نشریه اکیپ می‌گوید رندال کولو موآنی با ارسال نامه‌ای با آینتراخت فرانفکورت خواهان جدایی شده است. او به پاری سن ژرمن بسیار نزدیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی استرالیا موفق شد با پیروزی برابر فرانسه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان 2023 شود.
تیم زنان فرانسه با برتری 6-3 برابر پاناما به عنوان صدرنشین گروه راهی دور یک هشتم نهایی شد.
یاسین بونو مورد توجه ویژه مسئولان قهرمان فرانسه قرار گرفته است.
هروه رنار فردا در اولین مسابقه رسمی خود در تیم زنان فرانسه، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام جهانی 2023 برابر جامائیکا قرار خواهد گرفت.
دایی در این تصویر زیر برج ایفل با علی لطیفی تصویری به یادگار انداخته. این عکس مربوط به حضور تیم ملی ایران در فرانسه برای مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ است. لطیفی در آن زمان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی محسوب می‌شد که البته در جام جهانی به کار گرفته نشد.
کمپین بزرگی در فرانسه علیه تیم ملی آرژانتین شکل گرفته است.
لیونل مسی و دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی به کشورشان بازگشتند. لیونل مسی در حالی که جام قهرمانی را در دست گرفته بود از هواپیما خارج شد. آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پس از تساوی مهیج ۳-۳ در طول ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی فرانسه را شکست داد و قهرمان جهان شد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید کریم بنزما تصمیم خداحافظی با تیم ملی فرانسه را زمانی گرفت که از قطر به خانه فرستاده شد ولی او برای اعلام رسمی تصمیمش تا پایان جام جهانی صبر کرد.
نشریه اکیپ فرانسه بلافاصله بعد از پایان جام جهانی و قهرمانی آرژانتین اسامی یازده بازیکن منتخب این مسابقات را اعلام کرد.
لاپولگا در ضربات پنالتی نفس‌گیر و شگفت‌انگیز مقابل فرانسه، کسب جام باشکوه قهرمانی جهان با آلبی‌سلسته را جشن گرفت
لیونل مسی بلافاصله بعد از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و درحالیکه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت قهرمانی آرژانتین را فریاد کشید.
نقش مدیریت عالی و تصمیمات درست شیمون مارسینیاک در تبدیل شدن دیدار امشب آرژانتین و فرانسه به یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام جهانی را نباید دست کم گرفت.
کیلیان امباپه در دو دقیقه همه داشته‌های مسی و آرژانتین را آتش زد و با دبل خود در فینال، بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند! در گل دوم لئو توپ را در میانه میدان ازدست داد و همان توپ به گل دوم خروس‌ها بدل شد
حساس‌ترین بازی جام جهانی قطر از راه رسید؛ جایی که آرژانتین و فرانسه برای بالابردن جام قهرمانی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.
پنج بازیکن فرانسوی و یکی از بازیکنان کرواسی، گلزنان فرانسه در فینال های جام جهانی لقب گرفته اند.
فیفا تصمیم گرفت سوت قضاوت دیدار آرژانتین و فرانسه در فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ را به داور لهستانی بدهد.
سرمربی موفق تیم ملی فوتبال فرانسه تصمیم گرفته بعد از جام جهانی قطر هم به کارش در این تیم ادامه دهد.
هافبک دفاعی فرانسه آخرین گلزن به انگلیس در جام جهانی است.
انگلیس و فرانسه برای اولین بار در تاریخ جام جهانی در دیداری از دور حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت.
ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه با دبل در مصاف با دانمارک خودش را به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان آقای گلی مسابقات جام جهانی مطرح کرد.
لوکاس هرناندز، مدافع تیم ملی فرانسه، به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه جام جهانی 2022 را از دست داد.
شاگردان دشان می خواهند به اولین قهرمان جام جهانی از سال 2006 تبدیل شوند که در دوره بعدی موفق به صعود از گروه خود می شود.
هافبک جوان رئال در فهرست نهایی فرانسه برای جام جهانی قرار گرفت و از این بابت خوشحال است. او گفت که حاضر است برای فرانسه در درون دروازه هم قرار بگیرد.
بازی های جام جهانی قطر در میادین بزرگ و پارک‌های هفت شهر بزرگ فرانسه از جمله پاریس و مارسی پخش نخواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ