سخنگوی حماس با اشاره به هتاکی صهیونیست‌ها به قرآن کریم خواستار تحرک جدی جهان اسلام در این باره شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه چین اعلام کرد که اقدامات واشنگتن علیه پکن، آمریکا را به بزرگ‌ترین منبع بی‌ثباتی در جهان بدل کرده است.
وزیرخارجه طالبان در سخنانی اعلام کرد که دوره اعتراض و تبلیغات علیه طالبان تمام شده و جهان به فکر تعامل است.
طی این سالها، از بدو اعلام خلافت و معرفی خلیفه در ۲۹ژوئن ۲۰۱۴تا به امروز، علاوه بر “احیا”ی خلافت و “گسترش” آن در مناطق جغرافیایی مختلف، تلاش برای”بقا” از برنامه‌های اصلی داعش بوده است. از آنجا که داعش معتقد است که همه جهان جنگ علیه خلافت را آغاز کرده اند، به رغم پایان خلافت سرزمینی اش، نفس بقا با وجود دشمنان فراوان، طی این سال‌ها برای داعش نوعی پیروزی و مانور قدرت محسوب شده است.
علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه از قم به‌عنوان بین‌المللی‌ترین شهر جهان اسلام نام برد و گفت: اکنون بیش از ۳۰۰ هزار طلبه ایرانی از دورترین نقاط کشور همراه با خانواده در قم مشغول فراگیری علوم اسلامی هستند و ده‌ها هزار طلبه از ۱۳۰ کشور جهان همراه با خانواده در این شهر زندگی می‌کنند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با مواد مخدر قرار دارد و این مبارزه‌ای در جهت کمک به همه کشورهای جهان است.
محکومیت اقدام «سلوان مومیکا» تندروی سوئدی در زمینه آتش زدن قرآن در استکهلم از سوی کشورهای اسلامی، عربی و غیرعربی ادامه دارد.
در پی عدم ارائه مستندات از سوی مدیرعامل روزنامه جهان صنعت، دادستانی تهران، علیه این روزنامه اعلام جرم کرد.
دادستانی تهران علیه روزنامه جهان صنعت اعلام جرم کرد.
مهاجرانی نوشت: و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با باباى خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمى امضاء کردند و ۱.۲ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند، حالا تو در شرایطى که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطینى‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌اى ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازى شده است و…، در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستى!
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
کاربران عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌های مختلفی ضمن اعلام حمایت خود از مقاومت فلسطین، از انفعال رهبران کشورهای عربی در قبال تجاوزات پی‌درپی رژیم‌صهیونیستی علیه مسجدالاقصی انتقاد کردند.
‌لاسجردی با توجه به اینکه فضای کلی خاورمیانه در حال حاضر به‌سمت آرامش، روش‌های مسالمت‌آمیز و گفتگو‌های سیاسی حرکت می‌کند، معتقد است که نتانیاهو در تلاش است تا رفتاری خلاف جهت فضای عمومی منطقه در پیش بگیرد؛ مانند استفاده از سلاح و روش‌های قهر‌آمیز علیه همسایگان. او گفت: «لذا در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که حمله به کشور همسایه توسط رقبای نتانیاهو به‌عنوان عامل چالش با دولت او تلقی خواهد شد و حتی در منطقه نیز چالش‌ها و اعتراضاتی را علیه اسرائیل رقم می‌زند چنان‌که در حال حاضر نیز برخی کشور‌های همسایه مانند فلسطین، لبنان و جهان عرب در این حوزه اعلام موضع کرده‌اند.»
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور در تماسی تلفنی با رئیس‌جمهور ایران، بر وحدت جهان اسلام علیه جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از جمهوری اسلامی، انتظار اینست که حتی از سازمان ملل نیز سبقت گرفته و برای پایان دادن به جنگ اوکراین که صلح جهانی را به خطر انداخته و مشکلات جدی زیادی برای اقتصاد جهان به وجود آورده، تلاش‌های بی‌وقفه نماید نه آنکه به چنین قطعنامه‌ای رأی ممتنع بدهد!
آخوندزاده گفت: مردم مسلمان افغانستان خواهان نظام اسلامی هستند و سکولاریسم نمی‌خواهند؛ اگر می‌خواستند، ۲۰ سال از ما حمایت نمی‌کردند و مردم علیه ما قیام می‌کردند. اکنون زمان خدمت کامل به مردم فرا رسیده است.
در پی هتک حرمت به مصحف شریف در استکهلم پایتخت سوئد، مردم کشورهای اسلامی در نقاط مختلف جهان به خیابان ها آمده و علیه این اقدام موهن اعتراض کردند.
روایت علی لاریجانی از روز شهادت سرباز والامقام جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی: حاج قاسم، مدیری بود که لنگه نداشت… / آخرین خبر
کنعانی با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بانیان این قطعنامه که خود ناقض تمام اصول بنیادین و ابتدایی حقوق بشر در جهان هستند، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر مردم ایران، از همراهی با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ملت ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف نمایند.
بنا بر گفته رحیمی جهان آبادی،سردار اشتری مواضع این نمایندگان در موضوع فوت مهسا امینی و گشت ارشاد را دلیل شکایت علیه این نمایندگان اعلام کرده است.
رهبر چچن با افتخار از اینکه رکورددار تحریم‌ جهان است تاکید کرد که من از دین اسلام، آداب و سنن و امنیت کشورمان محافظت می‌کنم. هیچ چیز برای من مهمتر از این نیست.
رئیس موساد با اشاره به ضرورت حفظ اجماع بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران تا حصول نتیجه گفت: جهان باید به تحمیل هزینه‌های دیپلماتیک و اقتصادی علیه ایران ادامه دهد.
حجت الاسلام و المسلمین «علی محمدی» حزب الله و مقاومت لبنان را شجره طیبه برای منطقه توصیف و تأکید کرد که سیر پیروزی های مقاومت ادامه خواهد یافت.
امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است و قلب‌های بسیاری از مسلمانان در جهان اسلام را در گرداگرد نماد مقاومت و ایستادگی بصیرت‌آفرین یعنی حسین‌بن علی(ع) جمع کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ