بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ورزش سه درباره یک موضوع مهم صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرپسولیس با انتشار جزئیات توافق با لئاندرو پریرا شفاف سازی کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره مبلغ انتقال امیرحسین حسین زاده شفاف سازی کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که خودش را مدیون هواداران می‌داند و مدام از آنها «دم» می‌زند با وجود این که بر «شفاف‌سازی»تاکید کرد اما نگفت که چه کسی به او گفته استقلال را پنجم کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تورنمنت کافا می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را نشان دهد گفت: کادر فنی ایران باید نهایت بهره را از این مسابقات و به ویژه بازی فینال مقابل ازبکستان ببرد.
سرمربی پرتغالی در نامه‌ای که به هواداران استقلال نوشته و به طور اختصاصی در اختیار "ورزش سه" قرارداده درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش توضیح داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به شفاف سازی مالی در هلال احمر گفت: امسال تامین ۱۰۰۰ خودروی نجات و ۳۰۰ آمبولانس صورت می‌گیرد.
سرمربی و مدیرعامل دورتموند درباره شرایط تمدید قرارداد کاپیتان این تیم شفاف سازی کردند.
در شرایطی که به دربی نزدیک می‌شویم، هر روز با حاشیه‌سازی‌ها و شایعه پراکنی‌های جدید علیه پرسپولیس روبه‌رو هستیم و صحبت از تغییرات کادر فنی نیز از جمله این موارد است.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه مردم میتوانند گرانفروشی را برخط گزارش کنند، گفت: فروش کالاها از جمله فروش اقساطی و اعتباری شفاف می‌شود.
شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه محصول کاتد مس اطلاعیه ای در سایت کدال منتشر کرد.
کریم بنزما وعده داد که در مورد حرف‌های اخیر دیدیه دشان و دلیل اصلی از دست دادن جام جهانی ۲۰۲۲ شفاف‌سازی کند.
مشهد ـ عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای قانون شفاف سازی از بسیاری از امضاهای طلایی جلوگیری شد.
معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو ضمن تاکید بر تامین نیروی انسانی براساس شایستگی و تخصص، تصریح کرد: نیروهای انسانی این مجموعه در چارچوب آیین نامه ها، قوانین و مقررات جاری شرکت و برحسب نیاز بخش های مختلف تولیدی و غیرتولیدی جذب می شوند.
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر سرانجام درباره اینکه چرا به جای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد، شفاف‌سازی کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: یک ورزشکار والیبال نشسته حقش نیست بعد از 7 قهرمانی در پارالمپیک و 8 قهرمانی در جهان یک میلیون تومان حقوق بگیرد.
اتفاقی که در دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ایران در جام جهانی قطر رخ داد، گلایه سرمربی انگلیس و درخواست او از فیفا را به دنبال داشت.
صالح حردانی درخصوص عدم حضور در لیست نهایی سرمربی تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد درگیری به وجود آمده در این باشگاه شفاف‌سازی کرد.
آژانس حفاظت از داده ایتالیا از فیس بوک خواسته تا فعالیت هایش پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور در روز یکشنبه هفته آینده را شفاف سازی کند.
معاون وزیر صمت گفت: در هیئت وزیران مصوب شد که پرداخت تسهیلات به بخش تولید شفاف شود و بانک مرکزی موظف است سامانه‌های مبتنی بر پرداخت تسهیلات را راه اندازی کند.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، با تاکید بر اینکه عملکرد و افتخارات محمد بنا در کشتی فرنگی ایران نیازی به توضیح ندارد، گفت: ما کشتی‌گیر هستیم و برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، اما امیدوارم بتوانیم از حضور بنا در کنار تیم انگیزه بگیریم.
پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره حواشی ایجاد شده در دیدار ایران و‌ هلند توضیح داد.
مدیر رسانه ای استقلال درباره محرومیت 30 روزه ساپینتو که توسط دادگاهی در کشور پرتغال صادر شده است، توضیحاتی را ارائه داد.
اصفهان - اداره کل محیط زیست استان اصفهان در واکنش به گزارش مهر در خصوص عبور کنارگذر شرق از پارک ملی کلاه قاضی توضیحاتی را ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ