محمد محمدی به همکاری خود با این باشگاه به دلایل شخصی پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اتفاقاتی که خیلی بی سر و صدا و در پایان لیگ بیست و دوم افتاد قطع همکاری محمد محمدی با باشگاه پرسپولیس بود.
صبح امروز سفیر فدراسیون روسیه از سوی علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیر کل خلیج فارس به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس به سفیر روسیه در کشورمان ابلاغ شد.
مدافع تاجیکستانی تا یکقدمی پایان همکاری با پرسپوليس پیش رفت اما در ادامه در تمرین نوبت عصر حاضر شد.
منچستریونایتد در بیانیه‌ای رسمی تکلیف سه بازیکن این تیم را مشخص کرد.
باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان فعلا عجله نمی‌کند.
سرپرست باشگاه استقلال از پایان همکاری این باشگاه با ساپینتو خبر داد و اعلام کرد به رودی سرمربی جدید آبی‌ها را معرفی خواهند کرد.
اسطوره فوتبال انزلی بابت اتفاقاتی که طی فصل در مسیر اهداف آنها شکل گرفته، دلگیر است و پایان همکاری خود با ملوان را اعلام کرده است.
لیورپول در پایان فصل به همکاری با توماس گرونمارک، مربی مخصوص پرتاب اوت، خاتمه خواهد داد.
پس از سه سال افزایش مداوم رشد نقدینگی بانک مرکزی با همکاری دولت در سال ۱۴۰۱ توانست رشد نقدینگی را که مهمترین متغیر در کنترل تورم است، در مسیر نیل به میانگین بلندمدت این متغیر قرار دهد.
با اعلام رسمی باشگاه النصر عربستان، رودی گارسیا از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
با تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی این باشگاه به همکاری خود با حمید مطهری پایان داد و هدایت مازنی ها در ادامه مسیر به کارلوس هرناندس اسپانیایی محول شد.
ستاره سوئدی میلان در پایان این فصل به همکاری خود با میلان پایان خواهد داد.
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد، در مصاحبه مطبوعاتی امروز، جملات مهمی را درباره نکات مختلف، به خصوص بازیکنان تیمش، به زبان آورد.
در پایان سفر دو روزه رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران و دیدار و مذاکره با مقامات عالی‌رتبه کشور، سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیانیه مشترکی صادر کردند.
جلسه پرماجرای اعضای هیات مدیره استقلال در شرایطی لحظاتی پیش به پایان رسید که خروجی اصلی آن "ادامه همکاری ساپینتو" در این تیم بود.
باشگاه استقلال درباره جلسه امروز هیات مدیره و ادامه همکاری با سرمربی پرتغالی توضیح داد.
اتحادیه فوتبال روسیه از پایان همکاری با شرکت آلمانی و حامی البسه این کشور خبر داد.
سخنگوی ارتش مصر با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که نهمین نشست کمیته همکاری های نظامی کشورش و عربستان سعودی در شهر ریاض، پایتخت این کشور به پایان رسیده است.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر اعلام کرد که پایان همکاری با فدراسیون در کار نبوده است و اردوی تیم ملی از هفته آینده آغاز می شود.
اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، آماده است تا هری مگوایر را در پایان فصل به فروش برساند.
فرمول یک و امارات به همکاری خود پایان دادند.
مدیر تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه از پایان همکاری با محسن بیاتی‌نیا خبر داد که در آستانه شروع بازی‌های لیگ دسته اول جایگزین مهدی پاشازاده شده بود.
عارف غلامی و استقلال در پایان مسیر همکاری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ