مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشتی آزاد جوانان ایران به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - در نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، ژاپن، چین، قطر، عراق ، کره‌جنوبی و چین‌تایپه حریفان خود را شکست دادند.
لامین یامال با حضور در جام جهانی زیر 17 سال با اسپانیا حداقل یک ماه نمی‌تواند بارسا را همراهی کند.
تیم ملی زنان اسپانیا این فرصت را دارد که قهرمانی در جام جهانی و همچنین سومین توپ طلای متوالی را به دست آورد.
با حذف ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، قطعا قهرمان این رقابت‌ها تیمی خواهد بود که هرگز فاتح این جام نبوده است.
روزنامه گاتزتا در گزارشی نوشت که سیمونه اینزاگی به شدت خواهان جذب مهدی طارمی است ولی مدیران باشگاه فلورین بالوگان را ترجیح می‌دهند.
تیم‌های میلان و مونزا در دیدار بزرگداشت سیلویو برلوسکونی به مصاف هم رفتند و شاگردان استفانو پیولی در ضربات پنالتی برنده شدند.
ستاره ایرانی فاینورد در کسب قهرمانی سوپر جام همراه تیمش ناکام ماند.
نشریه اکیپ می‌گوید رندال کولو موآنی با ارسال نامه‌ای با آینتراخت فرانفکورت خواهان جدایی شده است. او به پاری سن ژرمن بسیار نزدیک است.
دقایقی پیش استرالیا و نیجریه از گروه B جام جهانی زنان صعودشان به یک هشتم نهایی را قطعی کردند.
تیم ملی ژاپن با پیروزی 4-0 مقابل اسپانیا به عنوان صدرنشین گروه C به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کرد.
تیم ملی زامبیا در سومین دیدارش در جام جهانی 2023 به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت و با نتیجه 1-3 به پیروزی رسید.
تیم ملی نیوزیلند با تساوی برابر تیم ملی سوئیس از صعود به مرحله بعدی جام جهانی 2023 بازماند.
تیم ملی کره جنوبی در دومین دیدارش در جام جهانی 2023 برابر تیم ملی مراکش شکست خورد.
تیم ملی انگلیس با برتری 1-0 مقابل دانمارک به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کرد.
آرژانتین با تساوی 2-2 مقابل افریقای جنوبی کار سختی برای صعود به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان دارد.
آزادکاران جوان کشورمان در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو با کسب 8 مدال رنگارنگ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
مسابقات ۳ وزن از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشار دوغو در استانبول ترکیه برگزار شد که تیم منتخب جوانان ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
قرعه کشی 4 وزن رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان از ساعت 14:30 امروز به میدان می روند.
شاگردان محسن کاوه با محمدرضا شاکری و مبین عظیمی قهرمانان اوزان 65 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی در جام یاشاردوغوی ترکیه شرکت خواهند کرد.
فدراسیون کشتی ترکیه از برگزاری دو جام بین‌المللی وهبی امره و یاشاردوغو در خرداد ماه خبر داده است.
فدراسیون کشتی روسیه هنوز رویدادی را به طول کامل لغو نکرده، اما مشخصاً تورنمنت‌های بین‌المللی یاشاردوغو و وهبی امره به تعویق خواهند افتاد.
به نظر می‌رسد تیم کشتی آزاد کشورمان در سه ماه پایانی سال علاوه بر حضور در اولین مرحله از مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در قاهره، در یکی از دو جام یاشاردوغو یا دانکلوف نیز نمایندگانی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ