رئیس فدراسیون اتومبیلرانی برای بیان توضیحات در مورد هنجارشکنی ها در همایش خودروهای کلاسیک به حراست وزارت ورزش احضار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: در هیچ جای لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، هیچ نفر و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد.
رئیس مجلس گفت: در هیچ جای لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، هیچ نفر و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، احضار سفیر سوئد را اقدام‌حداقلی دانست.
رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: سازمان محیط زیست هم به تبعیت از چارچوب دولت بر این مسائل نظارت جامع دارد، بحثی که مطرح شد در خصوص یک دستگاه شبهه‌هایی ایجاد شده بود ۲ نفر از مدیران میانی ما را احضار کردند و پرونده تشکیل دادند و هیچ جرمی تا الان نبوده است.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان از وقوع تنبیه بدنی بر روی یک دانش آموز پسر در یکی از مدارس این شهر خبر داد و گفت: معلم و مدیر این مدرسه غیرانتفاعی برای ادای توضیحات احضار شدند.
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خواستار حضور عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در کمیته اخلاق شد.
نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به جلسه ویژه امروز این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ اگر به این نتیجه برسیم که آقای نوری صلاحیت لازم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را ندارد، موضوع استیضاح او را مطرح خواهیم کرد.
رئیس اداره سوم غرب اروپا ضمن سیاسی‌کارانه دانستن تحریم‌های جدید انگلیس افزود: کشوری که شدیدترین تبعیض‌ها و اجحاف‌ها را در حق مهاجران و مسلمانان روا داشته و پناهجویان را بر خلاف قوانین بین‌المللی بالاجبار به رواندا منتقل می‌کند، در جایگاهی نیست که در مورد حقوق بشر سخن بگوید.
مشاور رئیس جمهور اوکراین دیروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اتخاذ رویکردی مشابه آنچه از سوی محافل سیاسی و رسانه‌ای اسرائیل مطرح شده بود، از مشارکت کیف در اقدام علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان خبر داد.
اظهارات مداخله جویانه رئیس جمهور کره جنوبی در امارات، سفیر این کشور را به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران کشاند و مراتب اعتراض شدید ایران به وی ابلاغ شد.
در پی اظهارات مداخله جویانه رئیس جمهور کره جنوبی در امارات، سفیر این کشور به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان توسط معاون حقوقی و بین الملل وزارت خارجه به وی ابلاغ شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:در زمان انتقال متهم محمد حسینی به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و خود ایشان نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:در زمان انتقال متهم محمد حسینی به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و خود ایشان نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.
رئیس قوه قضائیه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغ یا ادعای بدون سند را منتشر کرد، در کوتاه ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید.
رئیس قوه قضائیه گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضائی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضائی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات با دقت به این پرونده ها رسیدگی کردند.
محمود صادقی در واکنش به خبر احضار خود به دادسرا در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشت: شما هرچه در مناسبت‌های مختلف از ضرورت رعایت عدل و داد در دادگستری داد سخن بدهید اگر این فرمایشات در مقام عمل به منصه ظهور نرسد پر کاهی ارزش نخواهد داشت.
دکتر معتمدی با توجه به موقعیت ویژه‏ ایران در منطقه گفت: غفلت از دشمن و توطئه‏ او برای جمهوری اسلامی در این روزها منطقی نیست و نباید مشکلات را فقط درونی دید. به هر حال منطقه در موقعیت حساسی است و نقش ‏آفرینی جمهوری اسلامی به هیچ وجه خوشایند جهان نیست.
رئیس جمهور سابق آمریکا از تصمیم احضار خود توسط کمیته تحقیقات پیرامون حادثه حمله به ساختمان کنگره انتقاد کرد.
قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: به دلیل نوشتن یک نامه به خریدار با محتوای اینکه «موضوع در دست بررسی است» من را به دادگاه کارکنان دولت احظار کردند.
چرا دبیرکل فدراسیون برای گرفتن تاییدیه یک برند البسه باید شخصا تا سوئیس برود؟ آیا فیفا برای چنین کاری، دعوتنامه کتبی برای رئیس و دبیرکل می‌فرستد؟ آیا مساله انتخابات و صلاحیت کاندیداها هم مطرح است؟
رئیس اداره اول غرب اروپا، ضمن محکوم کردن اهانت صورت گرفته در ایام تاسوعای حسینی، آن را مصداق بارز نفرت پراکنی، خشونت و افراطی گری دانست.
سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، به تنش های میان پکن و واشنگتن ابعاد تازه ای بخشید.
چین پس از سفر «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به منطقه تایوان، سفیر آمریکا را احضار کرد.
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: تعاملات جدید وزارت نیرو و صنایع سیمانی، اثرات جوسازی‌های ایجاد شده برای افزایش قیمت را تا حدودی خنثی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ