مراکش جای اوکراین در مثلث میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۳
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به اعلام یک رسانه مراکشی، این کشور قصد پیوستن به گروه «بریکس» را ندارد.
حادثه ترافیکی در استان ازیلال مراکش به جان‌باختن ۲۴ مسافر یک اتوبوس انجامید.
نشریه بیلد مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی یان زومر به دنبال جذب یاسین بونو، ستاره مراکش در جام جهانی 2022، است.
مراکش در واکنش به تداوم سیاست شهرک‌سازی از سوی رژیم صهیونیستی، میزبانی از نشست نقب را لغو کرد.
در شهر اصفهان بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارنفر جمعیت در پهنه‌های فرونشستی آن زندگی می‌کنند و در مراکز جمعیتی اطراف آن، بیش از ۴۰۰ بنای تاریخی و بافت تاریخی ثبت شده که تمام آن‌ها در پهنه‌ها و زون‌های فرونشست قرار گرفته‌اند. درواقع می‌توان گفت بیش از نیمی از بافت‌های تاریخی ارزشمند شهر اصفهان در زون‌های فرونشستی جای گرفته‌اند. این بافت‌ها سازه‌های اسکلت‌داری نیستند و به‌همین‌خاطر هم براثر نشست‌های نامتقارن به‌شدت آسیب می‌بینند.
سقط جنین حتما و قطعا بدون دلایل متقن پزشکی و ژنتیکی مذموم و رد است و نمی‌توان و نباید از آن دفاع کرد. اما بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات هم نمی‌توان شرایطی را فراهم کرد که به جای بهبود وضعیت موجود و تشویق و توسعه فرزندآوری بازار مراکز زیرزمینی و غیرمجاز سقط جنین داغ شود و خانواده‌ها با ترس و لرز نسبت به فرزندآوری موضع‌گیری کنند.
مراکش نیز به صورت رسمی به اسپانیا و پرتغال برای میزبانی مشترک جام جهانی اضافه شد.
ما در دانشگاه‌ها و مراکز آموش عالی خود دانشمند و متخصص تربیت می‌کنیم، اما به دلیل وجود کثیرالمشغله‌ها و انواع دافعه‌هایی که امکان جذب متخصصان و فرهیختگان را از جامعه ما سلب کرده است، خواسته و ناخواسته زمینه را برای مهاجرت و جلای وطن آن‌ها فراهم می‌سازیم.
منابع عراقی اعلام کردند که مراکش سفارت خود را در بغداد پس از گذشت چند سال بازگشایی کرده است.
گربه های خیابانی در روزهای سرد سال، دنبال جای گرم و نرم می گردند و در این بین، بیمارستان ها، یکی از همین پناهگاه های گربه ها شده است.
انتشار رنکینگ تیم‌های ملی از سوی فیفا، بدشانسی آرژانتینی‌ها و البته کار فوق‌العاده مراکش طی یک سال اخیر را ثابت می‌کند.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
یک دختر 9 ساله مراکشی به خاطر شوخی با کریستیانو رونالدو روزهای دشواری را سپری کرده است.
کرواسی و مراکش، دو تیمی که در ترکیب خود جای خالی یک شماره 9 را احساس می کردند، از صعود به دیدار پایانی جام جهانی بازماندند.
نیمه نهایی بین فرانسه و مراکش سه تقابل فردی جذاب هم در دل خود جای داده است.
ساعاتی بعد از آنکه وزیر آموزش و پرورش از برگزاری «غیر حضوری» مدارس ابراز تاسف کرد و یادآور شد که امکان استفاده از شبکه شاد موجب شده که دانش آموزان از درس عقب نمانند و این موضوع جای خوشحالی دارد، در مراکز برخی استان های کشورمان جلساتی برگزار شد که با توجه به تداوم آلودگی هوا و شدت گرفتن آن، رای به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای فردا و حتی پس فردا دادند.
وحید هلیل‌هودزیچ، سرمربی سابق مراکش، اعتراف کرد دیدن بازی های این تیم سابقش در جام جهانی برایش سخت است.
وحید هلیلهوژیچ، سرمربی سابق تیم ملی مراکش، عصبانیت خود را از عدم حضور روی نیمکت این تیم در جام جهانی 2022 قطر ابراز کرد.
ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در دیدار این تیم برابر مراکش عملکرد ضعیفی داشت و آمار فاجعه باری را از خود به جای گذاشت.
معاون سازمان پسماند شهرداری تهران ضمن تایید «انتشار گاز متان از مجتمع‌های دفن زباله در همه جای جهان به‌عنوان یک واقعیت مرتبط با این مراکز»، درباره آنچه انتشار ابرگاز از مجتمع دفن زباله در جنوب استان تهران توسط «ناسا» اعلام شد، به «دنیای‌اقتصاد» گفت: مقصر انتشار گاز متان از مجتمع آرادکوه، عاملان تحریم ایران هستند که مانع از «امضای قرارداد ایران با شرکت خارجی برای تولید برق از گاز متان» شدند. همزمان با این گفت‌وگو «دنیای‌اقتصاد» با دسترسی به آمار رسمی شهرداری، حادترین مشکلات تهرانی‌ها را شناسایی کرد.
قبل از شروع بازی مراکش مقابل بلژیک، یاسین بونو به دلیل مصدومیت جای خود را به منیر محمدی داد.
همزمان با افزایش بهای انرژی در اروپا ناشی از جنگ اوکراین، مراکز فرهنگی روسیه در فنلاند و لوکزامبورگ، از گردشگران اروپایی با «چای و جای گرم» پذیرایی خواهند کرد!
امام جمعه مشهد گفت: تمام تفاوت مشهد با سایر شهرها این است که گردشگر و شهروند ندارد. مشهد زائر و مجاور دارد. گردشگر مربوط به شهرهایی است که مراکز تفریحی و میراث فرهنگی دارد. مشهد جای چنین چیزهایی نیست؛ لذا گردشگر در مشهد نداریم.
یک سال از روی کار آمدن دوباره طالبان در افغانستان و کنترل شهر‌های این کشور به دست این گروه گذشت. در این یک سال چهره شهر‌های افغانستان تغییر کرده، بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی و نهاد‌های اجتماعی تعطیل شده و یا تغییر کاربری داده است و قوانین تازه‌ای در شهر‌ها و در میان مردم حاکم شده است. زنان از صحنه فعالیت‌های اجتماعی حذف شده و مدارس آن‌ها تقریبا تعطیل شده است. چهره‌ی شهر‌ها امنیتی است و در جای جای شهر نیرو‌های نظامی طالبان که عمدتا از جوانان تشکیل شده است، کنترل اوضاع را به دست گرفته‌اند. مقامات بلند پایه طالبان همچنان در تلاشند تا روابط بین‌المللی خود را گسترش دهند، اما توفیق چندانی کسب نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ