ادامه رکوردهای حیرت‌آور غول گرجی در وزنه‌برداری اروپا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس مدعی است فصل گذشته تعهدات خود نسبت‌به تبلیغات محیطی را به سرانجام رسانده، اما در فصل جدید این درآمد از آنها دریغ شده است.
در پایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران فقط با یک باخت، 4 فینالیست به نام خود ثبت کرد.
تیم میکس کامپوند کشورمان در کاپ جهانی شکست خورد و حذف شد.
طبق گزارش اسپیدتست، رتبه کشورمان در بخش اینترنت ثابت با کاهش سه‌پله‌ای همراه بوده است.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
لیونل مسی همچنان به رکوردشکنی ادامه می دهد و حالا در گینس رکوردهای بیشتری از رونالدو ثبت کرده است.
نویسنده این متن مغلوط، اولا عمدا به یاد نمی‌آورد که رکورد‌های تورم ۴۹/۶ و ۶۰ درصد را دولت‌های هاشمی و روحانی بر جا گذاشتند، نه دولت‌های احمدی نژاد و رئیسی. ثانیا، دولت خاتمی ادامه دولت هاشمی بود و نه جدا از آن. ثالثا، مقایسه دوره خاتمی با دوره پایانی احمدی‌نژاد و پس از آن، مع‌الفارق است؛ چه این‌که دولت خاتمی با انبوهی از تحریم‌ها که از سال ۱۳۹۰ علیه ایران اعمال شد، دست و پنجه نرم نمی‌کرد.
ارلینگ هالند می تواند در ادامه دیدارهای باقیمانده این فصل، پنج رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کند.
دولت سیزدهم در حالی بیستمین ماه فعالیت خود را پشت سر می گذارد که در کارنامه اش ۳ وزیر استعفا داده، یک وزیر با تصمیم رئیس جمهور برکنار شده و پنج وزیر نیز از مجلس کارت زرد دریافت کرده اند.
لیونل مسی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، همچنان به تعقیب رقیب همیشگی خود کریستیانو رونالدو برای رسیدن به رکوردهای بیشتر ادامه می دهد.
خویچا کواراتسخلیا، ستاره جوان ناپولی در ادامه درخشش های خود در این فصل، رکورد خاصی را به نام خود در لیگ ایتالیا به ثبت رساند.
سون هیونگ مین، ستاره تیم ملی کره جنوبی، معتقد است این تیم می‌تواند در ادامه روزهای بهتری را با یورگن کلینزمن تجربه کند.
سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از فرونشست زمین به عنوان زلزله خاموش یا سرطان زمین یاد کرد و گفت: بر اساس آمار در جنوب، مرکز و دشت‌های غرب و جنوب غرب استان تهران شاهد بیشترین فرونشست زمین هستیم.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
شمس آذر با هدایت سعید دقیقی به صدرنشینی خود در لیگ یک ادامه می‌دهد؛ آن‌ها با ادامه این روند رکوردهای زیادی را جابه‌جا می‌کنند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سمیرم با ۵۱ میلیمتر رکورددار بارش‌های شبانه روز گذشته است، گفت: ارتفاع برف طی این مدت در فریدونشهر نیز به ۸۰ سانتیمتر رسید.
تیم‌های بسکتبال دنور، میلواکی و لیکرز با درخشش ستاره‌های نامدار خود مقابل حریفان در لیگ NBA به پیروزی رسیدند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم در شبانه روز گذشته رکورددار میانگین بارش‌ها بوده و بیشترین برف در فریدونشهر باریده است.
برزیل و پرتغال با پیروزی در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی رکوردها را جابجا کردند. برزیل بازهم به نباختن در مرحله گروهی ادامه داد و ۱۶بازی است که نباخته! رونالدو نیز با گلزنی پنجمین جام‌جهانی است که گل می‌زند
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فریدونشهر پربارش‌ترین شهرستان استان در شبانه روز گذشته بود، گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان تا فردا جمعه ادامه دارد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فریدونشهر پربارش‌ترین شهرستان استان در شبانه روز گذشته بود، گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان تا فردا جمعه ادامه دارد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان تا فردا پنجشنبه ادامه دارد، گفت: بارش باران را از عصر امروز در شهر اصفهان انتظار داریم.
در 88 مسابقه برگزار شده لیگ برتر 56 کمک داور پرچم زده‌اند؛ تعدادی که نسبت به فصول گذشته رشد داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ