اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جنبش حماس در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که حماس تصمیم دارد به هر شکلی در برابر اشغالگران مقاومت کند و طرح پایبندی به مشروعیت بین‌المللی را نمی‌پذیرد.
اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.
رالی جذاب ایران و آمریکا که با آبشار دیدنی امین اسماعیل نژاد امتیاز به سود ایران شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و هئیت همراه با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدباقر قالیباف، دیدار و گفت‌وگو کردند.
«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
امین اسماعیل نژاد در دیدار برابر ایتالیا عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت.
امین اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران با آلمان در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 را از آن خود کرد.
صبح امروز هیئت حماس به ریاست اسماعیل هنیه با سردار علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کردند.
منابع خبری گفته‌اند که رئیس دفتر سیاسی حماس با سفر به تهران قرار است با رهبران ایران دیدار و درباره تحولات جدید منطقه گفتگو کند.
امین اسماعیل نژاد با کسب ۱۱ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را در دیدار با ژاپن به خود اختصاص داد.
نورالدین جان اسماعیل اف رئیس مجلس قانون گذاری ازبکستان با قالیباف دیدار و گفتگو کرد.
منابع آگاه از سفر هیأتی از سوی حماس به ریاست اسماعیل هنیه و با حضور خالد مشعل به عربستان سعودی برای دیدار با مسئولان ریاض خبر دادند.
میلان در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل اسماعیل بن ناصر ناپولی را شکست داد.
تیم پاس گرگان در دیدار جذاب و دیدنی موفق به شکست هورسان رامسر شد تا با اقتدار به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند و حریف شهداب یزد در این مرحله شود.
امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم والیبال پاس گرگان با کسب 33 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در راس هیاتی از این جنبش و به منظور دیدار و رایزنی با مقامات مصری وارد قاهره شد.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، یکشنبه ۹ بهمن با اسماعیل کوثری، موسی غضنفرآبادی، مصطفی میرسلیم و محمدتقی نقدعلی چهار نماینده مجلس شورای اسلامی که از سوی اتحادیه اروپا تحریم شده‌اند دیدار و گفت‌وگو کرد.
اسماعیل بادرنگین می‌گوید احتمالا دلیل کنار گذاشته شدنش از سرمربیگری تیم والیبال مس، حواشی مربوط به دیدار با لبنیات هراز آمل و بهروز عطایی است.
مهدی الصمیدعی مفتی اهل سنت عراق روز جمعه در بغداد با سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
نماینده رهبر انقلاب در دیدار با عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت اهل تسنن زاهدان گفت: رهبرانقلاب دستور دادند حوادث اخیر سیستان و بلوچستان به دقت بررسی شود.
عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان از دیدارش با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تصویری منتشر کرد.
امین اسماعیل نژاد در دیدار دوستانه برابر اوکراین امتیازآورترین بازیکن ایران بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ