اسماعیل بادرنگین می‌گوید احتمالا دلیل کنار گذاشته شدنش از سرمربیگری تیم والیبال مس، حواشی مربوط به دیدار با لبنیات هراز آمل و بهروز عطایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است.
در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی، ۳ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و یک هلدینگ تجاری بزرگ منعقد شد.
پیش از آرش، باغ ملی تهران اولین حاشیه را در صد روزگی توافق تهران و ریاض به خود دید. تغییر سالن نشست خبری حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان وزرای خارجه دو کشور در ۲۷ خرداد ماه باعث شد تا اصل سفر که رخداد مهمی در بن بست روابط ایران و عربستان پس از هفت سال قطع روابط به شمار می‌رفت، تحت الشعاع حاشیه‌ها قرار گیرد.
از اکبر طبری، مهدی هاشمی، محمدعلی نجفی، شهرام جزایری و... چه خبر؟ این پرسشی است که مجری صدا و سیما در گفتگو با محمدی، رییس سازمان زندان‌ها با طرح آن باعث شکل‌گیری دامنه وسیعی از حاشیه‌ها در فضای عمومی جامعه شد. رییس سازمان زندان‌ها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ‌کدام الان به واسطه مرخصی طویل‌المدت خارج از زندان نیستند.
مهاجم تیم ملی ایران گفت: اتفاقات حاشیه ای درون زمین وجود داشت اما ما با بازیکنان ازبکستان دوست هستیم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند، بر موفقیت‌های چشمگیر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در لیگ ملی چوگان اعلام کرد به مدیران باشگاههای سرخابی دستور داده در لیگ ملی چوگان تیمداری کنند.
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال به نظر از دست فدراسیون فوتبال گله مند نیست و قصد ندارد در مصاحبه خود چیزی را افشاء کند.
حاشیه ها و جنجال های همیشگی باشگاه پی اس جی قرار نیست که به پایان برسند.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تفکری که در این تیم حاکم شده باعث رقم خوردن بردهای متوالی و دور از باخت شده است.
نصیری گفت دختران ایرانی شایسته بهترین جشن ها هستند و همیشه برای آن‌ها تلاش خواهم کرد.
سرگرست تیم فوتبال استقلال مدعی شد برخی ها برنامه داشتند پس از بازی مقابل تراکتور در تبریز آبی پوشان را به حاشیه ببرند.
تیم ملی فرانسه طی این چند وقت اخیر رسوایی های بزرگی را تجربه کرده که برای تیمی در این سطح بسیار عجیب و غیرقابل قبول است.
مقایسه بازیکنان از نسل‌های مختلف همیشه کار دشواری بوده است. در این بین بحث‌های شدیدی بین برزیلی ها و آرژانتینی ها ایجاد شده است.
هوادار – نساجی روز گذشته در یک بازی بدون حاشیه در استادیوم پاس به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند. مسابقه ای که علاوه بر دو گل صحنه های دیدنی داشت.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، از اجرای طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان در مدارس حاشیه شهر تهران خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال بار دیگر با مطرح کردن اسم جواد نکونام برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ باعث بروز حاشیه در روند این تیم در آستانه شروع رقابت ها شد.
رضا نعلچگر یکی از باوفاترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است، او هیچ گاه برای تیمش حاشیه درست نکرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: متأسفانه در حاشیه حادثه تلخی که برای «مهسا امینی» رخ داد، اهانت‌هایی به حجاب و مقامات کشور شد که باید به صورت جامعه شناسانه و روان شناسانه بررسی شود.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه کاپ روئینگ آسیا پیرامون انتخاب دبیرکل کمیته، گفت: مناف هاشمی، چهار سال معاون وزارت ورزش بوده و هم عضو هیئت رئیسه فدراسیون‌های ورزشی مختلف بوده است.
علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در خلال این بحث ها، بیان کرد: یک عزیزی گفت که مجلس خسته است اما بنده اعلام می‌کنم که نمایندگان سر حال به امور رسیدگی می کنند و دشمن خسته است.
به نظر می‌رسد که اختلاف نیمار با ام‌باپه بسیار جدی است و این باعث شده است تا رسانه‌ها از آشوب در تیم پاریسی سخن به میان آورند که این قطعا در ادامه فصل تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. باید دید که آیا گالتیه می‌تواند این حاشیه‌ها را در تیمش مهار کند یا نه.
تمامی دستگاه ها باید به صحنه بیایند تا با هم افزایی و هماهنگی حداکثری، هم زمینه‌های جرم سرقت را از بین ببرند و هم شرایطی را به وجود آورند که سارقین حاشیه امنی نداشته باشند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تعهد بزرگ‌ترین شرکت های بورسی صنعتی و معدنی کشور برای سرمایه‌گذاری‌های ارزی و ریالی ویژه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ