کرمان - معاون وزیر صمت از احداث ۵ شهرک جدید انرژی خورشیدی در کرمان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حداکثر دمای روز گذشته در پنج ایستگاه هواشناسی شهر‌های استان خوزستان به بالای ۵۰ درجه رسید.
اهواز- طبق اعلام مرکز پایش هوای کشور، شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.
حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهرک صدرا در شیراز مراجعه و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج تن از عوامل داروخانه و شهروندان حاضر در آن مکان می‌کند.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
انتقال جمعه بازار پروانه به بوستان ۵ هزار متر مربعی توشه، برپایی بازارچه‌های صنایع دستی زیرزمینی همکاری برپایی شهرک صنایع دستی در نشست مدیران اراضی عباس‌آباد با معاون صنایع‌دستی مطرح شد.
بگومگو بر سر نحوه توزیع امتیازهای ساختمانی بین دولت و شهرداری تهران بالا گرفته است. بررسی ریشه این اختلاف‌‌‌های معنادار و البته همیشگی میان دولت و شهرداری درباره مصوبات کمیسیون ماده ۵ تهران، حکایت از وجود نقص در قانون دارد و این نقص به حدی جدی است که عملا کنترل از راه دور مدیریت شهری را برای سیاستگذار دولتی غیرممکن کرده است.
شهردار منطقه ۵ تهران با اشاره به ضعیف بودن دسترسی آتش‌نشانی به طبقات فوقانی برخی از بلوک‌های شهرک اکباتان گفت: درخواست بازطراحی در باغچه‌ها و معابر داخلی ارائه شده است.
شهردار منطقه ۶ تهران از تلاش برای حل معضل کمبود پمپ بنزین در این منطقه خبر داد و گفت: اولین پمپ بنزین کوچک مقیاس در شهرک والفجر در خردادماه سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.
ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار و حریق در شهرک علائین شهرری خبر داد و گفت: طی این حادثه پنج نفر فوت شده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار و حریق در شهرک علائین شهرری خبر داد و گفت: طی این حادثه پنج نفر فوت شده اند.
مراسم وداع با پیکر شهید خدمت اسماعیل احمدی، شامگاه جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ در مقبره‌الشهدای گمنام شهرک شهید محلاتی برگزار شد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از موافقت کمیسیون ماده ۵ شهرداری جهت رفع بافت ناپایدار شهرک پیکان شهر خبر داد و گفت: قرار است این شهرک قدیمی غرب تهران مورد نوسازی قرار گیرد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از موافقت کمیسیون ماده ۵ شهرداری جهت رفع بافت ناپایدار شهرک پیکان شهر خبر داد و گفت: قرار است این شهرک قدیمی غرب تهران مورد نوسازی قرار گیرد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش ۵ برابری ترافیک پایتخت گفت: اقدامات جدی‌تر برای مقابله با آلودگی‌ هوا لازم است.
شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران از اجرای ۳هزار و ۲۰۰ متر مربع دیواره‌نگاری‌ در ۵ ماه اخیر خبر داد و خلق و شکل گیری آثار هنری و ماندگار را در هویت سازی شهری و ارتقا سواد بصری مؤثر دانست.
ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ ۵ نفر از قاتلان شهید آرمان علی وردی طلبه ای که در شهرک اکباتان تهران به شهادت رسیدند را دستگیر کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات قهرمانانه جوانان فلسطینی علیه شهرک نشینان صهیونیست در منطقه «الاغوار» که منجر به زخمی شدن ۵ صهیونیست شد را تبریک گفت.
منابع خبری از زخمی شدن ۵ شهرک نشین صهیونیست، در دو عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری و قدس خبر داد.
منابع خبری از زخمی شدن ۵ شهرک نشین صهیونیست، در دو عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری و قدس خبر داد.
منابع خبری از زخمی شدن ۵ شهرک نشین صهیونیست، در دو عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورا با ساخت و ساز غیر مجاز به صورت جدی مقابله می کند و از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۵ جلوگیری شد.
شهردار منطقه ۱۸ از رفع تصرف پروژه شهیدان بهرامی واقع در شهرک ولیعصر(عج) پس از گذشت ۵ سال به نفع بیت المال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ