رویترز در خبری نوشت که آب شدن یخ روابط ایران و عربستان به بهبود خدمات حج برای زائران ایرانی منجر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: کم شدن آب دریاچه و گِل زیاد باعث شده تا آزادی جایی برای فوتبال ساحلی باشد.
کم شدن آب دریاچه آزادی باعث شد تا روئینگ‌سواران تصمیم به سفر بگیرند.
مدیر کل ابفای استان تهران به بیان توضیحاتی درباره دلیل قطع شدن چندین روزه آب تهران و اقدامات انجام شده برای حل این مشکل پرداخت.
سد کرج پس از بارندگی‌های سیل آسا در وضعیت نابسامان قرار دارد. ریزش کوه جلوی خروج آب را گرفته است./چندثانیه
پونک از روستا‌های بزرگ تهران به شمار می‌رفته که از فرحزاد تا باغ فیض در جنوب و سعادت‌آباد در شرق و کن در غرب گسترده بوده است. هسته اولیه شکل‌گیری پونک، دهِ پونک بوده که هم اکنون در بین بزرگراه‌های اشرفی اصفهانی، آبشناسان و رودخانه محصور است.
اگر کیسه آب جنینتان پیش از هفته ۳۷ بارداری پاره شود باید جهت کنترل در بیمارستان بستری شوید. مایع آمنیوتیکتان به طور مداوم بازتولید می‌شود، بنابراین هیدراته بودن و استراحت مطلق ممکن است تا حدودی زمان برایتان بخرد.
تربت حیدریه ـ مدیر آب منطقه‌ای تربت حیدریه گفت: با تشدید خشکسالی، ۶۰ درصد قنات و چشمه‌های حوزه آبی که شامل شهرستانهای زاوه، مه ولات و رشتخوار هستند به کلی خشک شده است.
تربت حیدریه ـ مدیر آب منطقه‌ای تربت حیدریه گفت: با تشدید خشکسالی، ۶۰ درصد قنوات و چشمه‌های حوزه آبی که شامل شهرستانهای زاوه، مه ولات و رشتخوار است، به کلی خشک شده است.
صحنه آهسته لحظه ترکیب آب با روغن سرخ شده را ببینید. در این ویدیو می‌بینید که ریختن آب روی روغ داغ می‌تواند چه فاجعه‌ای را رقم بزند.
پاشیده شدن آب روی محمدرضا احمدی در حین صحبت پیش از گزارش دیدار ایران - روسیه را مشاهده می‌کنید.
برخلاف آب شیرین منجمد، یخ روی سطح اقیانوس از دو عنصر تشکیل شده است. کریستال یخ نسبتاً خالص است، زیرا آب بیشتر نمک را در طول فرآیند انجماد حذف می‌کند. آب شور باقیمانده به دلیل دمای انجماد پایین، مایع باقی می‌ماند و کانال‌های نمکی بسیار شور در بلوک یخ متخلخل ایجاد می‌کند.
از آنجایی که آب برنج مانند یک درمان پروتئینی عمل می‌کند، بهتر است آن را به همان دفعاتی که معمولاً از ماسک‌ها و درمان‌های فرموله شده با پروتئین استفاده می‌کنید استفاده کنید تا از مو‌های شکننده و خشک جلوگیری کنید.
مشهد ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران گفت: سد شهید خوشرو در این شهرستان با ذخیره سازی بیش از ۷۰۰ هزار مترمکعب آب به تازگی سرریز شد.
نخست وزیر مصر که به دوحه سفر کرده است با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
مهاجم نروژی سیتی شانس رسیدن به رکوردی را دارد که خالق آن، برای شکسته شدنش، شرط جالبی گذاشته است.
قبل از فراگیر شدن تولید یخ و تهیه آن به شیوه مصنوعی، وقتی یخ‌ها به شیوه «چال‌شدنی» تهیه می‌شدند، یخچال طبیعی روستای جعفرآباد جنگل که حالا حکم یکی از بنا‌های تاریخی منطقه ۱۹ را دارد، کارکرد پرمخاطبی داشت.
اهواز - بارش نخستین باران پاییزی موجب کدر شدن آب شرب در برخی از شهرهای استان خوزستان و بروز مشکلاتی برای مردم شد.
ماده کف مانند از دیروز سطح رودخانه دز را فرا گرفته است. شدت این ماده کف مانند در محدوده رودخانه دز حوالی منطقه زیباشهر و بوستان ساحلی علی کله شدت بیشتری داشت.
از درد‌های عضلانی گرفته تا رگ به رگ شدن تا سردرد و موارد دیگر دانستن زمان استفاده از یخ یا زمان استفاده از گرما می‌تواند باعث بهبودی شما شود و درد را تسکین دهد.
یک حسگر ضد آب با قابلیت تنفس ابداع شده که اگر کاربر در حال غرق شدن باشد، پیامی به اپلیکیشن موبایل می فرستد و به این ترتیب می تواند از غرق شدن نوزادان جلوگیری کند.
در روز‌های گذشته خبر‌هایی مبنی بر تغییر رنگ حوض‌های تهران به رنگ قرمز توسط یک هنرمند ناشناس منتشر شد که واکنش‌هایی را به همراه داشت.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است به‌طور موقت یا مزمن بزاق بیش از حد را تجربه کنید. دلایلی برای ترشح بیش از حد بزاق، از جمله ترشح بیش از حد آب دهان هنگام خواب، آلرژی‌های فصلی، عفونت‌های تنفسی، عوارض جانبی دارو یا نتیجه سکته مغزی یا سایر اختلالات عصبی وجود دارد.
شهرکرد- سخنگوی صنعت آب کشور از تلاش وزارت نیرو برای حل کامل مشکل آب شرب شهرکرد ناشی از گل‌آلودی چشمه کوهرنگ خبر داد.
از ساعاتی پیش تصاویری از رسیدن آب هیرمند به «سد جریکه» در نقطه مرزی ایران و افغانستان و ورود آب به ایران منتشر شده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بخشی از آب سیلاب‌های افغانستان به سمت ایران رهاسازی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ