اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بردیا به دفاع پرداخت و گفت:اتهامم را قبول دارم، اما پروانه دستور قتل را صادر کرده بود. او برای اینکه بتواند با مرد غریبه در ارتباط باشد می‌خواست پسرش را حذف کند. او به من گفت اگر عاشق پریا هستی و می‌خواهی با او ازدواج کنی باید پرهام را بکشی. من هم به ناچار قبول کردم، اما حالا پشیمان هستم، چون زندگی‌ام تباه شده است.
حمید روبه روی قضات ایستاد و ۲ اتهامش را پذیرفت. وی گفت: آن روز باربد را برای اولین بار دیدم که مقابل خانه‌شان مشغول بازی بود. من به بهانه خرید خوراکی از او خواستم تا همراهم بیاید. او همراهم آمد و من او را به بیابان‌های چهارباغ بردم. من که اسیر وسوسه‌های شیطانی شده بودم او را آزار دادم.
زن جوان گفت: صبح همسرم به سرکار رفت و من و پسرش در خانه تنها بودیم که مادرش زنگ زد و شروع به توهین کرد و حرف‌هایش مرا از خود بی‌خود کرده بود و از خشم و عصبانیت نمی‌دانستم چه کار باید بکنم تا اینکه نگاهم به پسربچه افتاد و همان لحظه بود که در ذهنم فکر انتقام افتادم. از روی خشم و عصبانیت به سراغ پسرکوچولو رفتم و دستم را روی گلویش فشار دادم و بعد از لحظاتی ناگهان پسرکوچولو بی‌حرکت شد و وقتی دستم را از روی گلویش برداشتم دیگر هیچ حرکتی نمی‌کرد و نفس نمی‌کشید.
زن می‌گریست و لابه‌لای اشک‌هایش می‌گفت: پسرم را از امام رضا گرفتم چطور می‌توانم این پسر را که نامش رضا (ع) است جانش را بستانم او را به حرمت آقا امام رضا (ع) می‌بخشم. او را بخشیدم، اما شرطی دارم برای بخشش و آن سربه‌راه شدن اوست. او باید قول بدهد بعد از این سالم زندگی کند و یادش نرود به حرمت چه کسی بخشیده شده است.
شهلا در بازجویی‌های بعدی درباره آثار ضرب و شتم گفت: من با نیما هیچ مشکلی نداشتم که بخواهم او را کتک بزنم یا نقشه قتل او را بکشم. او وقتی به خانه‌مان آمد سر و وضع درستی نداشت و می‌گفت با شخصی درگیر شده است. او اهل دعوا و درگیری بود و احتمالاً هم قبل از اینکه به خانه من بیاید با یک نفر درگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
همشهری درباره مادر کیان پیرفلک نوشت: حالا که قاتل اصلی کیان را یافته‌اند و قرار است قصاص شود، مدعی بی‌گناهی او شده است و هشتگ نه به اعدام یک بی‌گناه می‌زند. به واقع ببینیم چه فرایندی درون یک نفر باید طی شود که قاتل فرزندش را مظهر شرف بداند و برای آزادی‌اش کمر راست کند؟
معمای مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک/ ۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!/ خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند/ ماجرای باند ۱۱۱/ محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نیکوکار/ ۵ میلیون تومان برای سرقت هر کامیون!/ سرقت طلای مسافران برای کمک به پسر افسرده
دامغان- دادستان عمومی و انقلاب دامغان از وقوع یک فقره درگیری بین پسر با پدر و منجر به قتل در روستای وامرزان در شرق دامغان خبر داد.
دستگیری قاتل پسر عمو در کرمانشاه
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در وهله اول باید کاری کنیم که دختران و پسران دهه شصتی باهم ازدواج کنند؛ تعداد چهار میلیون دویست هزار دهه شصتی و دهه پنجاهی مجرد در کشور داریم که نیمی دختر و نیمی پسر هستند، اگر دو میلیون نفر آن‌ها با هم ازدواج کنند و صاحب دو فرزند شوند عدد قابل توجهی به جمعیت اضافه می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مأمور قلابی هنگام اخاذی/ ویروس شبه ایدز!/ کلاهبرداری زوج جوان با صرافی آنلاین/ ۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان سابقه دار/ پسر معتاد مظنون به قتل مادر/ قتل به خاطر ۵۰ میلیون تومانی که گم شد/ شکار مردان با وعده ازدواج موقت!/ پایان جیب بری‌های سریالی عروس و خواهر شوهر‌ها
تالش- فرمانده انتظامی تالش با اشاره به قتل پدر توسط پسرش در این شهرستان گفت: قاتل در یکی از استان های مرزی شناسایی و دستگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز/ دستگیری دزد میلیاردی خانه‌های ویلایی خالی از سکنه/ جنجال مهریه ۳۰ میلیونی!/ مجازات مرگ برای قتل پسردایی/ قتل همسر قبل از سفر به آمریکا/ قتل مرد جوان با چاقو در بیابان/ محاکمه دامادی که به خاطر پول همسرش را کشت/ اعتراف پسر آقا ماشالله به قتل شاگرد ابزارفروشی!/ سردسته باند سرقت از صرافی‌ها
رشت- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به قتل مادری در رودسر توسط پسرش به وسیله داس گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت/ انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز/ پایان ‌شوم یک ارتباط‌ شیطانی/ مرگ مرموز در آتش/ صحنه‌سازی برای فرار از مجازات همسرکشی/ مرد جنایتکار در دادگاه منکر قتل شد/ تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت/ مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده/ ماجرای پرواز تبهکار مخوف!/ مجازات قصاص برای زن کارتن‌خواب / قاچاق سوخت زیر بطری های آب معدنی/ قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد/ باند گوشی قاپ های خشن متلاشی شد/ کودک ربایی برای جبران ضرر ۱۴ میلیاردی در بازار رمز ارز
قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد
متهم گفت: آن شب منتظر دخترم بودم تا از سرکارش به خانه بازگردد. او به عنوان فروشنده در یکی از فروشگاه‌های مشهد مشغول کار بود و هر شب به تنهایی به منزل بازمی گشت، ولی وقتی من از حیاط بیرون آمدم او را در کنار جوان موتورسواری دیدم که دستش را گرفته بود و قصد داشت به زور دختر ۱۵ ساله ام را سوار موتورسیکلت کند!
متهم انگیزه خود را از قتل پدرش بد‌رفتاری و تحقیر کردن عنوان کرده بود در مراحل بعدی بازجویی گفت: روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم. او اصرار داشت باید مطابق فرقه انحرافی او رفتار کنم و من هم، چون می‌دانستم اساس آن فرقه دروغ و ناراستی است زیر بار نرفتم. بار‌ها گفته بودم نمی‌خواهم معتقد به فرقه انحرافی او باشم و می‌خواهم مسلمان شوم، اما پدرم مخالفت جدی می‌کرد و روبه‌رویم می‌ایستاد تا اینکه بحث‌مان به درگیری کشید و من هم از شدت عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و از خانه بیرون رفتم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل پشت فرمان خودرو/ آشیانه‌ای در مسیر باد!/ قاتل پس از ۲۱ سال پای چوبه دار بخشیده شد/ محاکمه میلاد حاتمی به اتهام افساد فی الارض/ نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!/ نقشه پدر و پسر برای ربودن مرد تاجر/ قتل در شلوغ بازار!/ کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم/ کلاهبرداری ۵۰ میلیون تومانی با پرنده/ باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ محموله شیشه با پراید سرقتی به مقصد نرسید/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ قاتل افسر فراجا پای چوبه دار/ افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال
فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در پی اطلاع مأموران فرماندهی انتظامی منطقه قروه از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوان ۱۶ ساله‌ی اهل روستای «اوریه» شهرستان قروه به دلیل اختلافات شخصی با دوستان خود و متواری شدن قاتل از صحنه، این موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
یک سال قبل زنی میانسال به ماموران خبر داد شوهرش در خواب کشته شده است. این زن گفت: فکر می‌کنم شوهرم به دست پسرم داریوش کشته شده است. وقتی به اتاق پسرم رفتم خوابیده بود، اما دست‌هایش خونی بود، حالا می‌ترسم بیدار شود و من را هم بکشد به همین خاطر درخواست کمک دارم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به خاطر سفر‌های همسر/ خانواده عروس را فریب دادیم، چون پسرم معتاد بود!/ نجات ۴ صیاد لنج غرق شده/ پلیس اخاذی از صاحب نیسان را ناکام گذاشت/ قتل دختر جوان مقابل چشمان پدر بیمار/ قصاص و شلاق، مجازات قاتل همسر دوم/ بیدارخوابی در زیرزمین برای قتل نامادری!/ راننده تاکسی اینترنتی سارق طلافروشی را لو داد
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ