مراکش در واکنش به تداوم سیاست شهرک‌سازی از سوی رژیم صهیونیستی، میزبانی از نشست نقب را لغو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به اعلام یک رسانه مراکشی، این کشور قصد پیوستن به گروه «بریکس» را ندارد.
رئیس هلال احمر گفت:برپایی مراکز نوآوری در کارخانه‌های تولید دارو، تجهیزات پزشکی، نساجی هلال و سازمان امداد و نجات قابل اجرا بوده و این مراکز بستری برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
با اعلام فیفا، ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال انتخاب شد.
اولین جلسه اعضای دولت مراکش برای بررسی پیشنهاد میزبانی جام جهانی 2030 برگزار شد.
سروان قربانعلی پیری جمعی هنگ مرزی زابل بلافاصله به مراکز درمانی منتقل، ولی متاسفانه پس از دو روز تحمل به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۳۸ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تا پایان روز چهارم فروردین ماه،۵۵ درصد گنجایش اقامتی آماده‌سازی شده برای میزبانی در این استان تکمیل شده است.
مراکش نیز به صورت رسمی به اسپانیا و پرتغال برای میزبانی مشترک جام جهانی اضافه شد.
فدراسیون جهانی فوتبال بزودی کشور مراکش را بعنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی می کند.
مراکش جای اوکراین در مثلث میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۳
دبیر ستاد سفر کشور گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و حجم قابل توجه سفرها به ویژه در نیمه جنوبی کشور، ستادهای اجرایی خدمات سفر ۳۱ استان با هدف تامین مراکز اقامتی و پذیرایی آماده‌باش هستند.
مراکش از اوایل فوریه، میزبان نوزدهمین دوره جام باشگاه‌های جهان با حضور هفت تیم از شش قاره جهان خواهد بود.
منابع عراقی اعلام کردند که مراکش سفارت خود را در بغداد پس از گذشت چند سال بازگشایی کرده است.
انتشار رنکینگ تیم‌های ملی از سوی فیفا، بدشانسی آرژانتینی‌ها و البته کار فوق‌العاده مراکش طی یک سال اخیر را ثابت می‌کند.
اشرف حکیمی، ستاره تیم ملی مراکش که تیمش در رده بندی شکست خورد شدیدترین اعتراض را به داور قطری مسابقه کرد.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال از حضور الاهلی مصر در دوره بعدی جام باشگاه‌های جهان که اوایل بهمن ماه در مراکش برگزار می‌شود، خبر داد.
فیفا اعلام کرد که جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۳ به میزبانی مراکش برگزار خواهد شد.
به نظر می‌رسد هر بار که جام جهانی در آسیا برگزار می‌شود، با یک شگفتی بزرگ همراه است و این بار نوبت مراکش بود تا به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کند اما چقدر احتمال دارد بار دیگر آنها را در چنین موقعیتی ببینیم؟
این روزها تمام دلخوشی قطری‌ها در جامی که میزبان آن هستند درخشش و پیروزی‌های مراکش است‌.
تیم ملی مراکش در حالی به تاریخ‌سازی خود در جام جهانی ادامه می‌دهد که از حمایت حداکثری در قطر برخوردار است.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
رئیس جامع پزشکی متخصصان داخلی ایران گفت: مراکزی در مغز انسان، وجود دارد که تا یک میزانی شروع درد را تحمل می‌کند و بعد با قرص‌های مسکن خیلی ضعیف هم می‌توان آن را تسکین داد. این مراکز بیشتر در نخاع و بصل‌النخاع هستند. اگر درد کم کم، قوی و ادامه‌دار باشد و مزمن شود ممکن است به این دارو‌های ضعیف، جواب ندهد و مجبور هستیم از دارو‌های مخدر یا قوی‌تر استفاده کنیم که این مراکز درد را از بین ببرد یا به اصطلاح ساکت کند و ما بتوانیم درد را تحمل کنیم و در واقع درد را احساس نکنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ