جلسه پرماجرای اعضای هیات مدیره استقلال در شرایطی لحظاتی پیش به پایان رسید که خروجی اصلی آن "ادامه همکاری ساپینتو" در این تیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جودو بعد از پایان جلسه معارفه سرپرست وزارت ورزش به دیدار پولادگر رفت.
به احتمال فراوان لیگ برتر بعد از برگزاری شش هفته به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد شد.
وحید رضایی بعد از جلسه با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مس شهربابک در این تیم ماندگار شد.
تیم ملی والیبال ایران به بدترین شکل ممکن لیگ ملت‌ها را به پایان رساند.
دقایقی بعد از پایان جلسه با باشگاه استقلال، علیرضا بیرانوند پیامی در توییتر خود منتشر کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از شرایط پیش آمده در این تیم و فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند عصبانی است، بعد از پایان جلسه هیات مدیره گفت: اتفاق خاصی نیفتاد و به نتیجه خوبی نرسیدیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از تلاش این باشگاه برای معرفی هر چه زودتر سرمربی جدید خبر داد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از پایان مجمع عمومی باشگاه که با هیچ تصمیم مهمی همراه نبود! در دفتر باشگاه حاضر شدند تا در مورد گزینه های تیم برای فصل آینده تصمیم گیری کنند.
آلن شیرر همراه با گری لینه‌کر به برنامه Match of the Day بازگشت و از احساس خود در هفته سختی که گذشت گفت.
اعضای تیم دورتموند بعد از شکست مقابل چلسی به زحمت توانستند جود بلینگامِ خشمگین را از زمین خارج کنند.
بعد از یک جلسه تمرینی مفرح، بازیکنان پرسپولیس تمرین سفت و سختی را در ورزشگاه کاظمی برگزار کردند.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
هواداران فولاد پس از سوت پایان، از جواد نکونام و بازیکنان فولاد بابت نمایش امروز تشکر کردند.
مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس در 37 سالگی و بعد از حضور در بیش از نیمی از تیم‌های لیگ ایران از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
پس از عملیات تروریستی در استانبول، مقام ارشد دولت ترکیه می‌گوید برای پاک‌سازی مرزهای جنوبی این کشور از عناصر تروریستی پ‌ک‌ک، بعد از عراق، عملیات در شمال سوریه را آغاز خواهد کرد.
بعد از به پایان رساندن کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد او بدون گزینه نخواهد بود و دست کم پنج باشگاه می‌توانند مقصد بعدی این ستاره پرتغالی باشند.
بعد از به پایان رساندن کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد او بدون گزینه نخواهد بود و دست کم پنج باشگاه می‌توانند مقصد بعدی این ستاره پرتغالی باشند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پایان جلسه اش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفتگویی را با خبرنگاران انجام داد.
سرمربی پرتغالی استقلال بعد از پایان جلسه کمیته انضباطی اظهار نظر جالبی مقابل خبرنگاران داشت.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
تیم ملی ایران با کسب یک پیروزی و یک تساوی عملکرد بهتری نسبت به هم‌گروه‌های خود در جام جهانی داشت.
مدافع ایرانی تیم الاهلی که به کرونا مبتلا شده بود، با پایان دوران قرنطینه به تمرینات گروهی تیم بازگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ