بندرعباس - معاون قضایی دادستان کل کشور از رشد ۶۰ درصدی وصولی جزای نقدی پرونده های قاچاق در دادگستری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: علاوه بر کره جنوبی، مطالباتی هم از بحرین داریم که امیدواریم مجلس هر چه زودتر اجازه ارجاع پرونده مطالبات ایران از کره و بحرین به داوری را تصویب کند.
در جدیدترین اتفاقی که در استقلال رخ داده، یکی از افرادی که مبلغی را از آبی‌ها طلب داشته، وارد ساختمان باشگاه شده و کامپیوتر و چاپگر را با خود برده است!
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: وصولی های گمرک در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۶۱ درصد افزایش یافت و در مجموع ۳۶۷ هزار میلیارد ریال درآمد از سوی گمرک به خزانه واریز شد.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان بر لزوم اجرای قانون و وصول یک درصد سهم فروش معادن برای حل مشکلات زبست محیطی نطنز تاکید کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، طرح ساماندهی مأموریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را اعلام وصول کرد.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مطالبات صندوق از دولت تا سال قبل ۳,۰۶۰ میلیارد تومان معوقه بود که با صحبت‌های صورت گرفته مطالبات صندوق سال آینده وصول می‌شود.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از وصول مطالبات داروخانه‌های تهران از تامین اجتماعی در اجرای طرح دارویاب به میزان ۶۳۰ میلیارد تومان خبر داد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور میزان اثربخشی عملکرد این سازمان در ۱۰ ماهه اول امسال را تشریح کرد و گفت: ۱۴۵۹۰ میلیارد تومان در حوزه وصول مبالغ فرار مالیاتی اثربخشی صورت گرفت.
رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.
شهردار منطقه ۶ تهران از وصول مبلغی معادل ۳۰۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال با پیگیری حقوقی بعد از گذشت ۱۰ سال از محل چک‌های برگشتی به‌صورت نقدی خبر داد.
در بودجه ۱۴۰۲ مالیات ستانی از خانه های خالی تقریبا دوبرابر شده استاین درحالی است که در سال گذشته وصولی مالیات از خانه های خالی ناچیز بوده است.
محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که شامل طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران است.
رئیس اتاق اصناف ایران بر ضرورت تخصیص و پرداخت وجه وصولی یک در هزار تبصره ۲ ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم تاکید کرد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۵۱ درصد از کل تکلیف بودجه‌ای سازمان محقق شده و ۲۳۱ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در هفته آینده حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ شرکت بورسی به صورت منظم صورت حساب‌های الکترونیکی خود را ارسال می‌کنند.
اصفهان- مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اصفهان گفت: درآمد وصولی این استان در شش ماهه امسال حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است که پنج درصد این مبلغ محقق نشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که بر اساس آن نمایندگان از پنج وزیر دولت سوالاتی خواهند پرسید.
بررسی آخرین آمارها حاکی از این است که در مردادماه امسال حدود ۷.۱ میلیون فقره چک مبادله‌ شد که ۹۰.۹ درصد این چک‌ها وصول شده است.
عضو کمیسیون انرژی گفت: اگر افرادی دنبال شفافیت در رابطه مالی شرکت نفت هستند و اگر می خواهند صنعت نفت حفظ شود باید سهم ۱۴.۵درصدی از فروش نفت، زمانی که فروش پایین است بالاتر ببرند. از این نظر که اصلاح رابطه مالی دولت با شرکت ملی نفت، موجب افزایش وصولی شرکت ملی نفت برای توسعه و نگه‌داشت ظرفیت میادین شود اقدام مثبتی است اما شفافیت را تا قبل از این، شرکت ملی نفت داشته و دارد و با این اصلاح رابطه مالی، تفاوتی ایجاد نخواهد شد
در تعریف جزای نقدی در حقوق کیفری ایران، قاضی محکوم‌علیه را ملزم به پرداخت مبلغی می‌کند که این مبلغ یک طلب نیست که حکم دادرس جنبه اعلامی داشته و کاشف از مدیون‌بودن محکوم‌علیه تلقی شود، بلکه جزای نقدی حکمی انشائی است. غرض اصلی از الزام مرتکب به پرداخت، تعقیب اهداف ضمانت اجرا‌های کیفری است و وصول نمی‌شود مگر از کسی که حسب قوانین موضوعه مجرم تشخیص داده شود. در هنگام صدور حکم، قاضی نظرش معطوف به مجرم است، شخصیت و اوضاع و احوال و شرایط ارتکاب جرم، مسئولیت و درجه تقصیر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
دبیر کل مجمع کلانشهرهای ایران گفت: به دنبال این هستیم تا بدهی های شهرداری از راهور و سایر نهادها را از طریق تهاتر وصول کنیم.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: وصولی مالیات نقل و انتقال خودرو در ۴ ماهه امسال نسبت به ۴ ماهه سال رشد داشته است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: وصولی مالیات نقل و انتقال خودرو در ۴ ماهه امسال نسبت به ۴ ماهه سال گذشته ۶۹ درصد رشد داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ