مشهد ـ سرپرست دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح های مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی تا سال ۱۴۰۳ باید به بهره برداری برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
بر اساس مصوبه مجلس، به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی اجازه داده می‌شود از محل منابع خود، در هر یک از طرح‌های زیربنایی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مشارکت کنند.
در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.
طرح‌های پژوهشی در حوزه سلامت شناختی سالمندان از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی حمایت می‌شوند.
معاون اول رئیس جمهور گفت:طرح‌های نفتی فرصتی مناسب برای همکاری شرکت‌های داخلی و خارجی ایجاد می‌کند.
وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد.
رئیس جمهور در حکمی وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت را به‌عنوان مشاور خود در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب کرد.
غلامحسین معماریان، استاد معماری دانشگاه علم و صنعت گفت: در شرایط فعلی یک خواسته داریم و آن هم اینکه وزارت راه و شهرسازی و شهرداری شیراز، فهرست بنا‌های تملک شده در بافت تاریخی و طرح‌های مطالعاتی و مصوب در این ۳۶۰ هکتار را اعلام کنند. علاوه بر این‌ها میراث فرهنگی هم که اعلام می‌کند قصد حفاظت دارد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی میثم فرج‌الهی را به عنوان «سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» منصوب کرد.
صحرایی گفت: پنج تصمیم کلیدی و کلان در هیئت امنا داشتیم که مصوبه نخست برنامه راهبردی دانشگاه در افق ۱۴۰۶ بود. قبلا برنامه دانشگاه تا افق ۱۴۰۴ را داشتیم که با اصلاحات جدی، به عنوان برنامه جدیدی به تصویب رسید و دارای ۳۰ نشانگر برای پیشرفت آینده نظام تعلیم و تربیت است که موظف به عملیاتی کردن آن هستیم.
ستاد توسعه فناوری‌های فتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت از طرح های حوزه استحصال عناصر و ترکیبات با ارزش از منابع شورابه و تلخابه کشور، حمایت می‌کند.
تلاش برای از دستور کار خارج‌کردن طرح شفافیت آرای کمیسیون ماده ۵ در حالی صورت می‌گیرد که افشای برخی از مصوبات این کمیسیون نگرانی کارشناسان شهری را در پی داشته است. این کمیسیون به‌تازگی برای ملکی ۱۰‌هزار‌متری در منطقه یک در زیر‌پهنه G۳۱۲ (فضای سبزرود دره‌ها که هرگونه بارگذاری و طراحی بر اساس توجیه مطالعات زیست‌محیطی و هیدرولوژیک و طبق طرح‌های مصوب) واقع شده، تصمیم‌گیری کرده است.
مشهد ـ سرپرست دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: برای اجرای طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی تمامی مصوبات در سال ۱۴۰۳ باید به بهره برداری برسد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه اصلاحی مجلس در خصوص طرح شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها را مورد بررسی قرار داد.
شهرداری شهرهای با جمعیت بالاتر از ۲۰۰ هزار نفر هم مجاز به مشارکت در تهیه طرح‌های تفصیلی شهرهای خود شدند.
معاون اول رئیس جمهور، پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را ضروری برشمرد و از استاندار آذربایجان شرقی خواست تا وضعیت پیشرفت طرح‌های مصوب را گزارش دهد.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
با تصویب طرح صیانت از باغ های کن مشکلات متعددی برای شهروندان این منطقه ایجاد شده و آنها امیدوارند با تصویب طرح جدید در شورای عالی شهرسازی و معماری، این مشکل بر طرف شود.
واشنگتن تسهیل محدودیتهایی که برای شرکت آمریکایی شورون در خصوص همکاری نفتی در کشور تحت تحریم ونزوئلا تعیین کرده بود را آغاز کرد.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم
طیف وسیعی از وکلای با تجربه و آموزش دیده دادگستری آماد گی دارند که دعوی شرکت های تولیدی و غیر تولیدی را با تعرفه مصوب قوه قضائیه و حتی پایین تر از آن قبول وکالت کنند
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها توانست با برگرداندن مولفه های قدرت جمهوری اسلامی قدرت دیپلمات‌ها را برای مذاکره بازتر کند و امروز بخشی از توانمندی ما در میز مذاکره حاصل طرح مصوب مجلس است.
طرح مجلس نه تنها گامی در مسیر تحقق عدالت نیست که دست اندازی در این مسیر است و چالش مالیات هنرمندان چالشی است جدی و اساسی که از یک مجلس انقلابی و پویا بعید بود اینگونه شتابزده تن به مصوبه ای دهد که فاقد مطالعات و پژوهش های پشتیبان و جانبی است. مضافا اینکه از ریاست مجلس اقای دکتر قالیباف که ارتباط و تعامل تنگاتنگ و عمیقی با خانواده هنر و سینِما و هنرمندان دارد تصویب چنین طرحی دور از انتظار و غیرمترقبه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ