سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید پیش‌شرط واشنگتن برای حمایت از مذاکرات صلح بین اوکراین روسیه را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک برخورد ساده در دقایق پایانی نیمه اول دیدار تراکتور و سپاهان، بازیکنان و هواداران دو تیم را به جان هم انداخت.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
به نظر می‌رسد مرتضی شریفی و علی حاجی‌پور دچار مصدومیت‌های کاملا جدی شده اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ماشین جنگی رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله وحشیانه اخیر به جنین، شکست تاریخی جدیدی را تجربه کرد.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی از جنگ تمام عیاری خبر داد که به زودی در جبهه شمالی با حزب الله لبنان آغاز خواهد شد.
منابع فلسطینی آماری از خسارات های اولیه یورش نظامیان صهیونیست به جنین ارائه دادند.
مفتی جعفری لبنان به یورش نظامیان صهیونیست به جنین واکنش نشان داد و اعلام کرد: آنچه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در جنین انجام می دهد به مثابه جنایت جنگی و بدترین جنایت ضدبشری است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
دادستان شهرری گفت:هیچ گلوله جنگی یا پوکه گاز اشک‌آوری به سر «ابوالفضل امیرعطایی» برخورد نکرده است.
زو بازی نفسگیری است. برای همین به قول معروف باید نفس بلندی داشته باشید. در زو، اعضای خانواده ٢گروه می‌شوند. گروه اول بازیکنی را به سمت گروه دیگر می‌فرستد و درحالی‌که کلمه زو می‌گوید به گروه دیگر نزدیک می‌شود.
دیدار پربرخورد و خشن میلان 3 بازیکن مصدوم روی دست تیم ها گذاشت.
چین این رزمایشات را به دنبال دیدار تسای اینگ-ون، رئیس‌جمهوری تایوان با کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برگزار کرد تا خشم خود را نسبت به این مسئله ابراز کند، زیرا چین چنین دیدار‌هایی را به عنوان "دخالت در امور داخلی" کشورش تلقی می‌کند و معتقد است که آمریکا با این اقدامات از "استقلال تایوان و جدایی این جزیره از چین" حمایت می‌کند.
لودویگ گودفروی، معمار مستقر در مکزیکوسیتی یک خانه بتنی با سبک بروتالیستی (زبره‌کاری) را در یک جنگل کاج مکزیکی طراحی کرده است؛ خانه‌ای آنقدر زشت و خشن که از شدت زشتی جذاب به نظر می‌رسد!
معترضان به سیاست‌های دولت فرانسه به صورت گسترده در خیابان‌های پایتخت تجمع کردند و نیروهای پلیس برای متفرق‌کردن آنها به خشونت متوسل شدند.
ناصر جنگی یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و یکم را قضاوت خواهد کرد.
حتی واقع گرایان که بر اهمیت نیرو‌های ساختاری بزرگ تاکید می‌کنند نیز می‌دانند که رهبران در قالب افراد تصمیم گیرنده از اهمیت زیادی برخوردار هستند. نیرو‌های ساختاری آن چه را که دولت‌ها قادر به انجام آن هستند محدود می‌کنند، اما ساختار‌ها به تنهایی تعیین کننده نتایج نیستند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن جنگی همه‌جانبه را در چند ماه گذشته شروع کرده بود، اما باز اشتباه محاسباتی کرده و علی‌رغم اینکه با تمام توان به میدان آمد شکست خورد.
یک فعال سیاسی و نظامی یمنی ضمن هشدار به متجاوزان درباره ادامه تعلل در اجرای آتش بس از جنگ سختی که در راه است، خبر داد.
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را آغاز کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل آن تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را شروع کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل ان تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
معاون رئیس دومای روسیه با اشاره به انفجار پل کریمه می‌گوید که جنگ تروریستی و پنهانی علیه این کشور در جریان است.
وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: رشد قیمت مواد غذایی و بهای انرژی تاثیرات «رکورد تورمی» دارد که به معنای کاهش تولید و افزایش تورم در سراسر جهان است.
نشریه «صبح صادق» در پاسخ به انتقاد علی جنتی مبنی بر کمک جمهوری اسلامی به دیکتاتوری اسد در سوریه دوسال قبل از شروع داعش نوشت: «اعتراضات به معنای مردمی آن در دو استان کوچک – درعا و سویدا – در حاشیه مرز اردن روی داد که اجتماعات از ۱۰۰ نفر و دویست نفر فراتر نمی‌رفتند. در این مقطع جمهوری اسلامی از برخورد خشن دستگاه امنیتی سوریه با آنان انتقاد کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ