ستاره ملی‌پوش آبی‌ها از میل قطعی خود برای ماندن در استقلال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن یزدانی و سایر کشتی‌گیران حاضر به صحبت در جمع هیئت اجرایی کمیته ملی المپيک نشدند.
ارزشمندترین بازیکن دنیا یک تصمیم مهم برای آینده خود گرفته است و درباره آن با ورزش سه صحبت کرده است.
کریستیانو جونتولی، مدیر یوونتوس، در مورد شایعات وگمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی باشگاه صحبت کرد.
قدیمی‌ها مثلی داشتند اینکه؛ رفتنت با خودت هست برگشتن‌ات با خدا ساکن قدیمی محله یوسف‌آباد گویا در جوانی هوای رفتن به این محدوده نظامی را می‌کند و گشتی هم دردره ندید می‌زند تا ببیند این دره و تپه ترسناک که همه از آن صحبت می‌کنند چیست و خودش آن را تجربه کند که گیر ماموران می‌افتد و ضمانت چند نفر از اهالی و سال‌ها بومی بودن خودش به دادش می‌رسد و باعث رهایی‌اش می‌شود.
محمد موسوی امشب در لایو اینستاگرام ورزش سه درباره اتفاقات تیم ملی والیبال صحبت خواهد کرد.
کاردار ایران در لندن گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. وی تصریح کرد که هرگونه توافقی مستلزم «یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضاء شود.»
کاردار ایران در لندن گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. وی تصریح کرد که هرگونه توافقی مستلزم «یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضاء شود.»
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
راننده مرسدس در مورد نگرش خود نسبت به جدایی احتمالی هم‌تیمی خود لوئیس همیلتون در پایان این فصل صحبت کرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که صبح امروز در برنامه ورزشگاه حاضر شد و در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران صحبت کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری بازی با لایپزیگ درباره شانس قهرمانی در بوندسلیگا و وضعیت بازیکنانش صحبت کرد.
نمانیا ماتیچ، بازیکن باتجربه رم، پیش از رویارویی با بایرلورکوزن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا درخصوص اهمیت این رویارویی برای خودش صحبت کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها دوست دارند ما را به حاشیه ببرند. بارها با بازیکنان صحبت کردم. مهم این است تمرکز خودمان را حفظ کنیم.
مهدی تاج در تاجیکستان دیداری با رییس فیفا و ای اف سی داشت و در این میان صحبت های مهمی رد و بدل شد.
تصمیم دیر هنگام مسئولان برگزاری مسابقه در راه دادن هوادران به ورزشگاه آزادی بر خلاف صحبت های پیشین آن ها بود.
امیر قلعه نویی در گفتگویی اختصاصی با ورزش سه در حاشیه بازی بزرگداشت مرحوم قایقران در مورد مسائل مهم جاری فوتبال ایران صحبت کرد.
نفر اول تنیس روی‌ میز ایران در مورد فراز و نشیب‌هایی که در سال‌های اخیر داشت، صحبت کرد و گفت: ورزش ایران در شرایط خوبی نیست و نمی‌تواند خیلی‌ خوب به ورزشکاران خدمات بدهد.
لوئیس همیلتون راننده مرسدس در مورد عملکرد W14 صحبت کرد.
سرمربی منچستریونایتد از اتحاد بالای تیمش صحبت کرده و آن را عاملی مهم در موفقیت شیاطین سرخ دانست.
یکی دیگر از مقامات ارشد ارتش آمریکا که روز سه‌شنبه با المانیتور صحبت کرد، گفت که اندازه زرادخانه هواپیماهای بدون سرنشین ایران یکی از نگرانی‌های مهم فرماندهان آمریکایی در منطقه است.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ورزش سه درباره یک موضوع مهم صحبت کرد.
امروز رئیسی در صحن علنی مجلس درباره نرخ ارز، واردات و برخی از موارد مهم صحبت کرد و وعده کاهش قیمت ارز، سکه و گرانی‌ها را داد و افزود مدیریت بر بودجه بانک‌ها و بازار سرمایه از جمله نکات مورد تأکید در بودجه است.
وزیر کشور یکی از کارکردهای مهم شورای ائتلاف و جریانات همسو را جهاد تبیین برشمرد و گفت: وقتی با بیش از ۹۰ درصد از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر صحبت می شود، اظهار پشیمانی و ندامت می‌کنند و اغلب می‌گویند که این حرف‌ها را قبلا نشنیده‌اند.
علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران صحبت های مهم و قابل تاملی را مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ