اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر آرژانتین در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.
علی حاجی‌پور عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران در دیدار با بلغارستان را از آن خود کرد.
کاپیتان تیم ملی والیبال هلند گفت: ایران در مجموع دیدار با هلند عملکرد خوبی داشت و نقطه ضعف خاصی در این تیم ندیدم.
چنس مارستلر پیش از آنکه بتواند در فاینال ایکس بر جردن باروز رکورددار مدال در کشتی آمریکا غلبه کند، شکست‌هایی را مقابل حریفان ایرانی خود در یک سال اخیر تجربه کرده است.
تیم ملی والیبال کشورمان مقابل تیم لهستان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
«آندره آرشاوین» بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه از عملکرد این تیم در بازی دوستانه مقابل ایران و عراق دفاع کرد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان لهستان گفت: "تیم ملی ایران در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد، دروازه‌بان ایران نیز عملکرد بسیار خوبی داشت."
سرمربی تیم ملی هندبال مردان لهستان گفت: تیم ملی ایران در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد، دروازه‌بان ایران نیز عملکرد بسیار خوبی داشت.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از دیدار مقابل فرانسه که با شکست ملی پوشان همراه بود، گفت: ما مقابل بهترین تیم دنیا کار سختی داشتیم، امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.
تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی مقابل شیلی درحالی به پیروزی رسید که آمارها نشان از برتری تیم ایران داشتند.
مدیر روستا، عضو سابق کمیته فنی به انتقاد از عملکرد تیم ملی می‌پردازد و معتقد است ولز آن روز تیم منسجنی نبوده و به همین علت ایران یک بازی را برنده شده است.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌هم در خاک این کشور بود! با اینحال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد
ملی‌پوش شطرنج ایران با وجود ریتینگ پایین‌تر مقابل قدرت‌های شطرنج جهان به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافت.
گرگ برهالتر، سرمریی تیم ملی آمریکا، از عملکرد تیمش مقابل ایران تمجید کرد.
کارشناس فوتبال بریتانیا عملکرد تیم ملی ایران مقابل انگلیس را دارای اشتباهات آماتور و غیر حرفه‌ای دانست و گفت: به نظرم ایران در دیدار با ولز نتیجه می‌گیرد.
روی کین، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد عملکرد ایران برابر انگلیس را شوکه کننده دانست‌.
وب‌سایت فدراسیون بین‌المللی هندبال در گزارشی نگاهی به تیم ملی هندبال مردان ایران و دومین حضور در مسابقات قهرمانی جهان انداخت.
رییس اتحادیه فوتبال عربستان امیدوارم است تیم ملی این کشور با تاکتیک‌های هروه رنار، عملکرد خوبی برابر آرژانتین داشته باشد.
تیم ملی والیبال ایران با ارائه یک نمایش بسیار بد برابر هلند با نتیجه 3-1 شکست خورد.
حسام عبدالله شکست مصری‌ها در ست چهارم را به دلیل اشتباهات بازیکنان خودی می‌داند و از نتیجه کسب شده علی‌رغم باخت رضایت دارد.
تیم ملی والیبال ایران در بحث دفاع عملکرد خوبی برابر آرژانتین نداشت.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ترکیه، هدف خود را کسب مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ