مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مطالبات صندوق از دولت تا سال قبل ۳,۰۶۰ میلیارد تومان معوقه بود که با صحبت‌های صورت گرفته مطالبات صندوق سال آینده وصول می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر شارژ گوشی تان رو به اتمام باشد و تصویر تمام مدارک سفرتان نیز درون آن باشد و به نشان دادن آن در خارج از کشور نیاز داشته باشید چه خواهید کرد؟ یک مهماندار هواپیما در رسانه اجتماعی تیک تاک به کاربران نشان داد که چگونه در مواقع اضطراری کابل‌های شارژ خود را به تلویزیون هتل وصل می‌کند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: علاوه بر کره جنوبی، مطالباتی هم از بحرین داریم که امیدواریم مجلس هر چه زودتر اجازه ارجاع پرونده مطالبات ایران از کره و بحرین به داوری را تصویب کند.
در جدیدترین اتفاقی که در استقلال رخ داده، یکی از افرادی که مبلغی را از آبی‌ها طلب داشته، وارد ساختمان باشگاه شده و کامپیوتر و چاپگر را با خود برده است!
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است و هر موقع این لایحه به مجلس بیاید، حتماً در مجلس اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است و هر موقع این لایحه به مجلس بیاید، حتماً در مجلس اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان بر لزوم اجرای قانون و وصول یک درصد سهم فروش معادن برای حل مشکلات زبست محیطی نطنز تاکید کرد.
فرزین در رابطه با میزان ارزی که در اختیار مردم است، گفت: در سرقتی که از ۱۱۶ صندوق بانک ملی صورت گرفت، برآوردی از میزان ارزی که در این صندوق‌ها بود، وجود دارد. بر اساس این برآورد و در نظر گرفتن تعداد تمام صندوق‌های کشور بنظر می‌رسد حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم و در صندوق‌ها باشد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از وصول مطالبات داروخانه‌های تهران از تامین اجتماعی در اجرای طرح دارویاب به میزان ۶۳۰ میلیارد تومان خبر داد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور میزان اثربخشی عملکرد این سازمان در ۱۰ ماهه اول امسال را تشریح کرد و گفت: ۱۴۵۹۰ میلیارد تومان در حوزه وصول مبالغ فرار مالیاتی اثربخشی صورت گرفت.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: به تمامی شرکت‌های بورسی که فراخوان می‌شوند موکدا توصیه می‌کنیم بدون فوت وقت به سامانه وصل شوند و اطلاعات خودشان را ارسال کنند.
کنعانی در پاسخ به سوالی در ارتباط با پیگیری‌های ایران در مورد پول‌های بلوکه شده تهران در کره جنوبی و امکان شکایت ایران از کره بخاطر عدم بازپرداخت این مطالبات تصریح کرد: همانطور که بار‌ها گفته‌ایم مطالبات مالی ایران در بانک‌های کره متعلق به مردم ایران است و ما به صورت جدی پیگیر مطالبات خود هستیم و با جدیت تمام وصول این دارایی‌ها و مطالبات را از کره پیگیری می‌کنیم.
رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.
شهردار منطقه ۶ تهران از وصول مبلغی معادل ۳۰۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال با پیگیری حقوقی بعد از گذشت ۱۰ سال از محل چک‌های برگشتی به‌صورت نقدی خبر داد.
سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم حل مشکل دارو در تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم حل مشکل دارو در تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
رشت- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تمام شرکت‌ها باید تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به خزانه دولت وصل شوند، گفت: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره‌ای عمل کردن است.
رشت- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تمام شرکت‌ها باید تا پایان اردیبهشت ماه به خزانه دولت وصل شوند، گفت: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره‌ای عمل کردن برخی از دستگاه ها است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۵۱ درصد از کل تکلیف بودجه‌ای سازمان محقق شده و ۲۳۱ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در هفته آینده حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ شرکت بورسی به صورت منظم صورت حساب‌های الکترونیکی خود را ارسال می‌کنند.
هیئت دولت درباره اصلاح نظام بودجه ریزی کشور مقرر کرد دستگاه‌های اجرایی تمامی درآمدهای حاصل از فروش و خدمات و سایر وجوه عمومی را از مبدأ وصول به نام خزانه‌­داری کل واریز کنند.
بررسی آخرین آمارها حاکی از این است که در مردادماه امسال حدود ۷.۱ میلیون فقره چک مبادله‌ شد که ۹۰.۹ درصد این چک‌ها وصول شده است.
پیش از آغاز تمرینات، انریکه پشت تمام بازیکنان یک بی‌سیم وصل کرد تا بتواند از دور آن‌ها را مدیریت کند.
دبیر کل مجمع کلانشهرهای ایران گفت: به دنبال این هستیم تا بدهی های شهرداری از راهور و سایر نهادها را از طریق تهاتر وصول کنیم.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: تمامی مجوزهای بانک مرکزی به درگاه ملی مجوزها وصل شده و عملکرد ۱۰۰ درصدی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ