اخطار دوم بیرانوند به پرسپولیس رسید؛ ۵روز تا فسخ
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیشابور- مدیر آموزش و پرورش نیشابور از اخطار کتبی به ۲۲ مدیر مدرسه متخلف در این شهرستان خبر داد.
برخلاف اخبار منتشره، دروازه‌بان دوم تراکتور در سفر به اصفهان این تیم را همراهی کرد.
محمدرضا داورزنی از انتقاد های سید محمد موسوی دلخور شده است.
رئیس فدراسیون جودو گفت: سجادی فردی بسیار متین، متواضع و پرکار بود اما شاید کابینه‌اش آسیبی جدی به او زد، امیدواریم دوستان سیاسی این اجازه را بدهند هاشمی خودش اعضای کابینه و معاونت‌هایش را انتخاب کند.
اخطار داورزنی به عطایی: قهرمانی آسیا یا اخراج!
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال تنها جایی در دنیا است که مدیرعامل به هیات مدیره دستور می دهد.
حواشی شکل گرفته حول آکادمی باشگاه پرسپولیس با اخطار به مدیر آن همراه شد.
ما باید سفارت افغانستان در تهران را از طالبان پس بگیریم، هیچ نماینده از این گروه را در ایران نپذیریم، گلوگاه‌های تجارت آن‌ها در ایران را ببندیم، تسهیلاتی که در چابهار و مناطق مرزی برای طالبان به وجود آمده است قطع شوند و در سطح بین‌المللی نیز فشارهائی به آن‌ها وارد کنیم تا مجبور شوند به قوانین بین‌المللی تن بدهند. مردم افغانستان آماده مقابله با طالبان هستند و اگر مورد حمایت قرار گیرند قطعاً خودشان فتنه طالبان را از افغانستان و کل منطقه ریشه‌کن خواهند کرد.
«مرسیترون» روش دیگری بود که در آن بیمار از یک ماسک گاز آن‌قدر منواکسیدکربن استنشاق می‌کرد تا دچار خفگی شود. پس از آنکه اخبار مربوط به جنایت‌های او در شهرپیچید تحقیقات گسترده‌ای درباره این اقداماتش انجام شد و در پی آن، او به جرم قتل از نوع درجه دوم محکوم شد و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ را در زندان گذراند و پس از آن با داشتن آزادی مشروط از زندان آزاد شد. با این حال عنوان یک پزشک قاتل برای همیشه روی پیشانی او ماند!
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، دلار در ذخایر بانک‌های مرکزی همچنان پادشاهی می‌کند!، اخبار مهم بورس فردا ۱۰ تیرماه | تعطیلی این پتروشیمی همزمان با ابلاغ بخشنامه گاز هفت هزار تومانی، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی بورس هفته دوم تیرماه، با قرار داد آتی شمش طلا آشنا شوید؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رشد ۱۳ برابری ظرفیت تولید برق کشور پس از انقلاب، امضای ۹ قرارداد در صنعت پتروشیمی و عملیات اجرایی مرحله دوم توسعه لایه نفتی پارس جنوبی آغاز شد از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
اخبار متعددی برای ایجاد توافق شنیده می‌شود. به‌طوری‌که روز گذشته رهبران کشور‌های گروه هفت در بیانیه‌ای به موقعیت هسته‌ای ایران اشاره کرده‌اند و خواهان یک راه‌حل دیپلماتیک مشابه برجام شده‌اند. این یعنی احتمال نگارش نسخه جدید برجام با هر عنوانی وجود دارد.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
نام‌نویسی نوبت دوم از ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و بر اساس اخبار قبلی سازمان سنجش آموزش کشور تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری دولت نوشت: سناریوی دوم که بیشتر از سوی مدیران مدارس بیان می‌شود، از یک سو به روانی‌بودن موضوع، بعد از اخبار منفی و از سوی دیگر به شیطنت دانش‌آموزان برای فرار از مدرسه و امتحانات اشاره دارد.
سلیمانی اضافه کرد: گل دوم سپاهان سالم بود زیرا نه خطایی انجام داد و نه آفسایدی بود. مغانلو با مدافع آخر پرسپولیس در یک خط بود و گل سپاهان درست بود. پنالتی‌ای که در وقت‌های اضافه گرفته شد، صحیح بود زیرا یزدانی پای مدافع پرسپولیس را زد. اخطار هم درست بود و در نتیجه مدافع سپاهان باید اخراج می‌شد که این اتفاق رخ داد.
واردات خودروهای دست دوم، محدودیت استفاده از درهم برای واردات از چین، برقراری ارتباط مستقیم بانکی ایران و روسیه و رفع تعهد ارزی با واردات طلا و به صورت اسکناس از جمله اخبار مهم حوزه صمت بود.
شرکت‌هایی که طی هفته جاری، مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه ویا تغییر نام شرکت) تصمیم‌گیری می‌کنند کدامند؟
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.
منصور قنبرزاده اخبار جدیدی را در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
اسپوتنیک و گاردین از مرگ ملکه انگلیس (الیزابت دوم) در سن ۹۶ سالگی خبر دادند؛ اما کاخ باکینگهام تا کنون این خبر را تأئید نکرده است.
آخرین اخبار این است که با توجه به این که رضایی می‌تواند از نیم فصل دوم برای استقلال به میدان برود، باشگاه استقلال به او اعلام کرده که ۶ ماه از این تیم جدا شود.
بازار سهام در نیمه دوم معاملات امروز شاهد هجوم فروشندگانی بود که با وجود تازیدن بر صف خرید میلیونی لیدرها اما همچنان با مدارای کج دار و مریز معامله گران گوش بزنگ اخبار برجامی بود.
بازیکن فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس اولین اخطار فصل بیست و دوم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ