گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز سه شنبه در نشستی تخصصی با حضور کارشناسان ارشد مسائل ترکیه، به بررسی وضعیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و روندهای کلان خواهد پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری سخنگوی ستاد انتخابات کشور
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در نشستی با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌ها بر ضرورت آمادگی دفاتر استانی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ تاکید کرد.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در نشستی با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌ها بر ضرورت آمادگی دفاتر استانی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ تاکید کرد.
در نشست روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در دستور کار قرار گرفت. شفافیت‌سازی شورای نگهبان در زمینه اعلام عمومی رد صلاحیت‌ برخی کاندیداهای مجلس نیز از جمله این اصلاحات بود. حال آنکه تابناک با پیگیری این موضوع از دو نماینده به تاثیر اجرای آن پرداخته است.
وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور گفت: انتخابات، یکی از اولویت‌های مهم استانداران در سال جاری است.
احمد وحیدی در حاشیه نشست روز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت مرز‌های ایران و افغانستان اظهار کرد: اکنون وضعیت در مرز‌های ایران و افغانستان آرام بوده و تردد‌ها در حال انجام است.
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.
نمایندگان نشست امروز صحن خانه ملت را به اصلاح ساختار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از شیوه معرفی نمایندگان مورد اعتماد کاندیدا‌ها برای حضور پای صندوق‌ها تا ساماندهی فرآیند‌های اجرایی توسط وزارت کشور اختصاص دادند.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که نشست چهارجانبه مسکو درباره سوریه با حضور کشورهای روسیه، ایران، ترکیه و سوریه، پس از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه برگزار خواهد شد.
در جریان نشست خبری دیشب اردوغان با خبرنگاران در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ماه جاری، برای مدتی طولانی پوشش زنده این مراسم به طور معناداری متوقف و سوژه داغ محافل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه شد.
سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوق‌دانان شورای نگهبان، در راستای بررسی مسائل انتخابات پیش رو خبر داد.
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
در حالی که بایدن در ویدئویی در جریان یک نشست انتخاباتی در پاییز این توافق را «مرده» خواند، مقامات دولت از اعلام مرگ آن خودداری کردند و فقط تا آنجا پیش رفتند که گفتند در حال حاضر تمرکز ما روی این توافق نیست. به گفته دولت بایدن، عدم همراهی تهران بر سر میز مذاکره در طول سال ۲۰۲۱، تلاش‌های ایران برای تامین پهپاد و سامانه‌های دیگر به ارتش روسیه و اعتراض‌های جاری در سراسر کشور، مذاکرات هسته‌ای را متوقف کرده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه ۹ بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه 9 بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با 146 رای موافق،‌59 رای مخالف و 16 رای ممتنع از 221 رای،‌با کلیات این طرح، موافقت کردند.
لابی صهیونیستی در آمریکا «آیپک» نشستی را با محوریت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در سال ۲۰۲۴ برگزار شود، برگزار کرد.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست با اعضای دولت این کشور، بر شکست برنامه‌های دشمنان و توجه ویژه به سیاست‌های افزایش جمعیت تأکید کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ریشه حوادث اخیر در کشور را موضوعات فرهنگی دانست و با ارایه سه راهکار برای رفع مشکلات، از جلسات گفت و گوی ملی با اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۲ سخن گفت و اظهار داشت: در این جلسات بحث ما این است که سران احزاب و جریانات مختلف سیاسی با یکدیگر صحبت و مسایل را حل کنند.
نشست «سراب قرمز، سراب آبی» با محوریت بررسی انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا و پیامدهای آن، عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.
کاخ سفید از برگزاری نشست مطبوعاتی رئیس‌ جمهور آمریکا تا ساعاتی دیگر با حضور خبرنگاران و با موضوع انتخابات میان دوره‌ای در این کشور خبر داد.
نشستِ«بررسی نتایج انتخابات پارلمانی ۲۰۲۲ اسرائیل»
دستورالعمل اجرایی انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در نشست هیات رئیسه و هیات اجرایی این کمیته به تصویب رسید.
پیرو برگزاری نشست اضطراری اعضای هیات رییسه فدراسیون انتخابات طبق موعد مقرر برگزار می شود.
پيرو برگزارى نشست اضطرارى اعضاى هيات رييسه فدراسيون انتخابات طبق موعد مقرر برگزار مى شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ