شاگردان محسن کاوه با محمدرضا شاکری و مبین عظیمی قهرمانان اوزان 65 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی در جام یاشاردوغوی ترکیه شرکت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا با پیروزی 4-2 مقابل تاتنهام قهرمان جام خوان گامپر 2023 شد.
تیم ملی زنان انگلیس، قهرمان اروپا، در ضربات پنالتی موفق شد نیجریه را 4-2 شکست دهد تا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2023 زنان شود.
با توجه به اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از 31 خرداد آغاز می‌شود، حسن رنگرز تنها برای دو روز عملکرد شاگردانش را در جام وهبی‌امره در ترکیه زیر نظر خواهد داشت.
فنرباغچه پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استانبول باشاک شهیر، قهرمان جام حذفی ترکیه شد و هفتمین عنوان خود را در این رقابت‌ها کسب کرد.
فنرباغچه با پیروزی 2-0 مقابل استانبول باشاک شهیر قهرمان جام حذفی ترکیه شد.
وستهم در بازی فینال لیگ اروپا با نتیجه 2-1 فیورنتینا را شکست داد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.
پورتو با پیروزی 2-0 برابر براگا در فینال جام حذفی پرتغال، برای نوزدهمین بار در تاریخ خود قهرمان این رقابت‌ها شد.
لایپزیش با پیروزی 2-0 مقابل آینتراخت فرانکفورت در فینال جام حذفی آلمان، برای دومین دوره متوالی قهرمان این جام شد.
لایپزیش با پیروزی 2-0 مقابل آینتراخت فرانکفورت، قهرمان جام حذفی آلمان شد.
تیم زنان بارسلونا با نتیجه 3-2 وولفسبورگ را از پیش رو برداشت و جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد.
خلاصه بازی استقلال 1 - پرسپولیس 2 پیروزی 2 بر 1 پرسپولیس برابر استقلال در فینال جام حذفی 1401/02 پرسپولیس با این برد قهرمان جام حذفی ایران 1401/02 شد
خلاصه بازی استقلال 1 - پرسپولیس 2 پیروزی 2 بر 1 پرسپولیس برابر استقلال در فینال جام حذفی 1401/02 پرسپولیس با این برد قهرمان جام حذفی ایران 1401/02 شد
امشب اینتر و فیورنتینا در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف هم می‌روند. تیم برنده این نبرد 4.5 میلیون یورو پاداش می‌گیرد و به تیم نایب قهرمان 2 میلیون یورو پاداش می‌رسد.
رئال مادرید با کسب پیروزی 2-1 مقابل اوساسونا برای بیستمین بار فاتح کوپا دل ری شد.
رئال مادرید با پیروزی 2-1 مقابل اوساسونا قهرمان کوپا دل ری 23-2022 شد.
جام بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان رحیم علی‌آبادی که در حضور این قهرمان و همچنین سرمربیان دو تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان به اسم جام مجید در تهران به انجام رسید، با قهرمانی تیم ایران تمام شد.
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
الهلال با پیروزی 3-2 مقابل فلامینگو به دیدار پایانی جام باشگاههای جهان راه یافت.
لیونل مسی بر خلاف بسیاری از کارشناسان، تیم ملی آرژانتین را مدعی قهرمانی جام جهانی نمی داند و گفت که فرانسه و برزیل بیشترین شانس را دارند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی 5-2 در برابر امارات، میزبان جام بین قاره ای به فینال این مسابقات صعود کرد.
تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در بازی نهایی جام ملت ها با نتیجه 3-2 در برابر ژاپن شکست خورد و به نایب قهرمانی مسابقات رسید.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ