انگلیس ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس خود درباره برنامه هسته‌ای ایران، به حمایت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» نیز ادامه داد.
فرمانده نظامی ارشد آمریکا با تکرار ادعاهای نخ‌نمای رژیم صهیونیستی، ایران را به حمله پهپادی به یک تانکر نفتی در نزدیکی ساحل عمان متهم کرد.
نخست وزیر جدید انگلیس در مصاحبه با یک شبکه سعودی ادعاهای همتایان سابق خود را علیه ایران تکرار کرد.
آنتونی بلینکن که به اتاوا سفر کرده است گفت: «کانادا و ایالات متحده به همکاری با متحدان و شریکان خود ادامه خواهند داد تا اقدام ایران در ارسال این سلاح‌ها را کشف کرده و جلوی آن را بگیرند.»
وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر ادعاهای واهی درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه جهت بکارگیری در جنگ اوکراین را تکرار کرد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به اقدامات و تحریم های ضدایرانی ادامه خواهد داد.
گروسی بامداد پنجشنبه طی نشست خبری گفت: «ما از ایران انتظار داریم که به‌طور کامل اجازه بازرسی از تاسیسات هسته‌ای خود را بدهد».
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به تکرار ادعاهای واهی علیه ایران پرداخت.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: مطالب گزارش فصلی اخیر مدیرکل آژانس تکرار موارد بی اساس قبلی با اهداف سیاسی است و هیچ نکته جدیدی جز بازی با عبارات برای اهداف خاص ندارد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر به طرح ادعاهای بی اساس علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی پرداخت.
این مقامات سابق رژیم صهیونیستی همچنین با تکرار ادعاهای ضد ایرانی، درباره آزاد شدن پول‌های مسدود شده ایران در نتیجه توافق احیا شده ابراز نگرانی کردند و مدعی شدند که این وجوه برای صدور تروریسم و بی‌ثباتی در منطقه و فراتر از آن استفاده خواهد شد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در مصاحبه ای به تکرار ادعاهای پادمانی خود درباره فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران پرداخت.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر ادعاهای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ