جدایی ناگهانی لوکادیاو فسخ قرارداد این بازیکن، عصبانیت هواداران پرسپولیس را در پی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اطلاعات ۱۹ مرداد ۱۳۱۲ در صفحه اول خود اطلاعیه‌ای از طرف نظمیه کل مملکت منتشر کرده که در آن از مردم خواسته شده از جاده شوسه چالوس که هنوز افتتاح نشده تردد نکنند.
حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نامه مهم به رضا درویش، از او خواست تا فردا قرارداد بازیکنان و مربیان را به این سازمان ارسال کند.
اریک تن‌هاخ از میسون مونت خواست تا تلاش کند تا به بازیکنی بسیار مهم در تیم منچستریونایتد تبدیل شود.
رئیس فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، از او خواست تا تکلیف پرداحت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها را مشخص کند.
آندرس اینیستا قبل از بازی دوستانه ویسل کوبه و بارسلونا از گاوی پیراهنش را خواست، اتفاقی که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.
مهدی قایدی از هواداران استقلال خواست روز چهارشنبه به ورزشگاه بروند و تیمش را حمایت کنند.
یکی از هواداران پورتو برای رسیدن به خواسته اش، پرچم ایران را در دست گرفت.
لیونل مسی و مارتین زوبیمندی، گزینه های اول ژاوی برای تقویت بارسا در فصل آینده هستند و او از مدیران باشگاه خواسته تا به هر قیمتی زمینه لازم برای جذبشان را فراهم کنند.
مستندساز و تاریخ‌پژوه نوشت: ساواک پیشنهاد داده در کنار مراسم ماه محرم و جهت «ترغیب به شاه‌دوستی» نذری داده شده و «با تهیه نوار و فیلم و عکس از طریق وسایل ارتباط جمعی تبلیغات شایسته بعمل آید»، ولی شاه ضمن موافقت با «اطعام مساکین» برخلاف نظر تبلیغاتی ساواک خواسته «بی سروصدا اقدام شود»
تصویر بنر اداره میراث فرهنگی و گردشگری مرودشت در استان فارس در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که ظاهرا از شهروندان خواسته شده با توجه به این تاریخچه، حجاب خود را رعایت کنند.
پنج گونه جدید از مار‌های ناشناخته با چشمان خیره کننده کشف شده‌اند و یکی از آن‌ها به خواست لئوناردو دی کاپریو نامگذاری شده است.
مهدی طارمی در شرایطی این روز‌ها با پست تازه‌اش خواسته با آزادی زندانیان اتفاقات اخیر باعث خوشحالی خانواده آن‌ها شوند که چند هفته قبل هم خواستار توقف حکم اعدام برای افرادی شد که در همین ماجرا دستگیر شده و به محاربه محکوم شده بودند.
روز گذشته در آخرین تمرین استقلال پیش ازدربی ریکاردو ساپینتو از شاگردانش خواست دور هم جمع شوند و حلقه اتحاد تشکیل دهند.
وبگاه شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته است که تاثیرگذارترین رهبر جهان در سال ۲۰۲۲ را انتخاب کنند.
یکی از جالب ترین عکس‌های فینال دوحه، پوشیدن لباس سنتی عربی توسط مسی و بالا بردن جام طلایی با آن پوشش بود. کاری که امیر قطر انجام داد و حالا به یکی از اتفاقات بحث برانگیز 2022 تبدیل شده است.
خیال فرانسه را یک بازیکن تعویضی ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین راحت کرد.
هادی چوپان، به سجاد غریبی هالک ایرانی حمله کرد. او از غریبی خواست تا از اقدامات تحقیر آمیز خود دست بکشد و بیش از این خودش را دستمایه طنز و تمسخر قرار ندهد.
فوق ستاره سلسائو در بازگشت به میادین خیلی زود مقابل کره گلزنی کرد.
پسربچه‌ای که خواست شبیه به رونالدو نازاریو باشد از مدرسه اخراج شد.
یک کودک ایرانی حاضر در ورزشگاه از سردار آزمون در خواست جالبی انجام داد.
ستاره ریزنقش آرسنال مرد اول انگلیس در دیدار مقابل ایرانی بود.
سرمربی استقلال با انگیزه زیاد در تمرین امروز حضور یافت تا مشخص شود از جلسه با مدیرعامل جدید باشگاه راضی است.
سرمربی ملوان انزلی در اظهار نظری جالب از داور دیدار با آلومینیوم خواست به دروازه‌بان اراکی‌ها کارت زرد نشان ندهد.
صفحه رسمی اینستاگرام فیفا آخرین پست خود را به پوستری از بازیکنان تیم ملی ایران اختصاص داده و با استناد به یکی از مصاحبه‌های علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از مخاطبان خود خواسته تا به این سوال پاسخ بدهند که آیا نسل فعلی فوتبالیست‌های ایرانی بهترین نسل تاریخ ایران هستند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ