راننده مرسدس در مورد نگرش خود نسبت به جدایی احتمالی هم‌تیمی خود لوئیس همیلتون در پایان این فصل صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوپرگل صالح حردانی در دیدار برابر صنعت نفت آبادان، بار دیگر قدرت سنتی آبی‌ها در سمت راست خط دفاعی را برجسته کرد.
کریم باقری در واکنش به خبر ممنوع‌الکاری‌اش پاسخ داده است: «نمی‌دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. برخی در زمینه ممنوع‌الکاری چیز‌هایی به من گفته‌اند، ولی واقعیت این است که نمی‌دانم راست است یا دروغ. خودم هم این چیز‌ها را می‌شنوم. در مورد اینکه بخواهم پستی را از اینستاگرام پاک کنم، بعضی‌ها به من مطالبی را می‌گویند، ولی تا حالا جایی رسمی به من نگفته‌اند که پستی را حذف کنم».
خوان کوادرادو، مدافع راست سابق یوونتوس، با ابراز غرور از 8 سال حضور در این تیم تاکید کرد که بی سر و صدا درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت.
مدافع راست پرسپولیس از سرمربی این تیم بخاطر اعتماد به او در این فصل تشکر کرد؛
مدافع راست پرسپولیس اظهار نظر جالبی درباره رقابت با استقلال دارد.
میلاد من‌من‌کنان گفت پروانه راست می‌گوید اوایل زندگی مشترکمان همه چیز خوب بود، من به عشق بچگی‌ام رسیده بودم و این برایم معجزه خدا بود، اما بعد کم کم همه چیز سرد شد و الان فکر کنم پنج ماه است که همه‌چیز در خانه ما یخ زده است. قبلش با هم دعوا می‌کردیم، بحث می‌کردیم و مشکلی اگر بود با گفتگو و کوتاه‌آمدن من یا پروانه مسئله را حل می‌کردیم.
برونو رودریگز، مهاجم فرانسوی سابق پی اس جی، پای راست خود را به دلیل مصدومیت‌های متوالی دوران فوتبالش از دست داده است.
مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی سبب شکست 2 بر صفر تیمش در نقش جهان مقابل سپاهان شده است.
همان‌طور که خودش می‌گوید: «آن زمان پدربزرگ من در بازار مغازه‌ای داشت و با اینکه در زندگی همه چیز برایم تأمین بود، اما تصمیم گرفتم دخل مغازه او را خالی و با پول آن با رفقایم عشق و حال کنم. حقیقت این است که آن زمان راه راست پیش پای من بود، اما تصمیمم این شد که راه کج را انتخاب کنم؛ راهی که امروز مرا در ۲۳ سالگی به این نقطه رسانده است.»
راننده مرسدس نظر خود را در مورد کار این تیم برای بهبود ماشین در فصل جدید فرمول یک به اشتراک گذاشت.
راننده تیم مرسدس معتقد است هیچی تیمی در فرمول یک 2023 نمی‌تواند با ردبول رقابت کند.
اسطوره فقید تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با 11 قهرمانی در لیگ NBA، رکوردی دست نیافتنی به نام خود ثبت کرده است.
صالح حردانی با گل تماشایی که روز گذشته برابر پیکان به ثمر رساند، به کادرفنی ثابت کرد که شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارد.
سرجیو پرالتا با یک دست متولد شد که هرگز به طور کامل شکل نگرفت. او با دست چپش می‌نویسد و اکنون در دبیرستان است، جایی که همکلاسی هایش تصمیم گرفتند کاری برای کمک به او انجام دهند. آن‌ها که کلاس مهندسی را در دبیرستان هندرسونویل در ایالت تنسی می‌گذرانند، برای او یک دست مصنوعی می‌سازند. پرالتا گفت: هیچ کس هرگز این چیز‌ها را به من پیشنهاد نداده است. " "در واقع احساس می‌کنم دست راست دارم.
سردار چهارباغی گفت: حاج قاسم در یک مقطعی دید باید کمک بگیرد؛ لذا رفت و با پوتین صحبت کرد و به او گفت ما هم در سوریه منافع داریم، اما منافع شما، ابرقدرتی شماست. اگر امریکایی‌ها سوریه را بگیرند و یک رئیس جمهور امریکایی بر سر کار بگذارند شما دیگر ابرقدرت نیستید. پوتین هم وقتی فکر و مشورت کرد، دید حاج قاسم راست می‌گوید. او برای حفظ اقتدار خودش در جهان آمد. البته به گمان من تا الان هم خوب آمده و کمک کرده است.
قهرمان پیشین فرمول درباره عملکرد دو راننده تیم مرسدس آلمان در فصل جاری این مسابقات اظهارنظر کرد.
کارشناس فوتبال ایران در آستانه شروع جام جهانی گفت: اگر من سرمربی تیم ملی بودم، مقابل انگلیس با پنج مدافع بازی می‌کردم و شجاع خلیل‌زاده را در دفاع راست می‌گذاشتم.
مدافع راست نساجی می گوید احمد موسوی بازیکن بزرگی است و تجربه او به تیمش کمک خواهد کرد.
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم اغتشاشات خیابانی و امثالهم از کشور جمع شود، راهش روح‌الله است. امام راحل که بعد از غیبت صغری مثل و شبیه آن نیامده. کاری کرد و جملاتی گفت که از جای دیگر گرفته می‌شد. ایشان فرمود یاران من در قنداق هستند. ما مقصریم؛ من جواد نیک‌بین مقصرم؛ این آشوب‌ها و اعتراضات را فرافکنی نکنیم؛ موضوع دشمن و خارج از کشور سر جای خود.
رئیس مرسدس آلمان درباره رابطه دو راننده باتجربه و جوان این تیم توضیح داد.
مدافع راست پرسپولیس توضیح جالبی درباره گل دوم این تیم مقابل نفت آبادان دارد. دانیال: گل پرسپولیس را من نزدم و شادی نکردم
مدافع راست پرسپولیس توضیح جالبی درباره گل دوم این تیم مقابل نفت آبادان دارد.
دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یکی از سوژه‌های اصلی آن مهدی هاشمی‌نسب بود.
شماره ۶ که توسط بیل راسل، اسطوره NBA استفاده می‌شد، در سراسر لیگ بازنشسته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ