متهم گفت: حس مرموزی به سراغم آمد و بی‌اختیار گوشی تلفن همراهش را برداشتم تا ببینم داخلش چیست؛ وقتی وارد قسمت عکس‌ها شدم با دیدن چند عکس و فیلم از همسرم چنان عصبانی شدم و حالم دگرگون شد که کنترل رفتارم را از دست دادم و با چاقویی که در خودرو داشتم او را به قتل رساندم بعد هم جسدش را در بیابان دفن کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل و همدست وی در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
در حالی که پدر و پسر و سروش یکدیگر را متهم به قتل می‌کردند و می‌گفتند دیگری آن‌ها را در عمل انجام‌شده قرار داده، فرضیه کارآگاهان بر بررسی مدارک و شواهد متمرکز شد. اعترافات افراد مختلف گروه حکایت از آن داشت که سروش بوده که به طمع تصاحب اموال دکتر سناریو قتل‌ها را طراحی کرده است، اما مدارک مشخصی در مورد ماجرا به دست نیاوردند، بنابراین تحقیقات ادامه یافت.
متهم در پی‌جوئی‌های انتظامی اظهار کرد که پس از بازگشت همسرش از خرید، حالت روحی و روانی مساعدی نداشته و با خشونت به سمت همسر و دو فرزند خردسالش حمله‌ور می‌شود که در نهایت پس از درگیری فیزیکی با همسرش به دلیل نداشتن تعادل روانی با سوزاندن بدن طفل یک‌ساله و وارد کردن ضربه به کودک، وی را مجروح می‌کند و بعد از آن مانع اطلاع‌رسانی همسرش به اورژانس می‌شود که همین امر باعث می‌شود تا کودک یک‌ساله با گذشت چند ساعت و عدم کمک‌رسانی به موقع به قتل برسد.
اجساد رضا ضیایی متخصص گوش و حلق و بینی و دکتر مینو که اقتصاددان و فعال در جمعیت‌های انسان‌دوستانه ایران و جهان بود، بعد از شناسایی عاملان جنایت در شهریار کشف شد.
شهر به شهر می‌چرخیدم. با هویت جعلی کار می‌کردم. بعد متوجه شدم که عکس مرا در روزنامه‌ها منتشر کرده‌اند. از ترسم، قاچاقی به افغانستان رفتم. اما در آنجا هم نتوانستم بمانم. در این مدت حتی از همسرم هم خبر نداشتم. به همین دلیل چند وقت قبل به امید اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده و دیگر پلیس دنبالم نیست، به تهران برگشتم و با هویت جعلی در یک جگرکی مشغول به‌کار بودم که دستگیر شدم.
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
شروع مرگبار چهارشنبه‌سوری/ ۴ مصدوم بر اثر انفجار در معدن طزره/ شرخر‌ها در جست وجوی قمارباز!/ پایان  آدم ربایی ۱۰ میلیاردی/ محاکمه مرد معتاد به اتهام قتل همسر/ سلاخی سیار گوسفند‌های سرقتی!/ افشای راز قتل پدر خوانده بعد از ۴۰ روز
متهم به جایگاه رفت و گفت: روز حادثه بعد از اینکه دختر و پسرم به مدرسه رفتند بازهم سر مصرف مواد با همسرم درگیر شدیم. نسترن قصد داشت از خانه خارج شود، اما اسلحه‌ای که به تازگی خریده بودم را نشانش دادم تا بترسد، اما ناخواسته گلوله‌ای شلیک شد و به سرش خورد.
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده وهنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.
دختر مقتول که او را به بیمارستان منتقل کرده بود به مأموران گفت: پدر و مادرم از مدت‌ها قبل باهم اختلاف داشتند. روز حادثه دوباره باهم بحث شان شد و ناگهان پدرم با چاقو به مادرم حمله کرد و او را زد بعد هم به سرعت از خانه خارج شد.
متهم جوان گفت: با تهدید اسلحه همسر سابقم، مادر و خواهرش و پسرم را داخل اتاق حبس کردم. می‌خواستم همسر و پسرم را به قتل برسانم و بعد خودکشی کنم، اما زمانی که پلیس وارد شد و آن‌ها را نجات داد، تصمیم گرفتم با کشتن خودم جلوی چشم همسر سابقم از او انتقام بگیرم که موفق نشدم و پس از حدود یک ساعت بازداشت شدم.
متهم گفت:درحالی که «ز» وانمود می‌کرد همسرش به شهر دیگری رفته و او را رها کرده است با یکدیگر ارتباط داشتیم. این ارتباط شیطانی حدود ۲ سال دیگر هم بعد از ارتکاب قتل ادامه داشت تا این که «ز» با مردی ازدواج کرد و به دنبال سرنوشت خود رفت. من هم که اوضاع را این گونه دیدم با دختری ازدواج کردم و دوران نامزدی را می‌گذراندم که پلیس به سراغم آمد و مرا دستگیر کرد.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس‌هایی با آن‌ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می‌رسید. این در حالی بود که فرنوش با همسرش اختلاف زیادی داشت و در تحقیق از همسایه‌ها آن‌ها این موضوع را تأیید کرده بودند.
متهم گفت:احساس کردم همسرم به آن دنیا اعتقاد دارد و بهتر است با وجود بچه در این دنیا نباشند. دخترم سه ساله بود که نقشه قتل او را اجرا کردم. فشار فیروزه و مادرم از یک سمت و تخیلم از سمت دیگر، من را به این سمت کشید که آن‌ها را بکشم. به همین دلیل به این فکر کردم داروی بیهوشی به خوردشان دهم و بعد خفه‌شان کنم.
متهم گفت: همسرم ناهار درست کرده بود و مشغول خوردن غذا شدیم. بعد از غذا سر مهاجرت بچه‌ها باهم بحث‌مان شد. عصبانی شدم و از آشپزخانه ناخواسته چاقو را برداشتم و به او ضربه زدم. قصدم کشتن نبود، اما به قدری عصبانی بودم که متوجه نشدم. وقتی همسرم خونین روی زمین افتاد، از ترس گذرنامه‌ام و سوئیچ ماشین را برداشته و راهی خیابان‌ها شدم. آنقدر حالم بد بود که حتی تلفن همراهم را نیز فراموش کردم با خودم بردارم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
فرمانده انتظامی شهرستان سلسله استان لرستان گفت: داماد خانواده که مسلح به کلت بود ابتدا پدرزن خود را با شلیک گلوله زخمی کرد. بعد همسر خود را به قتل رساند و سپس به خود شلیک کرده و فوت شد. قاتل و همسر کشته شده او حدود ۴۰ساله بوده و یک فرزند خردسال داشتند.
همسر مقتول گفت: به دلیل سوء‌ظن و اختلافی که با همسرم داشتم با او درگیر شدم و کتکش زدم. وقتی به خودم آمدم او مرده بود. از خانه بیرون رفتم و چند ساعت بعد برگشتم و با صحنه‌سازی طوری وانمود کردم که او وقتی من بیرون بودم به قتل رسیده است.
وکیل ۳۳ساله که محمودرضا جعفرآقایی نام داشت، ساعت یک بامداد دوشنبه ۱۷ مردادماه امسال پس از پیاده شدن از خودروی پژو ۲۰۶ سفیدرنگش در شاهرود مقابل چشمان همسر و پسر ۵ ساله‌اش از سوی فردی ناشناس هدف چندین گلوله قرار گرفت و ساعتی بعد در بیمارستان جانش را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» اعلام کرد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به‌دلیل اختلاف خانوادگی، پس از ورود به خانه مادرزن ۴۶ ساله‌اش وی را با اسلحه کمری به قتل رسانده و سپس به سمت همسرش نیز تیراندازی و وی را مجروح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ