سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده‌های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی بررسی شد.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
سه طرح مهم جهاددانشگاهی با حضور معاون اول رئیس جمهور بررسی شد .
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس موادی از طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کرده و مابقی این طرح هم به زودی تصویب خواهد شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس موادی از طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کرده و مابقی این طرح هم به زودی تصویب خواهد شد.
دو طرح ارجاعی از صحن علنی مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در دستور کار کمیسیون مذکور مجلس قرار گرفت.
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تغییر در سازوکار بررسی لایحه بودجه را به منظور تامین نظر شورای نگهبان به کمیسیون آیین نامه داخلی ارجاع دادند.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل جلسه داد و مصوبه مجلس درباره «بانک مرکزی جمهوری اسلامی» را بررسی کرد و موادی از آن را مغایر سیاست‌های کلی تشخیص داد.
قاسم زاده گفت: واردات آب موضوعی است که اصلاً در وزارت نیرو حتی مورد بحث قرار نگرفته است، زیرا چنین مسأله‌ای از نظر ما غیر فنی بوده و در وزارت نیرو مطرح نشده است.
قاسم زاده گفت: واردات آب موضوعی است که اصلاً در وزارت نیرو حتی مورد بحث قرار نگرفته است، زیرا چنین مسأله‌ای از نظر ما غیر فنی بوده و در وزارت نیرو مطرح نشده است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بررسی طرح محله الگو با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران مسکن کشور خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت می پردازند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی احیا و بازچرخانی آب در صحن شورا خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای دو فوریت طرح استفساریه ماده ۱۱۰ قانون برنامه ششم در خصوص فوق العاده کارکنان در مناطق عملیاتی موافقت کردند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری ادامه گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را در دو نوبت صبح و عصر بررسی می کنند.
سال‌ سیاه ۱۳۹۹ هیچگاه از خاطر سهامداران بورسی پاک نخواهد شد. همان سالی که بورس روی دور بیماری افتاد و صعود غیرمنطقی آن آغاز شد و بسیاری از مردم با امید کسب سودهای آنچنانی و با اعتماد به صحبت برخی مسئولان، نه تنها نقدینگی بلکه بسیاری از سرمایه‌های خود را به این بازار سپردند و سپس به تماشای سوختن آن نشستند!
سایت تلفن‌همراه روستایی ایرانسل در روستای «نگارمن» واقع در شهرستان شاهرود، به نمایندگی از سایر سایت‌های روستایی ایرانسل، در مراسم اتصال بیش از 600 روستا به شبکۀ ملی اطلاعات، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به صورت آنلاین افتتاح شد. با افتتاح سایت‌های ایرانسل، 60 هزار نفر از هموطنان روستایی، به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.
رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی استان‌ها
نشست هم‌اندیشی با موضوع بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران عصر روز دوشنبه ششم تیر ماه با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان این حوزه در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.
کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بخشی از دستورکار‌های صحن علنی مجلس در هفته پیش‌رو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ