سارا گوندوغان، همسر ایلکای گوندوغان، از انتقادات هواداران منچسترسیتی درباره نقش او در جدایی این بازیکن از این باشگاه عصبانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
همسر سیامک نعمتی بار دیگر با انتشار مطلب معناداری در صفحه شخصی اش عصبانیت شدید اش از تیم پرسپولیس را اعلام کرده است.
اگر به این فکر می‌کنید که چگونه با شریک زندگی خود در مورد مسائل کنترل خشم رفتار کنید، بدانید که یک فرد عصبانی اغلب کسی است که به شدت آسیب دیده و تصمیم می‌گیرد از عصبانیت برای محافظت از خود استفاده کند. کوچکترین تهدید یا ناامنی می‌تواند باعث شعله ور شدن آن‌ها به عنوان یک مکانیسم دفاعی شود؛ بنابراین اگر بتوانید احساس امنیت عاطفی ایجاد کنید، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از خشم را می‌توان کنترل کرد.
متهم درباره انگیزه قتل گفت: وقتی متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده است با هم بحثمان شد او درحالی که هیچ ابایی از پنهان کردن این موضوع نداشت حرف‌هایی به من زد که بشدت عصبانی شدم و خون جلوی چشمانم را گرفت به آشپزخانه رفتم و با برداشتن یک چاقو به سراغ المیرا رفتم و او را با ضربه چاقو به قتل رساندم.
زن جوان گفت: صبح همسرم به سرکار رفت و من و پسرش در خانه تنها بودیم که مادرش زنگ زد و شروع به توهین کرد و حرف‌هایش مرا از خود بی‌خود کرده بود و از خشم و عصبانیت نمی‌دانستم چه کار باید بکنم تا اینکه نگاهم به پسربچه افتاد و همان لحظه بود که در ذهنم فکر انتقام افتادم. از روی خشم و عصبانیت به سراغ پسرکوچولو رفتم و دستم را روی گلویش فشار دادم و بعد از لحظاتی ناگهان پسرکوچولو بی‌حرکت شد و وقتی دستم را از روی گلویش برداشتم دیگر هیچ حرکتی نمی‌کرد و نفس نمی‌کشید.
همسر ۵۶ ساله مقتول در بازجویی‌های تخصصی در نهایت به قتل همسر سابق خود اعتراف و عنوان کرد وی را با ضربه چاقو و سپس پیچاندن طناب به دور گردنش به قتل رسانده است. زن میانسال انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شدید با همسر سابقش عنوان کرد و اینکه شوهرش قصد داشته پسرش را از او بگیرد و همین موضوع باعث شده به فکر انتقام و قتل بیفتد.
یک روز تصمیم گرفتم خیلی جدی با او صحبت کنم تا شاید مشکل‌مان حل شود، اما بازهم به من بی‌اعتنایی کرد و جواب درستی نداد تا اینکه روز حادثه و زمانی که دختر کوچک‌مان در اتاق خواب بود با او بحث کردم و در اوج عصبانیت گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد. بعد از چند دقیقه که به خودم آمدم از ترس تصمیم گرفتم جسد همسرم را تکه‌تکه کنم بعد با ماشینم به بیابان‌های سمنان بردم و همانجا دفن کردم.
کیهان نوشت: مواضع همتی و برخی سیاسیون و رسانه‌های همسو در حالی است که آن‌ها همین حال به خاطر چک برگشت خورده برجام و کلاهبرداری آمریکا در آن، در موقعیت اتهام و قصور و تقصیر قرار دارند و در همین روند کلاهبردارانه بوده که آمریکا و غرب، تحریم‌ها را دو برابر افزایش دادند و خسارت‌های اقتصادی بزرگ به ایران زدند.
وقتی درگیری‌مان بالا گرفت ناگهان او چاقویی که داخل کیفش بود را بیرون آورد و به سمت من گرفت. چاقو را از دستش گرفتم و از شدت عصبانیت چند ضربه به او زدم.
محققان در تازه‌ترین بررسی‌های خود با استفاده از قالب داستان‌گویی روایی-تفسیری به فریاد‌های دیگران گوش داده‌اند تا بتوانند داستان پشت آن فریاد‌ها را درک کنند. در واقع آن‌ها با این روش قصد دارند راهی برای شنیدن حرف‌های فردی که عصبانی است باز کرده و چیزی را که موجب این نوع رفتار شده است، درک کنند. به عبارت دیگر با این روش می‌توانید چیزی را که همسرتان می‌خواهد به شما بگوید، به‌خوبی درک کنید.
همسر اول مرد چینی تصمیم گرفت این رفتار همسرش را به گونه‌ای سنگین‌تر جبران کند. این خانم همسرش را مجبور کرد تا تمام اموالی که آن‌ها بعد از ازدواج خریده بودند را به نامش بزند. از طرفی نفر سومی که به رابطه آن‌ها آسیب زده بود، باید مبلغ ۳.۷۹ میلیون یوان را هم به همسر قانونی مرد، پرداخت می‌کرد. علت هم این بود که رابطه غیر قانونی با شوهر این خانم آغاز کرده و باعث آسیب به زندگی شان شده بود؛ طبق تبصره‌هایی که وکیل زیرک زن اول کنار هم چید، جریمه نقدی برای زن دوم تعیین شد.
جدایی ناگهانی لوکادیاو فسخ قرارداد این بازیکن، عصبانیت هواداران پرسپولیس را در پی داشت.
متهم گفت: همسرم ناهار درست کرده بود و مشغول خوردن غذا شدیم. بعد از غذا سر مهاجرت بچه‌ها باهم بحث‌مان شد. عصبانی شدم و از آشپزخانه ناخواسته چاقو را برداشتم و به او ضربه زدم. قصدم کشتن نبود، اما به قدری عصبانی بودم که متوجه نشدم. وقتی همسرم خونین روی زمین افتاد، از ترس گذرنامه‌ام و سوئیچ ماشین را برداشته و راهی خیابان‌ها شدم. آنقدر حالم بد بود که حتی تلفن همراهم را نیز فراموش کردم با خودم بردارم.
برگزاری جشن تولده همسر لائوتارو مارتینز باعث ناراحتی مدیران اینتر شده است.
زن ۳۷ ساله‌ گفت: وقتی فهمیدم که ابوذر از چند ماه قبل سوزان را به عقد موقت خودش درآورده است. گویی آسمان بر سرم فرو ریخت و نفرت همه وجودم را فرا گرفت با خشم و عصبانیت با ابوذر به مشاجره پرداختم و سپس به حالت قهر منزلم را ترک کردم و به همراه دخترم به خانه پدرم بازگشتم تا شاید همسرم به خودش بیاید و از سوزان جدا شود، اما او هیچ گاه زیر بار خواسته من نرفت و ادعا می‌کرد «سوزان به خاطر من از همسرش طلاق گرفته است و من نمی‌توانم در این شرایط او را طلاق بدهم!»
متهم به قتل در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند هفته از ازدواج‌مان نگذشته بود که به رفتار‌های همسرم مشکوک شدم و فکر می‌کردم با حمید که مدیر رستوران بود، ارتباط دارد. از شدت عصبانیت نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. از همسرم خواستم با حمید قرار بگذارد. روز حادثه وقتی با حمید مواجه شدم از او خواستم تا دست از سر زندگی‌ام بردارد، اما او موضوع را کتمان کرد تا اینکه با هم درگیر شدیم و من در یک لحظه با چاقویی که در جیبم بود، ضربه‌ای به پهلوی او زدم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
متهم گفت: قصدم کشتن او نبود. در تمام ۳۷ سالی که با هم زندگی کردیم حتی یک سیلی هم به همسرم نزده بودم. همسرم سال‌ها بود که از بیماری وسواس رنج می‌برد. مثلاً اگر دست به دستگیره در می‌زدی باید ۶ مرتبه دستگیره را تمیز می‌کرد. با اینکه تحت درمان بود، اما وسواسش خوب نشده بود.
اقدامات منفی مورد بررسی در این مطالعه شامل شکستن عهد و عدم عمل به قول از سوی همسر، نشان دادن عصبانیت یا بی‌صبری یا انتقاد از شریک زندگی بود.
متهم گفت: دخترم «سوگند» هم در گوشه اتاق ساکت نشسته بود که در همان حالت عصبانیت، همسرم را کتک زدم و به طرف در حمام هل دادم به گونه‌ای که چارچوب در حمام کنده شد و او روی زمین افتاد. حالش وخیم بود که به ناچار پیکر نیمه جانش را با کمک دختر ۶ ساله ام به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رساندم، ولی او به کما رفت و چند روز بعد هم جان سپرد.
مینا بونینو، همسر فده والورده، هافبک اروگوئه‌ای رئال، انتظار داشت این بازیکن در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا قرار داشته باشد ولی چنین نشد.
متهم گفت: حس مرموزی به سراغم آمد و بی‌اختیار گوشی تلفن همراهش را برداشتم تا ببینم داخلش چیست؛ وقتی وارد قسمت عکس‌ها شدم با دیدن چند عکس و فیلم از همسرم چنان عصبانی شدم و حالم دگرگون شد که کنترل رفتارم را از دست دادم و با چاقویی که در خودرو داشتم او را به قتل رساندم بعد هم جسدش را در بیابان دفن کردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ