سه زن در هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنان در هفته نخست لیگ برتر می‌توانند در سه دیدار از جمله دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه حضور داشته باشند.
سولماز آقمقانی، از چهره جدید خود رونمایی کرد. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
سه نوع نرخ حق بیمه برای بیمه زنان خانه‌دار و دختران تعریف شده است که متقاضیان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. دستمزد مبنای محاسبه و پرداخت حق بیمه این افراد نیز بین حداقل و حداکثر دستمزد مصوب شورای عالی کار است که زنان متقاضی بیمه زنان خانه‌دار و دختران می‌توانند متناسب با سن و سابقه، دستمزد مورد نظر را انتخاب و حق بیمه خود را برمبنای آن پرداخت کنند.
محمد حسین مرادمند در هفته های پایانی لیگ برتر و جام حذفی سه گل برای استقلال به ثمر رساند و به نظر اگر مصدوم نمی شد، با این روند گل زنی می توانست گل زن ترین مدافع میانی لیگ برتر لقب بگیرد.
سه بازیکن فوتسال زنان ایران به باشگاه‌های اندونزی پیوستند.
سه بازیکن فوتسال زنان ایران به باشگاه‌های اندونزی پیوستند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا سه سارق زن به دام پلیس افتادند.
یک جامعه‌شناس گفت: بیش از ۹۰ درصد زنان سالمند تنهای ایرانی در سه دهک پایین درآمدی قرار دارند، یعنی به‌طور جدی مشکل معیشتی دارند و برای پرداخت هزینه‌های درمان و توانبخشی با چالش بزرگی رو به رو هستند. بیش از ۷۱درصد زنان سالمند تنها درآمدی ندارند و تنها ۲۹درصد بقیه درآمد دارند.
سرعتی زن مصدوم‌ تیم ملی والیبال می‌گوید بعد از صحبت با عطایی تصمیم گرفته که به اردو‌ نیاید.
واندا نارا در حال حاضر مجری برنامه «مسترشف» آرژانتین است. وقتی از این تاجر آرژانتینی در برنامه Socios del espectaculo در مورد این تصاویر سوال پرسیده شد، عصبانی شد و گفت: «آن‌ها همسران مربیان هستند، همه را می‌شناسم. نمی‌دانم منظور شما از این سوالات چیست، اما من بسیار سنتی هستم.»
سخنگوی فراجا از دستگیری پنج نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در شهرستان لارستان استان فارس خبرداد.
روزنامه اعتماد نوشت: صبح پنجشنبه ۶ بهمن ماه امسال، یک خانم حدودا ۵۳ ساله در «فنوج» استان سیستان و بلوچستان به علت استرس ناشی از مشاهده «صف دریافت سهمیه نفت» دچار «سکته قلبی» شد. پس از این حادثه او را به بیمارستان «ولیعصر» فنوج منتقل کردند اما او جانش را از دست داد.
زن جوانی که با همدستی مردی غریبه با خوراندن قرص همسرش را به قتل رسانده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.
سه داور ایرانی با دعوت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان به منظور قضاوت در مرحله سوم کاپ آسیا راهی دوبی می‌شوند.
استفانی فراپارت، نوزا بک و کارن پیاز سه داور بازی آلمان - کاستاریکا خواهند بود.
الیزابت هولمز در سال ۲۰۱۴ وقتی ۳۰ ساله بود، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیا شناخته می‌شد. او از دانشگاه استنفورد بیرون آمد و شرکتی به نام «ترانوس» را ساخت که به‌خاطر نوآوری‌های انقلابی در زمینه تشخیص بیماری‌ها، ارزش آن خیلی زود به ۹ میلیارد دلار رسید. هولمز ژانویه ۲۰۲۲ توسط هیئت منصفه‌ای در کالیفرنیا به اتهام چهار فقره کلاهبرداری محکوم شد. البته اتهامات دیگری هم علیه او مطرح بود که بنیان‌گذار ترانوس از آن‌ها تبرئه شد، اما حالا رأی دادگاه نهایی شده و هولمز باید ۱۱ سال و سه ماه حبس را پشت سر بگذارند.
صبح سه شنبه گذشته پیکر مثله شده زن جوانی در گاری زباله‌های شهرداری در حالی کشف شد که هر قطعه‌ای از این جسد درون پلاستیک‌های مشکی قرار داشت، اما در عین حال برخی از اندام‌های زن جوان مانند دست‌های وی درون کیسه‌های زباله نبود و عامل یا عاملان جنایت پوست بدن وی را نیز سلاخی کرده بودند.
منابع فلسطینی امروز سه شنبه تصاویری از گریه های شدید یک زن فلسطینی در الخلیل در پی تخریب منزلش از سوی رژیم صهیونیستی منتشر کردند.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زمانی که دشمن صراحتاً شعار خود را تغییر می‌دهد و از حوزه سیاسی به حوزه تحولات اجتماعی کوچ می‌کند، چون می‌داند دیگر بازی‌های دوم خرداد فایده ندارد و مردم دیگر فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از بازداشت سه زن فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در نزدیکی قلقیلیه واقع در کرانه باختری خبر دادند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زاهدان گفت: سه زن بعد از ظهر امروز در آبهای پشت سد بخش کورین زاهدان غرق شده بودند که جنازه آنان بوسیله آتش نشانان و مردم محلی از آب خارج شد.
دکتر سیدمحمد علوی شامگاه سه شنبه در بخش خبر سیمای خوزستان با بیان اینکه فرد مبتلا به بیماری آبله میمونی با تلاش همکاران بهداشتی سامانه مراقبت بیماری‌ها در اهواز شناسایی شد اظهار داشت: از آنجا که تایید بیماری وی نیاز به آزمایش‌های پیچیده داشت نمونه‌ها به انستیتو پاستور تهران ارسال و پس از تایید تشخیص صورت گرفت.
دکتر صفری ضمن تأکید بر اهمیت گسترش تعاملات حمل و نقلی بین المللی با کشورهای CIS، از پیشنهادات کریم اف در مورد ملاقات‌ها و تبادل بازدیدها از ظرفیت‌های حمل و نقلی یکدیگر استقبال کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ