امین اسماعیل نژاد در دیدار برابر ایتالیا عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنیده می شود که برای حضور در تیم امید، هفت بازیکن استقلال توسط رضا عنایتی رجیستر شده اند که نام سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری نیز در این فهرست دیده می شود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 17 بازیکن را به تمرینات تیم ملی ب برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را به تمرینات تیم ملی "ب" برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
کارشناس والیبال ایران نبود مسابقات باکیفیت و بازی‌های تدارکاتی را مهم‌ترین معضل در رده پایه می‌داند و معتقد است لیگ والیبال باید باکیفیت و پویا شود.
هشت بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در بیانیه‌ای مشترک از حضور در تیم‌ ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ چین انصراف دادند.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان معتقد است امیر قلعه‌نویی به واسطه شناختی که از فضای تیم ملی دارد، می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق باشد.
به گفته رئیس فدراسیون شطرنج، این رشته اولین حضور در بازی‌های آسیایی را با ترکیبی متشکل از ۱۰ بازیکن در دو بخش مردان و بانوان تجربه خواهد کرد.
به گفته رئیس فدراسیون شطرنج، این رشته اولین حضور در بازی‌های آسیایی را با ترکیبی متشکل از ۱۰ بازیکن در دو بخش مردان و بانوان تجربه خواهد کرد.
مرسیانو، وینگر کاسرنو می‌گوید هازارد در بازی‌های کوپا دل ری طوری بازی می‌کرد که انگار بازی برای او اهمیتی نداشت.
مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل بُلواسپور است.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اسلواکی مجبور به فروش چهار بلیت دیدارهای حساس جام جهانی ۲۰۲۲ شد.
تمایل گل‌محمدی اضافه کردن نام آل‌کثیر به لیست تیمش برای ادامه بازی‌های لیگ است، اما قبل از آن باید بادقت وضعیت این بازیکن را در تمرینات تیمش بررسی کند.
کایسری اسپور با دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل آدانا دمیراسپور را آغاز می‌کند.
هافبک ملی‌پوش پرسپولیس پس از مصدومیت در بازی‌های لیگ برتر همچنان یکی از بازیکنان حاضر و فعال در اردوی شاگردان کارلوس کی‌روش است.
درخشانی، بازیکن فوتسال ایران می‌گوید نیاز به انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ داریم.
مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در جمع ۱۱ بازیکن این تیم مقابل سالزبورگ حضور دارد.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که هفت تیم در این جمع دارای بازیکن هستند.
بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پیروزی برابر تیم جمهوری آذربایجان در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای رقبا کری خواند.
نام مهاجم ایرانی هال سیتی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل نوریچ به چشم می‌خورد.
ظاهرا رضایی در هفته گذشته بعد از بازی با هوادار در جریان بازی‌های درون تیمی استقلال حضور نداشته و این احتمال وجود دارد این بازیکن در حساس‌ترین دیدار هفته اول غایب باشد.
بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که با حمایت هواداران، آنها می توانند در هفته نخست لیگ برتر از سد مس کرمان عبور کنند.
تابناک پیش از این خبر داده که احتمال زیاد این بازیکن محجوب، دونده و بااخلاق جام جهانی قطر را از دست خواهد داد.
بورس انرژی ایران­ امروز ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ شاهد معامله ۱۲ هزار و ۲۹۹ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری به ارزش یک هزار و ۷۷۹ میلیارد و ۶۸ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۵۰۰ ریال بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ