تیم ملی نیوزیلند با تساوی برابر تیم ملی سوئیس از صعود به مرحله بعدی جام جهانی 2023 بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج که برای تماشای بازی فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده با جیانی اینفانتینو دیدار کرد.
سوئد با شکست استرالیا در جایگاه سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ زنان قرار گرفت.
تیم ملی فوتبال زنان انگلیس با شکست میزبان جام جهانی، حریف اسپانیا در دیدار پایانی شد.
در روز‌های گذشته با انجام بازی‌های یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان، تیم‌های صعود کننده به نیمه‌نهایی مشخص شدند. در ادامه بازی‌های جام انگلیس با استرالیا و اسپانیا با سوئد در روز‌های آینده مصاف خواهند داد. جام جهانی زنان به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزیلند انجام می‌شود.
تیم فوتبال زنان استرالیا با برتری 2-0 برابر دانمارک توانست راهی یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود.
برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا باعث شده تا مسئولان این کشور به میزبانی از جام جهانی 2034 مردان تمایل پیدا کنند.
دقایقی پیش استرالیا و نیجریه از گروه B جام جهانی زنان صعودشان به یک هشتم نهایی را قطعی کردند.
تیم ملی ژاپن با پیروزی 4-0 مقابل اسپانیا به عنوان صدرنشین گروه C به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کرد.
تیم ملی زامبیا در سومین دیدارش در جام جهانی 2023 به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت و با نتیجه 1-3 به پیروزی رسید.
تیم ملی کره جنوبی در دومین دیدارش در جام جهانی 2023 برابر تیم ملی مراکش شکست خورد.
تیم ملی انگلیس با برتری 1-0 مقابل دانمارک به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کرد.
آرژانتین با تساوی 2-2 مقابل افریقای جنوبی کار سختی برای صعود به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان دارد.
تیم ملی نیجریه با پیروزی 3-2 مقابل استرالیا به صدر جدول گروه B جام جهانی زنان صعود کرد.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
با توجه به کاهش فروش بلیت جام جهانی زنان که نیوزلند و استرالیا میزبان مشترک آن هستند، یک اسپانسر تصمیم گرفت 20000 بلیت رایگان بین هواداران در نیوزلند توزیع کند.
شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، معتقد است که عربستان سعودی قادر به میزبانی جام جهانی است اما باید زمان مناسب فرا برسد.
فدراسیون های فوتبال آمریکا و مکزیک قصد دارند برای میزبانی مشترک جام جهانی زنان در سال 2027 اقدام کنند.
به طرز شگفت انگیزی، یک مدل بزرگ از توپ رسمی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ در سیدنی با هلیکوپتر حمل و به ساحل بوندی منتقل شد. مسابقات جام جهانی فوتبال زنان در ماه آگوست ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند آغاز خواهد شد. توپ رسمی این مسابقات با نام OCEAUNZ رونمایی شد. طراحی این توپ از مناظر منحصر به فرد کشور‌های میزبان استرالیا و نیوزیلند الهام گرفته شده و به کوه‌های وسیع در نیوزیلند و ارتباط استرالیا با اقیانوس هند اشاره می‌کند.
توپ رسمی مسابقات فوتبال جام جهانی زنان که به میزبانی استرالیا و نیوزلند برگزار می‌شود، رونمایی شد.
ماجرا به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد. جام جهانی در ایتالیا بود و در نیمه نهایی آرژانتین به میزبان خورد. بازی در کجا برگزار می‌شد؟ ورزشگاه ناپل! این هم یکی از آن شوخی‌های روزگار بود که با قهرمانان می‌کرد. مارادونا در آن زمان خدای ناپل بود و بخش اعظمی از مردم ایتالیا عاشقانه او را دوست داشتند. مارادونا قبل از بازی یک جنگ روانی راه انداخت و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها طرفدار آرژانتین هستند.
مسئولان قطر به مسافران این کشور توصیه کرده اند که قوانین جدید میزبانی را مطالعه کنند.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ یک روز زودتر از زمان مقرر و میان میزبان و تیم ملی اکوادور برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ